کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

توقف خودرو روی خط عابر پیاده چقدر جریمه دارد؟


کد خبر : ۳۴۰۵۸چهارشنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۴:۵۹۲۱۵۲۴ بازدید

با نصب دوربین در چهاراه برخی کلان‌شهرها، رانندگانی که روی خط عابر پیاده توقف کنند 60 هزار تومان جریمه می شوند .
توقف خودرو روی خط عابر پیاده چقدر جریمه دارد؟توقف خودرو روی خط عابر پیاده چقدر جریمه دارد؟

با نصب دوربین در چهاراه برخی کلان‌شهرها از جمله اصفهان ، رانندگانی که روی خط عابر پیاده توقف کنند 60 هزار تومان جریمه می شوند .

همایون یزدان پناه اظهار داشت: در حال حاضر بيش از 330 تقاطع چراغ دار در سطح شهر اصفهان وجود دارد که 170 مورد آن کنترل هوشمند می شوند و مشخص مي كند كه كدام منطقه از سطح شهر ترافيك روان و كدام منطقه از شهر داراي ترافيك سنگين تري مي باشد.

مدير مركز كنترل ترافيك شهرداري اصفهان ادامه داد: 170 دوربين نظارت تصويري نيز در تقاطع هاي مختلف سطح شهر به كار گرفته شده و همچنين 40 دوربين ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز در حال عملياتي شدن مي باشد.

وي با اشاره به راه اندازي دوربين هاي ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز افزود: با به كارگيري اين دوربين ها رانندگاني كه بر روي خطوط عابر پياده ايست كنند مشمول جريمه 60 هزار توماني خواهد شد.

یزدان پناه تصريح كرد: مهمترین وظیفه این مرکز نظارت لحظه ای بر ترافیک شهر با استفاده از ابزارهای نوین، کمک به رفع حوادث ترافیکی و غیر ترافیکی و همچنین جمع آوری داده ها و اطلاعات ترافیکی از طریق حس گرهای سطح شهر به صورت تصویری - القایی و مغناطیسی است.

وی با اشاره به اینکه زمانبندی چراغ های راهنمایی و رانندگی توسط کنترل کننده های هوشمند انجام می شود، گفت: زمان این چراغ ها متناسب با میزان ترافیک تغییر می کند.

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها