کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
هفته رویداد
آداک خودرو

بانک مرکزی، کاسپین و حواشی عجیب فرشتگان

کدخبر:۳۰۸۵۰چهارشنبه، ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴:۲۱۵۰۷۳ بازدید

سرانجام بعد از اعلام دادستانی در رابطه با بدهی 4000 میلیاردی تعاونی فرشتگان و به دنبال آن اطلاعیه قابل تامل موسسه کاسپین، بانک مرکزی به ...

سرانجام بعد از اعلام دادستانی در رابطه با بدهی 4000 میلیاردی تعاونی فرشتگان و به دنبال آن اطلاعیه قابل تامل موسسه کاسپین، بانک مرکزی به این ماجرا واکنش نشان داده و تاکید کرد که کاسپین موظف به انجام تعهدات فرشتگان است.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از ایسنا، در روزهای اخیر بود که دادستان کل تهران در اعلامی تامل برانگیز از ماجرای زیان و بدهی ۴۰۰۰ میلیاردی تعاونی فرشتگان سخن گفت و اعلام کرد که این موسسه در سال های فعالیت خود توانسته تا ۸۰۰۰ میلیارد تومان از مردم سپرده جذب کند و در حال حاضر نصف این رقم را بدهی دارد.

این اعلام که خود می‌توانست موجبات نگرانی و هیجان را در بین سپرده‌گذاران فرشتگان ایجاد کند و ماجراهای دیگری را نیز به دنبال داشته باشد، با اقدام تعحب برانگیزی از سوی موسسه کاسپین همراه شد. این موسسه که در اسفند ماه سال قبل از تجمیع چند تعاونی از جمله فرشتگان موفق به اخذ مجوز از بانک مرکزی شده و مسئولیت انجام تعهدات این تعاونی‌ها را بر عهده گرفته بود، طی اطلاعیه ای در یک روز بعد از اعلام دادستانی در مورد بدهی‌های فرشتگان، خود تا حدی موجب نگرانی سپرده‌گذاران شد.

در اطلاعیه کاسپین آمده بود که "از تاریخ هفتم آذرماه امسال کلیه سپرده‌گذاران تعاونی اعتبار فرشتگان می‌توانند به هر یک از شعب متبوع خود که مایل باشند مراجعه و نسبت به انتقال سپرده های خود به موسسه اعتباری کاسپین اقدام کرده و دفترچه‌های جدید متعلق به موسسه را دریافت کنند، در عین حال که می توانند از خدمات بانکی موسسه کما فی السابق برخوردار باشند. "

اما به هر حال بعد از این اعلام، کاسپین و بانک مرکزی اطلاعیه‌های دیگری منتشر کردند که تا حدی بتواند فضای بین سپرده‌گذاران که در هفته اخیر نگران کننده شده بود را آرام کرده و به آنها درباره امنیت مالی و سپرده های آنها اطمینان دهد.

بانک مرکزی به گونه ای اعلام کرده که کاسپین وظیفه انجام تعهدات فرشتگان را بر عهده داشته و به عبارتی مسئولیت اصلی این موضوع بعد از صدور مجوز برای فعالیت کاسپین، بر عهده آن بوده و چندان به بانک مرکزی مرتبط نمی‌شود.

در توضیح این بانک آمده است که "موسسه اعتباری کاسپین در ۲۷ اسفندماه ۱۳۹۴ و براساس مصوبه پنجم آبان ماه سال قبل شورای پول و اعتبار، با انحلال تعدادی از تعاونی های اعتبار از جمله تعاونی اعتبار فرشتگان، تشکیل شده است. هیأت مدیره موسسه اعتباری کاسپین موظف است در چارچوب قوانین و مقررات، کلیه دارایی‌ها و بدهی‌های این تعاونی را به موسسه اعتباری کاسپین انتقال دهد. در این راستا لازم است هیأت مدیره موسسه کاسپین با نهایت دقت، حفظ منافع سپرده گذاران را در اولویت کاری خود قرار دهد. "

در عین حال که کاسپین نیز اعلام کرده است که " با توجه به اینکه مقرر شده است تمام اموال و دارایی‌های تعاونی اعتبار فرشتگان به موسسه اعتباری کاسپین منتقل شود و این مهم در حال انجام است، سپرده گذاران و مشتریان به هیچ عنوان نگران سپرده‌های خود نباشند، موسسه کاسپین که دارای مجوز از بانک مرکزی است نسبت به مدیریت این موضوع اقدام خواهد کرد. "

کانال تلگرام ایران جیب



دیدگاه ها

مهرداد: 1395/9/1008:11:09،
72
113
مردم برید پولاتون رو از این دو موسسه بردارید
از من به شما نصیحت
ایرانی: 1395/9/1008:40:27،
83
38
درحال حاضر بهترین سود و خدمات رو موسسه کاسپین ارائه میده که زیر نظر بانک مرکزی هم هست، دلیلی نداره که همچین کاری بکنیم این شایعه هم بزودی تموم میشه و مثل قبل همه چی آروم میشه
محمود: 1395/9/1008:50:25،
27
41
جالبه:
در پارگراف اول این متن نوشته:
بدهی 4000 میلیاردی تعاونی فرشتگان !!!!
در پارگراف آخر نوشته:
مقرر شده است تمام اموال و دارایی‌های تعاونی اعتبار فرشتگان به موسسه اعتباری کاسپین منتقل شود و این مهم در حال انجام است، سپرده گذاران و مشتریان به هیچ عنوان نگران سپرده‌های خود نباشند !!!

کدام دارایی قرار منتقل بشه؟؟؟

اگه دارایی داشت که این وضع و حالش نبود!!
فرشتگان 4000 میلیارد بدهی دارد که قابل حصول نیست!!
چون هاپولی شده!!!

بانک مرکزی هم با این سیاست صرفا میخواهد فعلا جلو شلوغی و ازدحام سپرده گذاران فرشتگان را بگیره و حل مسله را به آینده موکول کنه !!

فعلا فقط یک دفترچه جدید بهشون میدن
ولی از پول خبری نیست ؟؟
خودتون را به ..... نزنید !!

در ضمن اینکه موسسه کاسپین مجاز است دلیلی برای حل مشکل نیست !!
بانک یا موسسه مجاز هم می تواند ورشکست بشه !!
ایمان: 1395/9/1009:51:24،
39
67
من خودم توی تله این موسسات و بانک مرگزی گرفتار شدم (موسسه میزان) و به شما نصیحت میکنم زود برید حسابتون ببندید و پولتون بردارید! ( میزان هم که به مشکل خورد تا 2 ماه استاندار و فرماندار و بانک مرکزی میگفتن مشکلی نداره ولی چی شد)
بدهکار: 1395/9/1010:48:35،
20
4
این رو بدانیدهرکه کمتر از 1000میلیارد بدزده زندانیش میکنن تو این دوره دیگه افت داره خدایش
رضا: 1395/9/1012:23:21،
23
6
متاسفانه عده ای مغرض موسسات مجاز بانکی کشور و بانک مرکزی رو زیر سوال می برند تا اذهان از ۵۰۰۰ موسسات غیر مجاز و تعاونی های غیر مجاز منحرف بشه!!!!

از این دست اخبار در سایر بانک‌ها و موسسات اعتباری نیز به وفور یافت می‌شود. بازداشت مدیرعامل یک بانک بزرگ و یا اختلاس 3000میلیاردی یک بانک دیگر و برکناری بیش از ۱۰ ها مدیر بانکی مشتی نمونه خروار است..... اما با رسانه‌ای شدن این اخبار بحرانی به وجود نیامد و سایت های خبری بحران سازی برای کشور و مردم نکردند... ....
واقعا نا مسلمانی و بی وجدانی تا کجا میتونه ادامه داشته باشه که یک نویسنده ای بیاد در خبرگزاری ایسنا برای مردم کشورش و هموطنان اش که در یک موسسه منحله 2 سال پیشی که یک سال هست تحت موسسه مجاز کاسپین قرار گرفته و سپرده گزاری کرده اند و تحت نظارت بانک مرکزی هست اینگونه در جهت اهداف شخصی و گروهی خودش ولی به ضرر هموطنان اش قلم بزنه!!؟؟

سعید: 1395/9/1012:24:02،
23
8
از اول هم مشکلی وجود نداشت موسسه فرشتگانی دیگر وجود ندارد الان همه موسسه کاسپین هستیم و مجوز با بانک مرکزی رو داره همین الان هم بانک مرکزی اطلاعیه صادر کرد که جای هیچ نگرانی نیست
متاسفانه افراد سود جو از این خبرها استفاده میکنند و جو رو بهم میریزند
من خودم هم سپرده گذارم موسسه کاسپین هم مجوز بانک مرکزی رو داره و هم ضمانت صندوق سپرده رو .

از بانک مرکزی هم تشکر میکنم که خیال همه رو راحت کرد
رضا: 1395/9/1012:30:35،
21
7
اایران جیب عزیز

حرف سایت های خبری و شایعه انداز همانند ایسنا که پول میگیرند از موسسات غیر مجاز تا علیه موسسات و بانک های مجاز بنویسند رو نباید حتی خواند چه برسه باز نشر کرد..
وقتی بانک مرکزی تنها نهاد ناظر و تصمیم گیرنده نظام بانکی کشور اطلاعیه میده دیگه تموم هست .

دوستان عزیز به اطلاعیه بانک مرکزی در حمایت از موسسه مجاز کاسپین که در سایت آن بانک آمده توجه نمایید.

این است حسن موسسات مجاز که از حمایت بانک مرکزی برخوردار هستند.
مهدی: 1395/9/1012:32:19،
24
11
در جواب محمود



شما مطمئنا یا سپرده گزار نیستی یا اینکه در یک موسسه غیر مجاز تشریف داری که اینجوری مغرضانه نوشتی...

مجوز بانک مرکزی یعنی همین که در اطلاعیه بانک مرکزی به صراحت گفته :
موسسه کاسپین موظف به ایفای تعهدات تعاونی اعتبار فرشتگان است ... که البته تعاونی که 2 سال هست منحل شده و وجود نداره....

ضمن اینکه شاکله اصلی و سهامدار اصلی کاسپین همون موسسه منحله فرشتگان قبلی هست با کلی تراز مثبت و نیز مجوز بانک مرکزی و عضویت در صندوق ضمانت سپرده ها...

انشاالله قدری فهم و شعور و مسلمانی به شما عزیز عنایت شود
علی: 1395/9/1012:53:48،
28
11

فرشتگان که ۲ سال پیش منحل شده و این ها هم بازی جدید آقایون هست برای موسسه ای مجاز کاسپین که تحت نظارت بانک مرکزی و در بورس هست!!!!

چند سوال ::
* چرا کسی درباره ۵۰۰۰ موسسه و تعاونی غیر مجاز صحبتی نمی کنند؟؟!!!

* الان بیشتر بانک و کارخانه های بزرگی نظیر ایران خودرو و ذوب آهن و صندوق های بازنشستگی بانک سرمایه و قوامین و دی و ملت و….هم زیان ده هستند اونهم بسیار هنگفت ولی چرا چرا سایت ایسنا که این خبر بالا رو نوشته درباره اونها حرفی نمی زنه؟؟!!!

متاسفانه عده ای مغرض و مریض موسسات مجاز بانکی کشور و بانک مرکزی رو زیر سوال می برند تا اذهان از ۵۰۰۰ موسسات غیر مجاز و تعاونی های غیر مجاز منحرف بشه!!!!
خشایار: 1395/9/1013:01:02،
8
6
سلسله
دزدیهای میلیاردی
کم کم
داره رو میشه منتظر خبرهای بعدی باشین
اما یک سوال
سال قبل چند تا اختلاس و دزدی نام ببرین !؟
وحید: 1395/9/1013:17:38،
26
15
تبریک مجدد به همه کاسپینی ها

اولا که فرشتگان 2 سال پیش منحل شده و ثانیا اینکه کاسپین مجوز بانک مرکزی رو داره و این نهاد حکومتی پشت موسسات و بانک های مجاز هست.

والسلام
عزاداری های همه شما مقبول حق تعالی
جواد: 1395/9/1014:16:12،
17
14
محمود عزیز

شما مطمئنا یا سپرده گزار نیستی یا اینکه در یک موسسه غیر مجاز تشریف داری که اینجوری مغرضانه نوشتی...
مجوز بانک مرکزی یعنی همین که در اطلاعیه بانک مرکزی به صراحت گفته :
موسسه کاسپین موظف به ایفای تعهدات تعاونی اعتبار فرشتگان است ... که البته تعاونی که 2 سال هست منحل شده و وجود نداره....

ضمن اینکه شاکله اصلی و سهامدار اصلی کاسپین همون موسسه منحله فرشتگان قبلی هست که مجوز بانک مرکزی و عضویت در صندوق ضمانت سپرده ها رو داره

انشاالله قدری فهم و شعور و مسلمانی به شما عزیز عنایت شود
کریم: 1395/9/1014:19:09،
19
14
وقتی مجوز بانک مرکزی هست تمومه....

ما از اول هم خیالمون راحت بود به هر حال بانک مرکزی با اطلاعیه ای که داد نشون داد که پشت موسسه مجوز دار هست و اونهم پشتوانه اش بانک مرکزی هست.

متاسفانه افراد سود جو در بعضی سایت ها از این خبرها سوء استفاده جناحی و سیاسی میکنند که البته نقشه شون نقش بر آب شد.
موسسه کاسپین هم مجوز بانک مرکزی رو داره و هم عضو ضمانت صندوق سپرده ها.

از بانک مرکزی هم تشکر میکنم که خیال همه رو راحت کرد
سالار : 1395/9/1014:54:25،
16
12
ایرانجیب هم به هر حال اهدافی رو دنبال میکنه!!!
برای رضای خدا که این همه انرژی و وقت و سرمایه هدر نمیدن که!!!
پشت پرده مدیرمسئول نشر خبر ایرانجیب افکار جالبی داره!!
حالا صبر کنید نگاه کنید!!!
علی: 1395/9/1016:54:31،
16
9
منم با سالار موافقم.ایران جیب داره از آب گل آلود ماهی میگیره.حالا چی گیرش میاد خدا میدونه.
رضا: 1395/9/1016:54:50،
17
8
در جواب این متن بالا که از سایت ایسنا کپی شده ::

بعد از اینکه بانک مرکزی اعلام کرد کاسپین مجوز داره سرمایه گذاری کردم.
بعد از این بحرانی هم که خبرگزاری ها بوجود آوردند با بانک مرکزی تماس گرفتم و گفتند هیچ مشکلی نیست ولی از اونجایی که ما ملتی هستیم که دوست داریم به هم ضربه بزنیم همدیگر رو له کنیم تا به اهداف پستمون برسیم مرتب برای هم بحران درست میکنیم تا مرهمی برای کمبودهایمان بشه.

ای کاش ذره ای ایمان و انسانیت در وجود بعضی ها بود !!!
سعید: 1395/9/1017:08:25،
12
9
واقعن تعجب میکنیم وقتی تعاونی به نام فرشتگان وجود نداره و منحل شده چرا میان درموردش اینجوری میکنند…. .
البته خدا رو شکر که همه متوجه شدن این حرفا بی اساس بوده و خدا میدونه چه کسانی این کارو کردن که کاسپین رو خراب کنن که هیچ وقت پیروز نمیشن و نخواهند شد.

موسسه کاسپین مجاز هست و زیر نظر بانک مرکزی لذا باید اونهایی نگران باشند که در موسسات و بانک های غیر مجاز سپرده دارند که بانک مرگزی مدام درباره شون هشدار میده…..
رضا: 1395/9/1017:43:03،
11
12
آقا محمود و مهرداد

چرا اینقدر شایعه سازی می کنی؟؟!!!


به حق امام رضا (ع)

هر کسی داره در جهت ضرر به مردم و مسلمانی قدم بر میداره و یا قلم میزنه رو به همین شب عزیز و امام رضا(ع) نیست و نابود کنه.

آمین
والسلام
علی: 1395/9/1018:49:20،
10
8

اولا موسسه کاسپین مجاز هست ضمن اینکه فرشتگان وجود خارجی نداره و حدود 2 سال پیش منحل شده . ضمنا کسری داشتن در هر موسسه و بانک و شرکتی وجود داره و این هم دلیل نمیشه که بعضی سایت ها بیان جو درست کنند الان بیشتر بانک و کارخانه های بزرگی نظیر ایران خودرو و ذوب آهن و صندوق های بازنشستگی هم زیان ده هستند و لذا حرف زدن درباره ضرر در موسسه منحله قبلی بسیار نپخته و سیاسی هست .
کسری داشتن و زیان در اغلب موسسه ها و بانک ها وبیمه ها و شرکت ها وجود داره و این دلیل نمیشه …..

الان بیشتر بانک و کارخانه های بزرگی نظیر ایران خودرو و ذوب آهن و صندوق های بازنشستگی بانک سرمایه و قوامین و دی و ملت و....هم زیان ده هستند ولی چرا کسی درباره اونها حرفی نمی زنه؟؟!!!

انشاالله قدری شعور و آگاهی داشته باشیم که البته خدا رو شکر مردم و سپرده گزاران دارند و می فهمند ....
علی: 1395/9/1019:13:20،
19
10
دوستانی که تو موسسه کاسپین سپرده دارند
جدا از جنجال‌های این چند روزه و تایید و تکذیب‌ها

من قبلا در یکی از سایت‌های خبری خونده بودم ۶۰ درصد سرمایه کاسپین متعلق به فرشتگانه و ارزش تقریبی کل سپرده‌های جذب شده ۱۰ هزار میلیارد تومانه

با وجود ۴۰۰۰ میلیارد کسری و پرداخت سود ماهیانه به سپرده گذاران احتمال افزایش کسری به مرور زمان بیشتر و جدی‌تر خواهد شد

البته امیدوارم هیچ مشکلی برای سپرده هیچ کدام از دوستان پیش نیاد ، اما باید هوشیار سرمایه‌گذاری کرد
محمد: 1395/9/1019:55:22،
10
22
جریان چیه هرکی گفته پولهاتون رو بردارین یه گروهی امدن منفی دادن؟؟اینها عوامل فرشتگان و کاسپین هستن.مردم هوشیار باشین.هیچ بانکی مثل بانک دولتی نیست.بانکهای خصوصی هم درشرف ورشکستگی هستن.بزودی بانکها به ۹تا میرسن و ادغام میشن.
سعید: 1395/9/1021:08:36،
13
7

چرا اینقدر شایعه سازی می کنی؟؟!!!

موسسات و بانک های مجاز در سایت بانک مرکزی هستند که کاسپین هم جزء اونهاست

تا الان توی ایران هیچ بانک یا موسسه مجوز داری ورشکست نشده
علی: 1395/9/1021:44:04،
12
7

موسسات و بانک های مجاز در سایت بانک مرکزی هستند که کاسپین هم جزء اونهاست

تا الان توی ایران هیچ بانک یا موسسه مجوز داری ورشکست نشده
علی: 1395/9/1022:29:00،
9
8
جهت روشن شدن بعضی ها :

از این نوع حیله ها رو بسیار می زنند و هر بار علیه یک بانک و موسسه مجازی در میاورند همانند :

بازداشت مدیرعامل موسسه توسعه....یا ورشکستگی بانک قوامین.....

قابل ذکر هست که اولا موسسه فرشتگان 2 سال پیش منحل شده و ثانیا الان همه کاسپین هستند و کاسپین همه مجوز دار بانک مرکزی هست .

تا بحال هم در کشور ایران هیچ بانک یا موسسه مجوز داری نه ورشکست شده و نه کم آورده...
امیر: 1395/9/1008:13:37،
85
25
سلام الان که حساب های فرشتگان به کاسپین منتقل شده و تا یک سقف معینی هم پول میدن، بانک مرکزی هم که دیروز پیام داد و کاسپین رو تأیید کرد دیگه حواشی برای چی؟
محمد: 1395/9/1009:10:26،
22
55
الان کارمندان و عوامل کاسپین و فرشتگان اینجا برای حفظ بقا خودشان همش اطلاعیه و امیدواری میدهند....یه سوال از هم وطنان دارم ایا موسسه مالی که بانک مرکزی به بانکها بخشنامه کرده که هیچگونه خدماتی به این موسسات داده نشود ایا دارای اعتبار هست؟ایا دادن سود زیاد دادن به سپرده های مردم خود شک برانگیز نیست؟؟ایا تحت نظارت بانک مرکزی هستند چرا بخشنامه های بانک مرکزی رو رعایت نمیکنن؟ایا این روش شما از نظر وجدانی و شرعی درسته برای حفظ خود سر مردم رو کلاه بزارید؟؟
امیر: 1395/9/1009:59:09،
28
11
آقا محمد من خودم سپرده گزار هستم نه کارمند موسسه، وقتی که اتفاقی نیفتاده و موسسه کاسپین هم تاییدیه بانک مرکزی رو پرفته دلیلی نداره نگران باشیم. میزان و ثامن الحجج هم اگر مثل کاسپین مورد تایید بانک مرکزی بودن این مشکل براشون پیش نمیومد.
پاسخ به محمد: 1395/9/1012:12:13،
29
6
شما موسستون مجوز نداشت عزيزم ومورد تاييد بانك مركزي نبود والا از سپرده شما هم پشتيباني ميشد گرفتن مجوز يعني داشتن شرايط خاص از جمله داشتن سپرده و پشتوانه مالي نزد بانك مركزي
رضا: 1395/9/1012:56:31،
18
7

مجوز بانک مرکزی یعنی همین که در اطلاعیه بانک مرکزی به صراحت گفته :
موسسه کاسپین موظف به ایفای تعهدات تعاونی اعتبار فرشتگان است ... که البته تعاونی که 2 سال هست منحل شده و وجود نداره....

این است حسن موسسات مجاز که از حمایت بانک مرکزی برخوردار هستند.
مهدی: 1395/9/1014:23:06،
23
8
دوستان

بانک مرکزی با اطلاعیه ای که صادر کرد پشت موسسات مجوز دار خودش هست
موسسه کاسپین دارای قدرت مالی بالایی هست و مجوز بانک مرکزی رو هم داره

حق: 1395/9/1008:16:17،
29
51
اصلا گول بانک مرکزی سیف دولت یا دادستان یا هر کس و ناکس دیگری را نخورید.دو ساله سپرده ما تو موسسه میزان بلوکه شده و نداده اند بیش از 5000 سپرده بالای 50 میلیون هنوز یک ریال پرداخت نکردند با اینکه تراز مثبت بودهبانک صادرات هم از ورشکستگی نجات پیدا کرد و سود یکسال رو از حسابها برداشت کرد....ببینید کیه میگم.. اگه پولتونو گرفتید. این خط این نشون.فقط دروغ دروغ دروغ...
علی: 1395/9/1012:26:16،
18
5
فرق موسسه بدون مجوز میزان با یک موسسه مجوز دار همین هست.
موسسه کاسپین مجوز داره پس ما از اول هم خیالمون راحت بود به هر حال بانک مرکزی با اطلاعیه ای که داد نشون داد که موسسه مجوز دار پشتوانه اش بانک مرکزیه
رضا: 1395/9/1013:56:58،
19
7
موسسات میزان و ثامن الحجج و... مجاز نبودن و تاییدیه بانک مرکزی هم نداشتن وضعشون با کاسپینی که وارد فرابورس شده و عضو صندوق ضمانت سپرده ها هستش از زمین تا آسمون فرق میکنه، البته الانم کاسپین پول پرداخت میکنه و مشکلی نداره اما من سپردم رو نبستم چون ضرر میکنم و اتفاقی هم نیفتاده که بخوام همچین کاری بکنم. باتشکر
حسن: 1395/9/1014:30:47،
16
5
متاسفانه عده ای فرصت طلب و مغرض خواستند موسسات مجاز بانکی کشور و بانک مرکزی رو زیر سوال ببرند تا اذهان از ۵۰۰۰ موسسات غیر مجاز و تعاونی های غیر مجاز منحرف بشه!!!!
اما خدا رو شکر مسولان و مدیران کاسپین ضمن اقدام به موقع این سوءاستفاده بعضی رقبا و سوء استفاده گران رو از این خبر با پاسخ خوب و قاطع و عملی همانند همیشه روبرو کردند.
حسن: 1395/9/1008:34:40،
27
48

بانک مرکزی توپ پرداخت تعهدات فرشتگان را انداخته توی زمین کاسپین !!!

کاسپین از کجا بیاره تا تعهد فرشتگان را انجام بده ؟؟
عليرضا: 1395/9/1010:55:22،
35
11
اخه عزيز من چراچيزي كه نميدوني اظهارنظر ميكني. ٥٨ درصد سهام كاسپين متعلق به فرشتگانه خوب طبيعيه كه كاسپين بايد جوابگو باشه چون موسسه كاسپين ازانحلال چندتعاوني كه يكيش فرشتگان بوده تشكيل شده. درثاني يه عده ميگن اينم مثل ميزان ميشه ولي نميشه چون اين مجوز دارهوتو سايت بانك مركزي هم است وشهريورماه هم به صندوق ضمانت سپرده ها پيوسته
كاظمي: 1395/9/1012:07:50،
29
11
فكر ميكني مجوز دادن شرايطش چيه اگه راحت بود اين همه فعال اقتصادي ميرفتن مجوز ميگرفتن يه جواز كسب ميخواهي بگيري يكسال بايد بري و بيايي از ده تا ارگان تاييديه ميخوان جواز صرافي اكه درخواست كني بايچند ميليارد پشتوانه بداري اونم نقدا تازهيك مغازه ٢٠متري راه اندازي كني اون موقع موسسه اي با ٤٠٠٠شعبه تو فكر ميكني شرايط مجوزش چي ميتونه باشه كمي فكر كن
امیر: 1395/9/1012:09:46،
28
12
عزیزم.فرشتگان سهامدار اصلی کاسپینه.کاسپین از جایی نمیخواد بیاره.فرشتگان سهامدار اصلیشه و اصن از اون هست کاسپین.الان متحمل هم پیام داده که.پس مشکلی نداره.
کریم: 1395/9/1012:50:09،
20
9
در جواب حسن

الان همه دفترچه ها و برگ سپرده ها داره تبدیل میشه به کاسپین .
موسسه کاسپین دارای قدرت مالی بالایی هست و مجوز بانک مرکزی رو هم داره
خداروشکر که خلاصه به این شایعات بی اساس جوابی داده شد چون موسسه مالی اعتباری کاسپین در بانک مرکزی مجوز داره

حاج رضا: 1395/9/1008:57:28،
29
72
بزودی شاهد ورشکستگی این موسسه خواهید بود
كاظمي: 1395/9/1011:55:27،
40
12
خيلي بدبختي كه ارزوي ازبين رفتن ديگران را داري حسادت هم حدي داره ما سپرده گزاران با هم متحد وهدفمون پايداري در مقابل شما حسودان هست من از سپرده گذاران هستم واز روز اول پيگير كل مسايل هستم و انصافا هيچگونه بد حسابي از اين موسسه نديدم هم سودام را سر موعد دادند هروقت پول خواستم خدا شاهده گرفتم تو چه منفعتي از اين كار ميبيني خدا ميدونه
علی: 1395/9/1012:33:46،
19
7
حاجی قلابی

از اول هم مشکلی وجود نداشت موسسه فرشتگان اصلا منحل شده و وجود خارجی ندارد و الان همه موسسه کاسپین هستیم که مجوز با بانک مرکزی رو داره .

از بانک مرکزی هم تشکر میکنم که یک بار دیگه خیال همه رو راحت کرد و به شیطنت بعضی ها پاسخ قاطع داد و با اطلاعیه ای که داد نشون داد که موسسه مجوز دار پشتوانه اش بانک مرکزی هست
کریم: 1395/9/1012:35:49،
20
10
با حمايت بانك مركزي اين بحران هم پست سر گذاشتيم.

خیال سپرده گذاران راحت شد كه اين موسسه مثل موسسات غير مجاز نيست كه تنها باشد بلكه حمايت بانك مركزي و مديران خوب كاسپين و صندوق ضمانت را پشت سر دارد
احسان: 1395/9/1013:02:55،
18
6
موسسه اعتباری کاسپین اهم مجوز بانک مرکزی رو داره و هم این موسسه عضو صندوق ضمانت سپرده ها می باشد و این امر نشان از تعهد موسسه به قوانین و صیانت از سپرده های مردم است.
حرف سایت های خبری و شایعه انداز همانند ایسنا که پول میگیرند از موسسات غیر مجاز تا علیه موسسات و بانک های مجاز بنویسند رو نباید حتی خواند.
وقتی بانک مرکزی تنها نهاد ناظر و تصمیم گیرنده نظام بانکی کشور اطلاعیه میده دیگه حجت تموم هست
رضا: 1395/9/1013:16:40،
21
7
قابل توجه

از اون جایی که تا الان تو ایران هیچ بانک یا موسسه مجوز داری از بانک مرکزی ورشکست نشده است
مهدی: 1395/9/1014:07:38،
24
7
تا الان توی ایران هیچ بانک یا موسسه مجوز داری ورشکست نشده
سعید: 1395/9/1014:14:25،
20
7
ایران جیب عزیز

حرف سایت های خبری و شایعه انداز همانند ایسنا که پول میگیرند از موسسات غیر مجاز تا علیه موسسات و بانک های مجاز بنویسند رو نباید حتی خواند چه برسه باز نشر کرد..
وقتی بانک مرکزی تنها نهاد ناظر و تصمیم گیرنده نظام بانکی کشور اطلاعیه میده دیگه تموم هست .

دوستان عزیز به اطلاعیه بانک مرکزی در حمایت از موسسه مجاز کاسپین که در سایت آن بانک آمده توجه نمایید.

این است حسن موسسات مجاز که از حمایت بانک مرکزی برخوردار هستند
سعید: 1395/9/1018:10:17،
15
6
متاسفانه شیطنت های رسانه ای و بعضی قلم بدستان مزد بگیر برای ایجاد آزار و اذیت مردم دیگه نخ نما شده است.
موسسه فرشتگان اصلا منحل شده و وجود خارجی ندارد و الان همه موسسه کاسپین هستیم که مجوز با بانک مرکزی رو داره .

از بانک مرکزی هم تشکر میکنم که یک بار دیگه خیال همه رو راحت کرد و به شیطنت بعضی ها پاسخ قاطع داد و با اطلاعیه ای که داد نشون داد که موسسه مجوز دار پشتوانه اش بانک مرکزی هست
امیرخان: 1395/9/1009:25:57،
61
22
من خودم سپرده گذارم خیالتون راحت بانک مرکزی هم تاییدکرد
محمد: 1395/9/1009:36:08،
63
19
من رفتم دیروز موسسه دیدم آب از آب تکون نخورده و همه این شایعات را یک سری آدم حسود درست کردن. سوده پولمو گرفتم تازه پول هم ریختم تو حساب. اینترنت بانک و عابر بانک این موسسه هم به زودی باز میشه. خبر جدید
نادیا: 1395/9/1009:37:48،
56
18
با تشکر از بانک مرکزی که پشت این موسسه قوی نشست.
"
موسسه کاسپین موظف به ایفای تعهدات تعاونی اعتبار فرشتگان است"
http://www.cbi.ir/showitem/15449.aspx
یک سپرده گزار: 1395/9/1010:17:46،
38
11
دوستان موسسات میزان و ثامن الحجج و... مجاز نبودن و تاییدیه بانک مرکزی هم نداشتن وضعشون با کاسپینی که وارد فرابورس شده و عضو صندوق ضمانت سپرده ها هستش از زمین تا آسمون فرق میکنه، البته الانم کاسپین پول پرداخت میکنه و مشکلی نداره اما من سپردم رو نبستم چون ضرر میکنم و اتفاقی هم نیفتاده که بخوام همچین کاری بکنم. باتشکر
رضا: 1395/9/1010:34:58،
41
10
ایرانجیب خواهشا هم نزن
مشکل روزی ایجاد میشه که سپرده گذارها بترسن و برای دریافت پولشون اقدام کنن در این حالت حتی بانک ملی هم اگه باشه برشکست خواهد شد. ضمنا با توجه به حمایت های انجام شده علاوه بر فرشتگان خیلی از نهاد های دیگه هم هستن که پشتیبان بانک و سپرده های مردم هستن مثله خود کاسپین و صندون تضمین سپرده ها و بانک مرکزی و ... پس حتی اگر بانک تراز منفی هم داشته باشه مشکلی برای سپرده ها پیش نمیاد.
سعید: 1395/9/1014:01:27،
27
6
رسانه و نویسنده متعهد و البته دوستدار کشور و مردم اش این اخبار رو بازنشر نمیکنه.

از ایران جیب عزیز خواهش میکنیم به تیترهای ایسنا که متاسفانه صرفا در جهت تضعیف کشور و مردم قلم میزنه واکنش نشون داده و نقش سالم رسانه ای خودش رو خراب نکند.

تشکر از همه اونهایی که غیرت دینی و ملی دارند
عباس: 1395/9/1010:59:04،
66
11
به‌ نظر من در شرایط فعلی باید آرامش خودمون رو حفظ کنیم.واز موسسه حمایت کنیم تا این التهاب فرو کش کنه.والا خودمون بیشتر ازهمه ضرر می کنیم.
رضا: 1395/9/1013:13:32،
24
6
http://www.cbi.ir/showitem/15449.aspx

اینم حمایت بانک مرکزی از موسسه کاسپین. فرشتگان دیگه وجود نداره و اموال و بدهی هاش همه در کاسپین ادغام مشه که مجوز بانک مرکزی رو داره. نگرانی نداره در حال انجام بوروکراسیه دیگه. موسسه نور هم هنوز کامل ادغام نشده.
سعید : 1395/9/1011:32:38،
45
15
تعاونی امید جلین و فرشتگان در هم ادغام شدند و شدن کاسپین و برخی حسود قصد تخریب کردن رو دارن ..به امید روزهای خوب برای موسسه کاسپین
علی: 1395/9/1014:21:48،
28
7
مشتریان فرشتگان خیلی راحت دفترچه هاشون رو از صبح یکشنبه به کاسپین تغییر نام دادن و نیز سپرده هاشون رو...

موسسه کاسپین چون هم مجوز بانک مرکزی رو داره و هم عضو ضمانت صندوق سپرده ها.
محمد: 1395/9/1012:38:33،
31
12
یکی هست که پشت هم کامنت های منفی میده و ایران جیب هم مرتب تاییدش می کنه. حوتستون باشه
امیر: 1395/9/1014:26:27،
36
8
اونوقتی که فرشتگان مجوز نداشت وهمه یادتونه سال 91
چقدرتخریبش کردنداماخداروشکراتفاقی نیافتادمااونجاحساب داشتیم حالاکه شده کاسپین ومجوزداره بریم پولمون روبگیریم؟!!!
اگه بخایدحساب کنیدهمه بانکهای خصوصی وموسسات
مجوزدار برای سپرده گذاری ریسک دارندچون
به هیچ وجه روبانک مرکزی نمیشه حساب کرد
فقط بایدباتوکل به خدا جلورفت ازقدیم گفتن ترس برادر
مرگ است پس شجاع باشید
نصیحت بعدی من اینه که هیچ زمان تمام سرمایتون را یکجا بکارنگیرید حتی برای خریدملک. موفق باشید
آزاد: 1395/9/1014:40:16،
6
48
چقدر پول گرفتین ک دارین از این موسسه رو به زوال و نابودی حمایت میکنن
علیرضا: 1395/9/1015:01:08،
28
9
به تو چقدر پول دادن که داری سعی میکنی ذهن سپرده گذاران رو آشوب کنی.
سعید: 1395/9/1015:26:20،
20
8
عزیز برادر

به اطلاعیه بانک مرکزی در حمایت از موسسه مجاز کاسپین که در سایت آن بانک آمده توجه نمایید.

این است حسن موسسات مجاز که از حمایت بانک مرکزی برخوردار هستند.
محمدرضا fk: 1395/9/1019:46:47،
16
5
پولی نگرفتیم حتی پولو وسرمایه هم گذاشته ایم و از سرمایه ی خود سیانت میکنیم که از قبیل جناب عالی ضربه نخریم. تخریب چی بیچاره .
مقداد: 1395/9/1014:47:10،
27
7
کاسپین مجوز رسمی داره.
از لینک زیر میتونید وارد ساید بانک مرکزی بشید و ببینید:
http://cbi.ir/simplelist/1541.aspx
علي: 1395/9/1014:50:58،
32
8
اقاي ايران جيب واقعا هدفتون از زدن اين تيترهاي مخرب و مغرضانه چيه اين كه تن و بدن يه عده از مردم رو بلرزونيد واقعا بهتون حس خوبي ميده
وقتي يه موسسه زير نظر بانك مركزيه و خود بانك مركزي اطلاعيه ميده كه كاسپين متعهده نسبت به سپرده گزار هاش ديگه اين جنجال و بلوا به جز غرض و ناميد كردن مردم نسبت به موسسه و استفاده از جنبه هاي سياسي داستان براي يك عده ديگه چيز ديگه اي ميتونه باشه؟؟؟؟
سعید: 1395/9/1015:30:35،
25
8
بانک مرکزی کاملا موسسه فرشتگان -کاسپین رو تایید کرده و اصلا جای نگرانی نیست

موسسات و بانک های مجاز در سایت بانک مرکزی هستند که کاسپین هم جزء اونهاست
علیرضا: 1395/9/1015:12:36،
30
8
من بعد از اینکه بانک مرکزی اعلام کرد کاسپین مجوز داره سرمایه گذاری کردم.بعد از این بحرانی هم که خبرگذاری ها بوجود آوردند با بانک مرکزی تماس گرفتم و گفتند هیچ مشکلی نیست ولی از اونجایی که ما ملتی هستیم که دوست داریم به هم ضربه بزنیم همدیگر رو له کنیم تا به اهداف پستمون برسیم مرتب برای هم بحران درست میکنیم تا مرهمی برای کمبودهایمان بشه.
عباس: 1395/9/1016:29:10،
37
6
ایران‌جیب.نکن عزیز من.نفرست این مطالب متناقض رو.ظرف ۲۴ ساعت دو تا مطلب فرستادی که خودتم نمیدونی واقعیت دارن یا نه.
علي: 1395/9/1017:50:38،
31
9
سلام
من هم مثل همه شما سپرده گذارم مطالب بالا رو خوندم
من چند تا نكته رو بايد بگم
موسسه فرشتگان بيش از شصت درصد سهام كاسپين رو داره و اكثر هيعت مديره كاسپين منجمله مدير عامل اون از فرشتگانه بنابر اين اگر بخوان فرشتگان و مشتريهاشو مسكوت بزارن مصادف با سقوط كاسپينه و همانطور هم كه بانك مركزي بيانيه داد فرشتگان يعني كاسپين و كاسپين هم مجوز داره و موسسه مجوز دار هم ورشكست نميشود و نخواهند گذاشت بشود
نكته بعد اينكه اگر قوانين بانك مركزي را مطالعه كنيد به روشني قيد كرده كه براي دادن مجوز به موسسه يا بانك غير دولتي مي بايستي به اندازه كافي سرمايه و پشتوانه داشته باشد و و اگر شما با اداره نظارت بانك مركزي صحبت كنيد به شما مي گويند (كه به بنده گفتند) كه امكان ورشكستگي موسسه مجوز دار تقريبا صفر مي باشد
پس نگران نباشيد حتي اگر همين فردا همه پولشون رو هم بكشن براي موسسه مشكلي پيش نمياد
مهدی: 1395/9/1018:31:08،
31
8
جهت روشن شدن بعضی ها :

از این نوع حیله ها رو بسیار می زنند و هر بار علیه یک بانک و موسسه مجازی در میاورند همانند :

بازداشت مدیرعامل موسسه توسعه....یا ورشکستگی بانک قوامین.....

قابل ذکر هست که اولا موسسه فرشتگان 2 سال پیش منحل شده و ثانیا الان همه کاسپین هستند و کاسپین همه مجوز دار بانک مرکزی هست .

تا بحال هم در کشور ایران هیچ بانک یا موسسه مجوز داری نه ورشکست شده و نه کم آورده...
کریم: 1395/9/1019:19:49،
26
6
http://www.cbi.ir/showitem/15449.aspx

اینم حمایت بانک مرکزی از موسسه کاسپین. فرشتگان دیگه وجود نداره و کاسپین هم که مجوز بانک مرکزی رو داره.
فاروق: 1395/9/1023:59:23،
26
7
سلم برهمگی حالا که همه سپرده گذاران خیالشون ازبابت پولاشون راحته به نظر بنده حقیر فقط کمی صبروحوصله لازمه که انشاءالاه مردم فهیم مادارن بس خواهشأ مورد را کش ندید موفق باشید واصلا ترس به دلتون راه ندید چون گرفتن مجوز بانک مرکزی به این راحتی نیس بس راحت باشید
امیر: 1395/9/1313:03:58،
7
3
سلام حرفتون کاملا درسته من هم موافقم
محمد: 1395/9/1107:30:13،
6
40
با سلام من نه سپرده گذار هستم و نه کارمند موسسه ولی وقتی اوضاع اقوام خودم که در ثامن الحجج حساب داشتن رو میبینم به همه توصیه میکنم در هیچ موسسه ای حتی مجوز دار سپرده نگذارن چون بهرحال خطرناکه.....
علی: 1395/9/1114:10:31،
33
5
موسسات میزان و ثامن الحجج و... مجاز نبودن و تاییدیه بانک مرکزی هم نداشتن وضعشون با کاسپینی که وارد فرابورس شده و عضو صندوق ضمانت سپرده ها هستش از زمین تا آسمون فرق میکنه،

ضمنا تا الان توی ایران هیچ بانک یا موسسه مجوز داری ورشکست نشده
محمدرضا: 1395/9/1222:41:17،
11
3
ایرانجیب دست بردار دیگه شورشو در اوردی.اهههه
ورشکسته: 1395/9/1223:28:40،
4
25
بزارین مسئله رو واستون بازش کنم مردم از شنبه مرتب به کاسپین مراجعه می کنند وقتی می بینن پول نمیده مرتب بر استرس شون اضافه میشه باعث میشه موسسه با ازدهام و شلوغی رو برو بشه و همه در خواست پولشونو کنند پس قطعا از شنبه موسسه دیگر سرپا نخواهد شد پس بیایین خودمونو گول نزنیم و دنباله راهی جهت وصول سپرده هامون باشیم فقط خدا رو شکر میکنم 10 درصد سرمایمو توش گذاشتم نه همشو وگرنه بدبخت بودم
امیر: 1395/9/1308:55:07،
18
3
ورشکسته جان اولا شما توی بدرتوس پول داری که فعلا باید بدویی دنبال پولت دوما فرشتگان یا کاسپین امروز که شنبه هستش رفتم دیدم هم خلوتن هم پول میدن اما من به سپردم دست نزدم چون بهترین سود و خدمات رو فرشتگان یا کاسپین ارائه میدن از همینجا هم ازشون ممنونم و برای شما هم واقعا متاسفم.
مهدی: 1395/9/1400:32:55،
12
2
جناب ورشکسته

چقدر خوب بود یه مقدار انسانیت و وجدان هم می داشتی.

اولا فرشتگان منحل شده اونهم 2 سال پیش
ثانیا از هفته گذشته هم دفترچه و هم سپرده ها رو دارند به کاسپین تغییر میدهند
ثالثا کاسپین مجاز و تحت بانک مرکزی هست
رابعا بدر توس و پیوند از تعاونی های مجموعه فردوسی بودند که میخوان اوضاع شون توسط کاسپین سامان دهی بشه و اصولا ربطی به فرشتگان و کاسپین ندارند ولی کاسپین در معذوریت بانک مرکزی هست تا این کار رو انجام بده

انشاالله انصاف و انسانیت نصیب شما بشه
حمید: 1395/9/1314:58:11،
25
3
امروز به شعب کاسپین سر زدم
پرداخت نقدی تا 10 تومن هست
ولی برگه سپرده رو به کاسپین تغییر داد
وقتی برگ سپرده موسسه مجاز دست شما هست خیالتان راحت است
زنگ بزنید روابط عمومی بانک مرکزی و مساله را جویا شوید.همگی میگن خیالتون راحت باشه و کاسپین از انجایی که مجاز است فرقی با موسسات دیگه مثل کوثر و توسعه و... از نظر اعتبار ندارد
تا حالا به هیچ کدوم از تعاونی های ادغامی برگ سپرده و دفترچه کاسپین داده نشده و فرشتگان اولین تعاونی است که عملا شما رو تبدیل به سپرده گذار موسسه مجاز کاسپین میکنه
پویا: 1395/9/1316:16:35،
19
3
سلام منم که رفتم کاسپین یا فرشتگان اوضاع خیلی خوب و همینطوری بود و هیچ مشکلی نبود برای همین منم حسابمو گزاشتم بمونه خیالمم راحته دیگه
رضا: 1395/9/1317:16:44،
5
23
دروغ است من رفتم فرشتگان از پول خبری نبود برگه سپرده فرشتگانم تبدیل به کاسپین نمی کردن و خیلی اوضاع شلوغ و داغون بود
پویا: 1395/9/1320:54:02،
18
3
آقا رضا یا شما عضو فرشتگان نیستی یا قصد تخریب داری، من که سپرده گزار فرشتگان هستم هفته پیش دفترچه و سپردم رو به کاسپین تغییرنام دادم و امروز شنبه هم پول گرفتم.
شما هم برو از خدا بترس بخاطر این دروغ هات چون با عملکرد خوب موسسه فرشتگان و کاسپین دیگه کسی حرفای شمارو باور نمیکنه!!
سعید: 1395/9/1400:33:55،
16
3
آقارضا

چرا اینقدر خالی می بندی شاید رفتی بدر توس و یا پیوند؟؟!!!
عباس: 1395/9/1320:21:17،
20
3
آقا رضا شما دروغ میگی.برادر من چرا جو سازی میکنی؟هم پول میدادن‌هم دفترچه و سپرده ها رو به کاسپین تغییر میدادن.این کارو رو نکن.انسان باشیم.
علی: 1395/9/1403:32:10،
10
7
آقا تو را به خدا یکی جواب من را بده من کی میتونم پولم را حسابم بردارم
امیر: 1395/9/1414:57:00،
19
4
علی آقا نگران نباش هفته پیش بر اساس یک خبر نادرست و ناقص مردم کمی ترسیدن اما با اعلامیه بانک مرکزی و تایید موسسه کاسپین از طرف بانک مرکزی اوضاع به مرور به حالت عادی برگشته و به گفته مدیران کاسپین از هفته آینده میزان برداشت ها مثل قبل میشه و میتونی پولتو بگیری هرچند که الانم میتونی تا سقف معینی برداشت کنی.
محمد: 1395/9/1509:48:17،
2
5
سقف برداشت چقدره ؟ من چقدر می تونم در روز پول بگیرم البته پوله زیادی ندارم 3 میلیون

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا