کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت بالای اجاره‌بها به تهران محدود نمی‌شود


کد خبر : ۳۸۸۲۹دوشنبه، ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۸:۳۹۹۸۹ بازدید

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت اجاره بهای مسکن در کشور تناسبی با درآمد خانوارها ندارد و قیمت بالای اجاره بها ...

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت اجاره بهای مسکن در کشور تناسبی با درآمد خانوارها ندارد و قیمت بالای اجاره بها به تهران محدود نمی شود.

فریدون حسنوند گفت: اینکه بخش قابل توجهی از خانوارهای جامعه به دلیل مسائل مالی با مسئله تامین مسکن روبرو هستند، یک موضوع بدیهی است و باید این مشکل رفع شود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، افزود:وضعیت اجاره بهای مسکن در کشور تناسبی با درآمد خانوارها ندارد، و قیمت بالای اجاره بها به تهران محدود نمی شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود:به نوعی الگوهای قیمت در حوزه خرید و فروش و اجاره بهای مسکن در کل کشور، از قیمت مسکن در تهران تبعیت می کند، بنابراین باید بازار مسکن در موضوع خرید و فروش و اجاره بها ساماندهی شود.

حسنوند ادامه داد:میزان وام مسکن تناسبی با قیمت های موجود در بازار ندارد بنابراین باید راهکارهای عملیاتی برای رفع مشکل تامین مسکن اتخاذ کرد.

وی تصریح کرد:شرایط برای تولید مسکن با توجه به نیاز روز افزون در این بخش باید تسهیل شود و مشوق هایی برای انبوه سازان باید لحاظ شود البته از تکنولوژی ها جدید و روز دنیا در حوزه ساخت مسکن سریع، باکیفیت و ارزان باید بهره گرفت.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی یادآور شد:اعمال نظارت موثر بر بازار اجاره بها، ساخت مسکن استیجاری و ارائه وام برای تامین ودیعه اجاره مسکن، مستاجران از راهکارها موثر برای ساماندهی بازار اجاره بها می باشد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها