کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

واژگونی خودروی نیسان در بزرگراه سعیدی حادثه ساز شد/ تصاویر


کد خبر : ۳۷۸۲۰پنجشنبه، ۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹:۳۴۱۲۰۶ بازدید

واژگونی خودروی نیسان با بار روغن سوخته در بزرگراه سعیدی یک مصدوم بر جای گذاشت.

در پی اطلاع رسانی تعدادی از شهروندان مبنی بر واژگونی یک دستگاه وانت نیسان ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 12:18 ظهر امروز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 12 و 81 را به جنوب به شمال بزرگراه آزادگان قبل از پل آیت الله سعیدی اعزام نمود.

داود قلیزاده افسر آماده منطقه چهار عملیات در این باره اظهار داشت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که یکدستگاه خودروی باری وانت نیسان با تانکر دو هزارلیتری، حاوی روغن سوخته، بعلت ترکیدگی لاستیک، در مسیر تند رو دچار واژگونی شده و روغن سوخته آن در سطح بزرگراه جاری و راننده خودرو قبل از رسیدن آتش نشانان به محل حادثه از داخل خودرو خارج شده بود.

وی در ادامه افزود: آتش نشانان بلافاصله با ایمن سازی محل حادثه، از تردد خودروها و موتور سواران با سرعت بالا و بروز تصادفات احتمالی جلوگیری کردند.

قلیزاده تاکید کرد: نیروهای عملیات برای جلوگیری از نشت بیشتر، مابقی روغن را از داخل تانکر این خودرو خارج کردند و تا رسیدن عوامل شهرداری به محل، اقدام به پاشیدن خاک روی سطح لغزنده آسفالت نمودند.

وی در ادامه افزود: پس از رسیدن نیروهای اورژانس به محل حادثه، راننده خودرو 32 ساله که از ناحیه دست و پا دچار آسیب دیدگی شده بود تحویل عوامل اورژانس شد.
گفتنی است: آتش نشانان با تحویل محل حادثه و خودرو به عوامل راهور و نیروی انتظامی به ماموریت خود پایان دادند.

واژگونی خودروی نیسان

واژگونی خودروی نیسان

واژگونی خودروی نیسان

واژگونی خودروی نیسان



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها