کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شاسی بلندهای دیار خودرو در راه ایران


کد خبر : ۳۵۰۷شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۶:۳۰۲۲۲۳۰ بازدید

حال در شرایطی که امکان حضور این برند آمریکایی در ایران فراهم نیست ، شرکت دیار خودرو به سراغ در دسترس ترین محصول این خودرو که در دسامبر سال 2013 معرفی شده رفته است و اولین نمونه آن در خاور میانه را ...
شاسی بلندهای دیار خودرو در راه ایرانشاسی بلندهای دیار خودرو در راه ایران

جیپ خودروسازی است که ایرانیان سال ها با محصولات خاطره دارند و قدرت آفرود محصولات این خودروساز زبانزد خاص و عام است . حال در شرایطی که امکان حضور این برند آمریکایی در ایران فراهم نیست ، شرکت دیار خودرو به سراغ در دسترس ترین محصول این خودرو که در دسامبر سال 2013 معرفی شده رفته است و اولین نمونه آن در خاور میانه را در نمایشگاه خودرو اصفهان به نمایش گذاشته است .

این خودرو BJ40 نام دارد و محصولی است از کمپانی BAIC چین که با همکاری شرکت جیپ طراحی شده و توسعه یافته است . BJ40 از پیشرانه 2.5 لیتری 140 اسب بخاری بهره می برد و نمونه ای که در نمایشگاه اصفهان رونمایی شد مدل روباز آن است . هنوز زمان دقیقی برای عرضه این محصول به بازار مشخص نشده اما پیش بینی می شود با شرایط فعلی این محصول قیمتی حدود 100 میلیون تومان داشته باشد . BJ40 یکی از پرطرفدار ترین خودرو های دهمین نمایشگاه خودرو اصفهان است .


noqc3ahv3sjko1iri41r.png

شاسی بلند M4 ضمن بهره گیری از پیشرانه 1.5 لیتری توانای تولید حداکثر قدرت 108 اسب بخار را داراست و برای انتقال قدرت به محور جلو از گیربکس 5 سرعته دستی استفاده می کند . حداکثر گشتاور این خودر 132 نیوتون متر است و در سیکل ترکیبی تنها 6.2 لیتری سوخت مصرف می کند . از جمله امکانات قابل توجه M4 می توان به  دو کیسه هوا در جلو ، سیستم ضد سرقت ، دوربین دنده عقب ، فرمان قابل تنظیم ، چراغ های قابل تنظیم ، مه شکن جلو و عقب ، شیشه های بالابر جلو و عقب ، آینه های جانبی برقی ، رادیو پخش با ورودی USB ، قفل مرکزی با ریموت ، سیستم تهویه مطبوع ، چراغ نقشه خوانی ، رینگ آلومینیومی 16 اینچی و سیستم های ترمز ضد قفل ABS و EBD اشاره کرد . فروش این خودرو هنوز توسط دیار خودرو آغاز نشده اما به احتمال زیاد این محصول با قیمتی بین 60 تا 70 میلیون تومان به بازار عرضه خواهد شد .
 




noqc3ahv3sjko1iri41r.png

شاسی بلند H6 که مدت ها خبر ورودش به بازار ایران سر زبان ها می گشت قرار است با پیشرانه 2.4 لیتری به بازار کشورمان قدم بگذارد . حداکثر توان و گشتاور این خودرو به 162 اسب بخار و 210 نیوتون متر می رسد و برای انتقال قدرت به حور جلو از گیربکس 4 سرعته اتوماتیک بهره می برد و مصرفش در سیکل ترکیبی 9.1 لیتر است . H6 از امکاناتی نظیر دو کیسه هوا در جلو ، سیستم ضد سرقت ، چراغ های قابل تنظیم در جلو ، کروز کنترل ، مه شکن جلو و عقب ، 4 شیشه و آینه های برقی ، مانیتور DVD با ورودی USB ، قفل مرکزی با ریموت ، سیستم تویه مطبوع ، رینگ آلومینیومی 17 اینچی و سیستم های ترمز ABS و EBD بهره می برد . این محصول با قیمتی حدود 100 میلیون تومان روانه بازار خواهد شد و در مقایسه با شاسی بلند های چینی دیگر نظیر X33 و X60 از فضای داخلی به مراتب بزرگتر و گیربکس اتوماتیک بهره می برد .





 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها