واژگونی خودروی نیسان در بزرگراه سعیدی حادثه ساز شد/ تصاویر

پنجشنبه، ۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹:۳۴
کدخبر:۳۷۸۲۰

در پی اطلاع رسانی تعدادی از شهروندان مبنی بر واژگونی یک دستگاه وانت نیسان ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 12:18 ظهر امروز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 12 و 81 را به جنوب به شمال بزرگراه آزادگان قبل از پل آیت الله سعیدی اعزام نمود.

داود قلیزاده افسر آماده منطقه چهار عملیات در این باره اظهار داشت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که یکدستگاه خودروی باری وانت نیسان با تانکر دو هزارلیتری، حاوی روغن سوخته، بعلت ترکیدگی لاستیک، در مسیر تند رو دچار واژگونی شده و روغن سوخته آن در سطح بزرگراه جاری و راننده خودرو قبل از رسیدن آتش نشانان به محل حادثه از داخل خودرو خارج شده بود.

وی در ادامه افزود: آتش نشانان بلافاصله با ایمن سازی محل حادثه، از تردد خودروها و موتور سواران با سرعت بالا و بروز تصادفات احتمالی جلوگیری کردند.

قلیزاده تاکید کرد: نیروهای عملیات برای جلوگیری از نشت بیشتر، مابقی روغن را از داخل تانکر این خودرو خارج کردند و تا رسیدن عوامل شهرداری به محل، اقدام به پاشیدن خاک روی سطح لغزنده آسفالت نمودند.

وی در ادامه افزود: پس از رسیدن نیروهای اورژانس به محل حادثه، راننده خودرو 32 ساله که از ناحیه دست و پا دچار آسیب دیدگی شده بود تحویل عوامل اورژانس شد.
گفتنی است: آتش نشانان با تحویل محل حادثه و خودرو به عوامل راهور و نیروی انتظامی به ماموریت خود پایان دادند.

واژگونی خودروی نیسان

واژگونی خودروی نیسان

واژگونی خودروی نیسان

واژگونی خودروی نیسان