کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
هفته رویداد

پژو 2008; رقیب اروپایی محصولات چینی در بازار ایران

کدخبر:۲۹۰۹۹پنجشنبه، ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰:۱۸۲۰۶۲۷ بازدید

اگر قصد خرید سانگ‌یانگ تیوولی یا رنو داستر یا حتی رنو کپچر را دارید، یک لحظه صبر کنید! پژو 2008 در راه بازار ایران است.

پژو 2008 شروع کننده بازی جدید پژو در کلاس شاسی‌بلندهاست. تاقبل از آمدن پژو 2008 ، شیر فرانسوی در دنیای شاسی‌بلندها یال و کوپالی نداشت ولی بعد از آمدن 2008 داستان تغییر کرد؛ غرش بلند شیر فرانسوی که با آمدن 2008 آن‌ را شنیدیم تنها یک دلیل داشت؛ بازگشت باشکوه پژو به دنیای شاسی‌بلندها.

پژو 2008


محصول 2013 است

در خانواده چهار رقمی‌های پژو، 2008 پائین‌ترین جایگاه را دارد. یک مرحله بالاتر از آن، مدل 3008 و یک پله بالاتر نیز مدل 5008 ایستاده است (البته پژو یک مدل 4008 هم دارد که نسخه ارتقایافته‌ای از 3008 و مختص بازار چین است). اما تا قبل از سال 2013 دو محصول 3008 و 5008 جایگاه ویژه‌ای در بازار SUVها نداشتند چراکه 5008 ون فول‌سایز 5 درب بود و 3008 هم به دلیل طراحی خاصش، که میان ون و استیشن قرار می‌گرفت، هویت نامشخصی داشت و به زور او را در کلاس شاسی‌بلندهای جمع و جور راه دادند!

اما در 2012 پژو تغییر رویه داد و با معرفی مدل مفهومی 2008Concept ، که در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی شد، جانی دوباره به محصولاتش بخشید. 6 ماه بعد از نمایشگاه پکن سرانجام نسخه تولید نهایی 2008 در نمایشگاه ژنو معرفی شد؛ پژو برای نخستین‌بار محصولی مدرن ساخت که از همه لحاظ، شاسی‌بلندی واقعی بود.
 

پژو 2008


2008 به لطف چهره جدیدش، که از هاچ‌بک پژو 208 آن را قرض گرفته است ، سرمشق شاسی‌بلندهای دیگر پژو و حتی منجر به تغییر نسل 3008 و 5008 شد؛ نسل‌هایی که با ظاهری دگرگون شده همین ماه گذشته میلادی برای اولین‌بار در نمایشگاه خودرو پاریس رونمایی شدند.

پژو 2008 یک فیس‌لیفت هم دارد که ابتدای 2016 ، به‌عنوان مدل 2017 و با نام New 2008 معرفی شد. مهم‌ترین ویژگی ظاهری این فیس‌لیفت، تغییر جلوپنجره و به‌روزرسانی چراغ‌هایش است. در این فیس‌لیفت همچنین به دو تیپ سابق Active و Allure این خودرو، تیپ سومی با نام GT Line نیز افزوده شده که گران‌تر و اسپرت‌تر از بقیه است.
 

موفق‌ترین شاسی‌بلند پژوست

از سال 2013 تابه امروز، پژو 2008 بیش از 11 جایزه اروپایی را به نام خود ثبت کرده است. در اوت 2016 درحالیکه مجموع تولید جهانی 2008 از مرز 632 هزار دستگاه می‌گذشت، پژو تولید 500 هزارمین دستگاه آن را در کارخانه Montévrain در شمال فرانسه جشن گرفت. پژو 2008 هم‌اکنون القاب زیر را در اختیار دارد:
  1. دومین محصول پرفروش پژو در بازار جهانی (بعد از 208)
  2. پرفروش‌ترین شاسی‌بلند پژو در بازار جهانی
  3. پنجمین خودروی پرفروش بازار فرانسه

 

پلتفرم ارتقایافته 206 را دارد

پژو 2008 با پلتفرم جهانی PF1 پژوسیتروئن ساخته شده است؛ همان پلتفرمی که زمانی روی پژو 206 استفاده شد و سپس روی 207 قرار گرفت و امروزه نیز در دل 208 است. استفاده از این پلتفرم، راه‌حلی زیرکانه برای کاهش هزینه‌های تولید پژوسیتروئن به‌خصوص در بازار ایران است چراکه علاوه بر 208 چند فرانسوی دیگری که در راه ایران هستند مانند پژو 208 هاچ‌بک ، پژو 301 سدان، سیتروئن C4L سدان و سیتروئن C3 XR شاسی‌بلند، همگی با همین پلتفرم PF1 ساخته شده‌اند.
 
  پژو 2008 جک S5 چری تیگو5 رنو داستر رنو کپچر
  stz1by3cl5tj4dxnnw.jpg 7n43nbwuainzuf2z0ovu.jpeg ycuw1dvxzzi3d87qx8.jpg dydgseq3sy1jd8vixc7o.jpg ljwbc4m9d82fm4tmr8.jpg
طول 4.15m 4.43m 4.50m 4.31m 4.12m
عرض 1.73m 1.84m 1.84m 2.00m 1.77m
ارتفاع 1.55m 1.66 1.74m 1.63m 1.56m
محوری 2.53m 2.64 2.61m 2.67m 2.60m
وزن

1,053kg(دستی)

1,110kg (اتومات)

1,505kg (دستی)

1,545kg (اتومات)

1,495kg (دستی)

1,537kg (اتومات)

1,205kg (دیف جلو)

1359kg (دو دیف)

1,180kg
صندوق 410L 505L 370L 480L 377L
باک 50L 55L 55L 50L 45L

 

همان انجین 206 را دارد یا نه؟

وقتی 2008 برای اولین‌بار در اسفندماه 94 و در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شد، همه به انجین 1.6 لیتری آن توجه کردند. حدس‌های اولیه این بود که انجین 2008 همان انجین 1.6 لیتری TU5 است ولی اواسط مهرماه 95 و در حاشیه کنفرانس مشترک مدیرعامل پژوسیتروئن (⁣کارلوس تاوارس) با مدیرعامل ایران خودرو (یکه زارع) مشخص شد که 2008 نه با انجین TU5 بلکه با انجین EP6 ، که با هاچ‌بک 208 نیز مشترک است، به ایران می‌آید. 
 
  پژو 2008 جک S5 چری تیگو5 رنو داستر رنو کپچر
  stz1by3cl5tj4dxnnw.jpg 7n43nbwuainzuf2z0ovu.jpeg ycuw1dvxzzi3d87qx8.jpg dydgseq3sy1jd8vixc7o.jpg ljwbc4m9d82fm4tmr8.jpg
حجم انجین 1.6L-VTi 2.0L-Turbo 2.0L-DVVT 2.0L 1.4L-Turbo
قدرت 118hp 174hp 139hp 135hp 120hp
گشتاور 160nm 235nm 182nm 195nm 190nm
گیربکس

5 دستی

4 اتومات

6 دستی

6 دوکلاچه اتومات

5 دستی

CVT

6 دستی

4 اتومات

6 دوکلاچه اتومات
شتاب

11.2sec

(اتومات)

12.8sec 13.0sec 10.2-107sec 10.9sec
سرعت 190km/h 180km/h 165-175km/h 170-176km/h 192km/h

مصرف

5.9L (دستی)

6.5L (اتومات)

7.7L (دستی)

8.5 (دستی)

9.0 (اتومات)

8.2 (دیف جلو)

9.0 (دو دیف)

5.9L


اما اگر هنوز هم قطعی‌بودن انجین 1.6 لیتری 2008 شک دارید باید بدانید که پژو برای این خودرو 4 انجین 4 سیلندر دیزلی و 4 انجین بنزینی 3 سیلندر دیگر هم دارد. با صرف‌نظر از دیزلی‌ها، مشخصات انجین‌های بنزینی آن را در جدول زیر مشاهده می‌کنید. توجه داشته باشید که حرف T به معنای توربو وe به معنای داشتن سیستم استارت‌استاپ است.
 

  1.2L e-VTi 1.2L VTi 1.2L e-THP 1.2L e-THP2
قدرت 82hp 82hp 108hp 128hp
گشتاور 118nm 118nm 205nm 230nm
گیربکس 5 اتومات 5 دستی 5 دستی 6 دستی

 

پژو 2008 ؛ اولین محصول ایکاپ

این شاسی‌بلند فرانسوی نخستین محصولی است که در ایکاپ، کارخانه مشترک ایران خودرو با پژو، تولید می‌شود. اواخر زمستان امسال، پژو 2008 روی خط تولید ایکاپ می‌رود و احتمالا در تابستان 96 نیز تحویل مشتریان ایرانی‌اش می‌شود. بعد از پژو 2008 ، از ابتدای سال 96 نیز تولید پژو 301 سدان و سپس پژو 208 هاچ‌بک در ایکاپ آغاز می‌شود. اما دو محصول دیگر پژو برای ایران، یعنی 308 هاچ‌بک و 508 سدان، نیز قرار است به صورت CBU وارد کشور شوند و فرانسوی‌ها فعلا برنامه‌ای برای تولید آن‌ها در ایران ندارند.

ایکاپ در سه سال نخست فعالیتش، از 208 و 2008 و 301 مجموعا 15000 دستگاه تولید خواهد کرد که بخشی از آن برای بازارهای صادراتی است. با شروع تولید 2008 در ایکاپ، ایران بعد از فرانسه، چین و برزیل، چهارمین سایت تولیدی این خودرو در بازار جهانی می‌شود.
 
چه قیمتی دارد؟

قیمت قطعی پژو 2008 حدود 2 ماه پیش رسما از طرف ایران خودرو اعلام شد؛ این فرانسوی بسته به سطح آپشن‌ها و همچنین داشتن یا نداشتن گیربکس اتومات، قیمتش مابین 75 تا 95 میلیون تومان متغیر است. این قیمت رقابتی باعث شده است تا 2008 اصلی‌ترین رقیبش در بازار اروپا، یعنی رنو کپچر، را به راحتی در ایران شکست دهد.

بعد از کپچر دومین رقیب 2008، تیوولی است ولی این کره‌ای توان رقابت با او را ندارد آن هم به دو دلیل؛ اول اینکه گران‌ترین تیپ 2008 تقریبا هم‌قیمت تیوولی الیت است و دوم اینکه به دلیل داخلی‌سازی 2008 اکثر مشتریان به سراغ ایکاپ می‌روند چراکه تاچندین سال، تعمیر و همچنین تامین‌ قطعات آن توسط شبکه ایران خودرو صورت می‌گیرد.

بنابراین اگر قیمت ایران‌خودرویی‌ها درست باشد، موفقیت پژو 2008 برای غلبه بر کپچر و تیوولی تقریبا تضمین‌شده است ولی این شیر تازه‌نفس چندین رقیب دیگر هم دارد که به چشم نمی‌آیند مثل چری تیگو5 و جک S5. البته یک چینی دیگر هم باید با 2008 رقابت کند؛ ارزان‌ترین تیپ 2008 در بازه قیمتی 70 میلیونی‌هاست؛ بازه‌ای که ام‌وی‌ام X33S در آن فرمانروایی می‌کند ولی آیا این چینی رقیب آن فرانسوی است؟ قطعا نه!
 

  پژو 2008 ام‌وی‌ام X33S نیوفیس جک S5 چری تیگو5 رنو داستر رنو کپچر
  stz1by3cl5tj4dxnnw.jpg g7r8fqk23vz2mie031sg.jpeg 7n43nbwuainzuf2z0ovu.jpeg ycuw1dvxzzi3d87qx8.jpg dydgseq3sy1jd8vixc7o.jpg ljwbc4m9d82fm4tmr8.jpg

قیمت تقریبی

(میلیون تومان)

75-95 74.8-76.8 82-94 92.2-99.3 108-119 105

همچنین باید رنو داستر (نسل فعلی) را هم از لیست رقبای آتی پژو 2008 خط زد چون فقط کابین 2008 به همه داستر می‌ارزد! ولی از طرف دیگر فراموش نکنیم که نسل دوم داستر، در سال 2017 در خود ایران و در سایت بن‌رو کاشان تولید می‌شود که در اینصورت به حریف اصلی پژو 2008 در ایران خواهد بود؛ داستری که توانسته پرفروش‌ترین خودروی رنو در اروپا باشد قاعدتا می‌داند که با نسل جدیدش چگونه از پس پژو 2008 در ایران برآید.

اما رقیب دیگری که در انتظار 2008 نشسته، سیتروئن C3 XR است که در نمایشگاه مشهد رونمایی شد. این سیتروئن نیز همچون 2008 از انجین 1.6 لیتری بهره می‌برد که در مدل معمولی حدود 115 اسب‌بخار و در مدل توربو حدود 165 اسب‌بخار قدرت دارد. از آنجایی که داستر جدید را پارس خودرو و پژو 2008 را هم ایران خودرو تولید می‌کند، منطقی است که سایپایی‌ها وسوسه تولید C3 XR را داشته باشند. در آینده در مورد سطح امکانات پژو 2008 در ایران بیشتر صحبت می‌کنیم؛ پس همچنان منتظر باشید!

- کالایاب خودرو

کانال تلگرام ایران جیب



دیدگاه ها

شهروند: 1395/7/2912:02:58،
199
314
خودروی چینی فرانسوی پر استهلاک

نمیخریم این آشغالاروووووو

+++++++++++++++++++
چینی پسند: 1395/7/2912:20:41،
184
43
اینجور که بنظر میاد ماشینای چینی و فرانسوی رقیبای خوبی برای هم میتونن باشن . . . .!
اکبر: 1395/7/2912:22:26،
126
32
دقیقا!!!

این خودرو مال چینه

سایت رسمی پژو فرانسه را نگاه کنید.
نسل جدید موتورهاشون

Blue HDI , Pure tech

هست که اینو به ایران ندادن

http://www.peugeot.com/en/technology
تاد: 1395/7/2912:25:04،
154
73
محصولات چینی و پژو هر دو آشغالن.پژو شرکتیه که تا چند سال آینده محو میشه و به زور چسبیدن به کشورهایی مثل ایران که مافیای فاسد خودرو راه را بر تولید و ورود رقابتی خودروهای باکیفیت بسته ادامه حیات میده!!!
محمد: 1395/7/2912:27:48،
115
168
نتیجه این شد که جک اس5 اتومات بهترین گزینه است.

اخه کسی پژو 2008 در حد سدان را با جک شاسی 1.5 تنی مقایسه میکنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مرتضی: 1395/7/2912:37:00،
98
138
همه ی چینی ها عین هم نیستن و مورد خوب هم دارن مثل جک S5 که تو مقایسه بالا از همه بهتر هستش
جمشید: 1395/7/2912:53:37،
62
77
آقا مرتضی

به کپچر و داستر فهش نده!!!

اصلا با این چینیا و پژو 1.6 قابل قیاس نیست.
ﭘﺎﺭﺱ 85: 1395/7/2912:58:26،
44
240
ﻫﻨﻮﺯ ﭘﮋﻭ ﭘﺎﺭﺱ ﻗﺸﻨﮕﻲ ﺧﺎﺻﻲ ﺩاﺭﻩ. ﺑﺎﻛﻼﺱ ﺗﺮﻳﻦ ﺩﺭ ﺭﺩﻩ ﻗﻴﻤﺘﻴﺶ. ﺩﻩ ﺳﺎﻟﻪ ﺩاﺭﻡ ﻛﻴﻒ ﻣﻴﻜﻨﻢ اﺯ ﺩاﺷﺘﻨﺶ
مهران: 1395/7/2913:27:30،
116
34
اخه پژو پارس باکالاس تا حالا با ماشین کره ای رانندگی نکردی که این حرفو می زنی.
سل: 1395/7/2913:42:24،
89
17
گیربکس چهار دنده گریه داره به قران
مهدی: 1395/7/2913:50:08،
59
14
این جاش شاسی بلنده؟ رو پلتفرم ۲۰۸ که نمیشه شاسی بلند زد. یه کراس اور هستش ب ا اونا که تو کف شاسی بلندن
حمید: 1395/7/2914:03:02،
12
26
موتورش دو وع داره تو همین سایت هم نوشته تیترش اینه پزو ب چه موتورهایی به ایران می اید
موتور 2008 135 اسب بخار قدرت داره هیچ رطی هم به tu5 داره
تربوش 170 اسب که احتمالا رو یه مدل 208 170 اسبی یذارن

115 اسب دروغه اون موتور 301
رضا: 1395/7/2914:16:32،
55
41
من با اینکه میدونستم از خیلي وقت پیش میاد و تو نمایشگاه خودرو مشهد از نزدیک دیدم همینطور کپچر اما واقعا توشون احساس خفگی کردم و همینطور صندوق کوچیکشون در نتیجه شهریور همین سال برای خرید جک S5 اس فايو اتوماتيك اقدام کردم هم موتورش خیلی قویتره و گشتاوره بیشتره هم ایمنی اش در حد مطلوبیه هم آپشن ها و امکانات رفاهی زیادی داره و هم پنج سال گارانتی داره غول این عکاسارو نخورید تجربه نشون داده که ماشین هایی که به ایران میاییند اینطور نیستند آپشنارو میدزند تا چند روز دیگه هم تحویل میگیرم
کوکی: 1395/7/2914:29:30،
95
13
پژو اگه غرش میکنه پس شورلت و کادیلاک و فورد چیکار میکنن؟
ولم کن بابا.
این کشور از ب بسم الله بر پایه دروغ و فریب کاری هستش.
امیر: 1395/7/2914:31:23،
56
10
معنی شاسی بلند هم فهمیدیم. یعنی این با قد1.55 و تیگو با قد1.74 هر دو شاسی بلندند؟!!! البته هیچکدوم از اینها شاسی بلند واقعی نیست . تیگو و جک و جونور و...فقط ظاهرا شاسی بلندند و 2008 فقط یک هاچ بک با ارتفاع کمی بلند و در حد و اندازه کپچره نه بیشتر. شاسی بلند واقعی فقط ویتارا ،توسان ، سانتافه و انواع تویوتاهای راو4،پرادو و لندکروز
اشکان: 1395/7/2914:55:05،
45
7
حالا ببینید موقع ثبت نام ملت چه صفی می کشن از ماست که بر ماست !!!
ببری: 1395/7/2919:31:45،
27
8
غررررررش بلند شیر فرانسوی.خخخخخخخخ بشین بابا با این موتورش.این متن دادید به کی بنویسه؟
به به: 1395/7/2920:40:26،
18
7
غرررررش خوب اومدی
غرش هستم: 1395/7/2920:42:11،
12
8
چ غرشی میکنه این پژوووو
دلیگ دلیگ: 1395/7/2922:49:32،
14
15
منکه نمیخرم
رامین: 1395/7/3011:15:15،
9
9


فقط تحریم، حوصله داشته باشین، دفعه قبل همون نیمچه تحریم باعث شد کلی وام و تسهیلات و شرایط گذاشتن که خودروهایی که رو دست شون مونده بود رو بفروشند، این بار کمی بیشتر طاقت داشته باشیم، حتما قیمت ها میاد پایین


کک: 1395/7/2912:08:24،
120
33
نمیخوام......75 الی 95 میلیون تومن...برو بابا..
محسن 2: 1395/7/2915:18:05،
36
26
قصد طرفداری ندارم عزیزان!!
ولی با وزن 1050 کیلویی که حتی از ال90 هم سبکتره وکسب 5 ستاره ایمنی یورونپ به همراه موتور 120 اسبی شتاب نمونه دستی حدود 9 ثانیه است که برای استفاده شهری و جاده ای مناسب است.
حبیب: 1395/7/2915:29:08،
23
13
پژو سیتروئن تو چین کارخونه داره قطعات چینی با مونتاژ ایرانی چه شود
pony car: 1395/7/2920:42:31،
12
14
دوست عزیز راو4 توسان گراند ویتارا هم کراس اوور حساب می شوند اس یو وی یا شاسی بلند واقعی خودروهایی در کلاس و ابعاد لندکروز پرادو و ........هستند در کل تو ایران کسی که پول داره اول المانی بعد ژاپنی و بعد هم کره ای می خره و کسی به فرانسوی های بالاتر از 80 ملیون پول نمی ده و اکثریت کره ای یا حتی چینی ها را به فرانسوی ها ترجیح میدند اگر به خیابان ها نگاهی بیاندازید همه چیز اشکار و روشن می شود
رضا: 1395/7/2912:12:32،
29
66
انتخاب عاقلانه رنو داستر البته بین چندماشین ک تو حداوب مقایسه شدن از جمله پژو 2008
حامد: 1395/7/2912:32:59،
27
35
کاملا" با شما هم عقیده هستم شاید داستر از نظر برخی آپشن ها از خیلی ماشین های دیگه کم داشته باشه ولی از نظر کیفیت ماشین خوبی هستش و کاملا" به درد جاده های بی کیفیت داخل شهرهای ایران می خوره .
سینا: 1395/7/2913:39:36،
28
47
واقعا به عقل کسایی که جک اس ۵ رو بهش ترجیح میدن باید شک کرد شتابش که‌کند تره مصرف سوختشم بالاتره اتاقشم که تقریبا هم‌اندازه هست‌دیدم تو نمایشگاه به طول و عرض جک نگا نکنین
اگه ماشین صفر بخواین بهترین انتخابه قطعا هم بازار موفقی داره
خودشم: 1395/7/2923:54:03،
13
7
جک والا هم ابعادش 20% بزرگتره هم وزنش 50% بیشتره وگرنه چطوری شتاب موتور 1.6 از موتور 2.0 توربو بیشتر میتونه باشه؟
کارشناس: 1395/7/3008:39:56،
12
6
سینای عزیز
عفت کلام اینه که به انتخاب دیگران احترام گذاشت نه اینکه توهین کرد!
پژو 2008 همون 208 هست با این تفاوت که قد بلندتری داره به همین خاطر شرکت پژو این اتاق رو با یک صفر بیشتر معرفی کرد نظیر 308 و 508 که پلتفرم خودشونو به 3008 و 5008 به عاریه دادن!
اما با توجه به سایز کابین و موتورهای کوچک ، کم توان پژو (حدود 120hp) ؛ این خودرو بیشتر یک مینی کراس اوور شهریه و نباید با خودروهای کلاس دیگه نظیر جک اس 5 (کراس اوور سایز بزرگ شهری) مقایسه کرد.بحث کیفیت هم مقوله دیگری دارد که آینده هر خودرو نشون خواهد داد!آپشنهای این خودرو به روز و معمول تولیدات اخیر همه شرکتهای خودروساز دنیا هست و چیز جدیدی برای گفتن نداره البته آپشن خور بودنش بخاطر 206 ایران بالطبع زیاد خواهد بود.
حمیدرضا: 1395/7/2912:12:50،
63
11
اینم ایرانخودرو آورد که تا 30 سال دیگه تولید کنه
بهادری: 1395/7/2914:51:52،
37
13
وقتی 206 فسقلی ارتفاعش1.45متر هست چطور به خاطر 10 سانت بلندتر شدن به این ماشین میگی شاسی بلند ؟!؟
پژو 2008 هم مثل ساندرو استیپ وی، در دسته هاچبک یا فوقش کراس اور هست داداش نخ شاسی بلند
كسري: 1395/7/2912:13:07،
24
68
كاش موتور ef7 توربو بزارن ديگه واقعا ماشين عالي ميشه
A.M: 1395/7/2912:21:52،
47
24
شاسی بلند با 115 اسب بخار قدرت به مفت هم گرونه بابا پژو برو بوق تو بزن
کراس: 1395/7/2914:44:02،
29
18
کراس اور ... چرا یاد نمیگیرید !!! تا کی به لگن هایی مثل این و جک و لیفان و اسپورتیج و توسان و .... می خواهید بگویید شاسی بلند !!! اینها کراس اورند ، شاسی بلند یعنی تویوتا پرادو و تویوتا لند کروزر و شاسی بلندهای فورد و ... خیلی فرق دارند .
پژو سوار: 1395/7/2912:24:20،
44
65
من آرم پژو میبینم حالم بهم میخوره....کسی نمیدونه چرا.......؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حسین: 1395/7/2913:08:50،
73
31
برای اینکه پراید سواری و بیشتر از RD سوار نشدی .
حامد: 1395/7/2916:34:28،
21
8
اتفاقا بهترین قسمتش و شاید تنها قسمت خوبش همون آرمشه!!!!!!
کامی: 1395/7/2917:19:27،
14
9
پژو سوار کم میدونم پرا بدت میاد چون پولت نمیرسه سوار بشی مجبوری توجیح کنی.
احمد: 1395/7/2918:50:31،
12
7
پژو اینقدر بدبخت شده ؟ خودرو ساز مطرح اروپا
ali: 1395/7/2912:28:00،
46
15
حتي از كپچرم كوتاهتره!سراتو با موتور ١٥٦اسبي و گيربكس ٦سرعته بيشتر ميارزه با ٩٠ميليون!ولي بين اينا تيوولي باز بهتره چون كامل وارداتي مياد
پوریا: 1395/7/2912:28:59،
26
16
اگر 2008 به صورت فول وارداتی بود و دست ایرانخودرو در
تولید ان دخیل نبود شاید ارزش داشت ولی با ساخت داخل
ان بنده ترجیح می دهم داستر یا حتی ایکس 33 بخرم تا
این شتر پلنگی که قرار است توسط ایرانخودرو تولید شود!
مرهمتی: 1395/7/2912:30:14،
48
10
درعقل نویسنده این مقاله کلا باید شک کرد ! درست نقطعه ضعف بزرگ صنعت خودرو سازی ایران را تبدیل به مزیت کرده است آنجائی که میگوید :دوم اینکه به دلیل داخلی‌سازی 2008 اکثر مشتریان به سراغ ایکاپ می‌روند! شما این ماشین را داخلی سازی بکنید یه مشت قطعات بی کیفیت تولید میکنید تا بتوانید سود بیشتری عایدتان بشود
Saeed: 1395/7/2912:32:42،
31
9
دوم اینکه به دلیل داخلی‌سازی 2008 اکثر مشتریان به سراغ ایکاپ می‌روند :))))))))))))))
224: 1395/7/2912:53:17،
60
5
پژو 2008 در روسیه 40 میلیون در ایران 90 میلیون در نتیجه روسهای کافر کمونیست از مدیران با ایمان و با تقوای ما سالم ترند و هوای مردم خودشون را بیشتر دارند قیمت در اخر باروبل 60 تومانی 39 میلیون
http://www.aparat.com/v/tFxcS
جواد: 1395/7/2915:51:24،
29
4
کاملا درسته.
برای اینکه روسها به کشور و مردم خودشون و مدیران ما به جیبهای گشاد خودشون می اندیشند.
امیر: 1395/7/2912:56:06،
36
18
نویسنده :کابین 2008 به همه داستر می ارزد!!مگر همه
چیز داشبورد است!؟تاکنون بیش از یک میلیون و دویست هزار داستر فروخته شده نه تنها در اروپا بلکه در سراسر
جهان.علاوه بر ان داستر قابلیت افرود و بسیار کم استهلاک
است.برخلاف 2008 که کراس اوور شهری است.
مبين: 1395/7/3010:01:16،
11
3
داستر در سايت رنو در رده work قرارداره و خودرو كار محسوب ميشه،در أصل بعنوان جيپ در اروپا استفاده ميشه براي همين تزيينات لوكس ندارد ولي براي ايران ما كه جا دار بودن، كم مصرف بودن ،استحكام جلوبندي و سيستم تعليق و بالا بودن گشتاور توليدي موتور بجهت غلبه بر فراز و فرودهاي با شيب غير استاندارد ضرورات دارد، ميتونه بعنوان يك خودرو شهري مطمئن بكار گرفته شود!
خيابان هاي عادي ايران در اروپا آفرود حساب ميشه!!! و در اروپا بيشتر قدرت أسب بخار كارايي داره ولي در ايران كشش خوب و گشتاور بالا ، وقتي در اروپا رانندگي ميكنيد كاملا حس ميكنيد كه اصلا هيچ فشاري به ماشينتون نمياد ولي اينجا قضيه بر عكسه! مصرف سوختش هم اندازه يه ماشين ٢٠٠٠سي سي دنده اي هست.
اين جواب من به دوستي بود كه ميگفت جرمي كلاكسون ميگه خريدن شاسي بلند مثل پوشيدن بوت زمستاني در تمام ساله!چون اينج تمام سال زمستونه!
ناشناس: 1395/7/2913:10:25،
16
24
در همین رنج قیمت سانتافه کارکرده با موتور 3500 فکر کنم یهتر از این آشغالا باشه که تو جدول آوردن.
ایرانی: 1395/8/818:45:12،
2
2
عزیزم حرفت رو قوبل دارم ولی در نظر بگیر سانتافه با این مدل شامل تعویض لوازم مصرفی میشه به عامیانه میشه گفت به خرج افتاده... پس ماشین گارانتی دار نو خیلی به صرفه تر و آرامش بخش تره
امیر: 1395/7/2913:21:50،
29
8
به نظرم رنو کپچر از نظر فنی از همه بهتر بود،پژو به خاطر داخلی سازی و کاهش قیمت بتونه خوب فروش کنه.امیدوارم رنو به طور مستقل با ایدرو وارد بازار بشه به جای اینکه ی ماشین ب ایرانخودرو یکی به سایپا بده تا مردم سردرگم بشن.
ناشناس: 1395/7/2913:21:51،
23
11
میخوان موتور 208 رو که یه ماشین شهری سایز کوچک است رو روی یه شاسی بلند بزازن
موتوری که فقط تسمه تایمینگ رو عوض کردن وگرنه همون tu5. داداش میخوای آشغال به مردم بندازی عیبی نداره اما دیگه این همه چاخان سر هم نکن.
9090: 1395/7/2913:22:56،
28
19
تیولی برنده این دو مدل است
ایرانی: 1395/7/2913:27:53،
39
22
45 میدیم H30 Cross همین مشخصات را داره هر دوتاشونم
هم برای DongFeng چینه
امیر: 1395/7/2914:54:37،
17
14
یه آشناها که خودش نمایندگی ایران خودرو(تأکید میکنم نمایندگی) یکیش رو نمیدونم رو چه حساب خریده، هنوز یه هفته نخریده بود یه شیراز رفت و اومد شیشه برقی های جلوش از کار افتاده بود، خود داداش این آقا میخندید و برام تعریف کرد. حالا یه چند وقت باهاش برون ولی سعی کن تا به خرج نیافتاده ردش کنی بره. من که پژو 405 2000 اصل فرانسه روندم میدونم چیه. به این موردم خوشبینم. هر چیم پول بدی آش میخوری و الا بنز و بوگاتی از همه اینا بهتره کسی شک داره
پاسخ به امیر: 1395/7/2918:35:37،
12
6
اینها همش حرفه باید ببینی چرا خراب شده شاید استفاده
غلت شده شاید در کارواش با فشار اب سوکتش اب خورده شرکت DongFeng سهام پژو سیتروئن را داره
و H30 Cross در روسیه و چند کشور دیگه فروش خوبی داره
و به قیمت 45 مبلیون هیچ رقیبی نداره و شاید این شایعه ها را شرکتهای رقیب درست میکنند
علی: 1395/7/2913:45:30،
23
24
با چینی ها لطفا تنها مقایسه کنید کجاش با تیوولی کره با آن همه آپشن و کیفیت که در خود کره تولید می شود قابل مقایسه است.
پردیس: 1395/7/2914:37:17،
27
13
تو این که تیوولی ماشین خوشگل و با کیفیتیه شکی نیست ولی داره تو هند تولید میشه نه کره
امیر: 1395/7/3019:31:11،
4
4
تیوولی سانگ یانگ در کره تولید میشه، ماشین کره ای هم هست. شرکت را یک شخص هندی خریده. لطفا اول تحقیق کنید بعد نظر دهید.
سجاد: 1395/7/2914:25:02،
13
9
خودرو 2008ماشین خوبیه ولی ن با موتور وزین و قدرتمند TU5
فرامرز: 1395/7/2915:04:01،
13
10
حالا هر چی که میخوان باشن ما بد بخت بیچاره ها پولمون به این چیزا نمیرسه
وحید@@@@: 1395/7/2916:36:35،
6
6
خیلی کوچیکه.
اصل تقلب : 1395/7/2916:53:00،
7
5
آقا خیلیییییییییییییی باحاله

قابل توجه پلیس راهور

پلاک در فیلم پلاستیک ضد دوربین سرعت داره

آقا همین ماشین خوبه من همین را میخوام با طلق پلاک
علی: 1395/7/2916:53:34،
16
3
نو که اومد به بازار , کهنه میشه دل آزار ! وقتی مدل فیس لیفتش تولید شده دیگه چه توجیهی داره که قراره همون مدل قدیمیشو مونتاژ کنن؟!
حامد: 1395/7/2917:50:21،
7
5
این خودروهای درجه سه رو که از رده خارج میشن رو میارن اینجا با قیمت های چند برابر قالب میکنن به ما خودشون از این ماشینا سوار نمیشن
امین: 1395/7/2918:25:43،
13
8
گشتاور اس5 اتوماتیک 265 هست نه 235 . 235 مال دستیه!
Soby: 1395/7/3000:06:34،
8
6
موتور جک s5 دستی و اتومات که فرقی نداره چه طور گشتاور اتومات بالاتره؟
کارشناس: 1395/7/3008:46:52،
8
6
بخاطر ارتقا در ECU و مختصری در توربو!
استاد : 1395/7/2919:00:10،
11
7
یه مقاله کاملا سفارشی و غیر کارشناسی متاسفم فقط همین
رامين: 1395/7/2919:02:03،
15
8
برند برای من همیشه مهمترین شاخص برای خرید هستش. من برای برند در هرخریدی که میکنم بالاترین پول رو میدم و تاکنون هم از این سیاستم پشیمو نشدم و همیشه هم نتیجه مثبت گرفتم.
برای خرید ۴۰۷ پژو هم به همین منوال عمل کردم و طبق معمول بسیار راضی هستم و عزمم راسختر شد. برای خرید ال نود که رنو و هم خانواده پژو هستش هم همین نتیجه و سود عایدم شد. به همه توصیه میکنم ساده و بدون تحقیق کافی و بدون منطق گول ظاهر قشنگ ماشینهای جدید بی نام ونشان رو نخورن. فرانسه واروپا مهد خودروسازی دنیاهستن و هیچوقت با تولیدات بد به برند خودشون خیانت نمیکنن. برندهای معتبر دنیا هرچی تولید کنند پیشاپیش باید خریداریشون کرد چون پشیمونی نداره. حتی اگه کارخونه هایی مثل ایران خودرو با تولیدات همین محصول ناخواسته ضربه به اعتبار این ماشینها مثل پژو بزنن. ختم کلام ۴۰۷ با این قیمت شیرین ترین خرید زندگیمه و هیچوقت از هیچ خریدی در زندگیم
ناشناس: 1395/7/2919:07:49،
14
9
گیربکس ضعیف اتومات 4 سرعته قابل مقایسه با کپچر یا جک اس فایو نیست. البته داستر ورژن دو دیفرانسیل داره که تنها ماشین مناسب آفرود در جدول بالا است. بنظر من این
ماشین فقط بزک شده 206 است.
علیش: 1395/7/2919:35:13،
9
9
همچییین با ابو تاب تعریف میکنه ایران جیب انگاری پورشه کایین رو دارن به این قیمت میدن بازار، شاسی بلنده چهار دنده ی موتوره ۱۶۰۰چیه مگه؟ بنظرم جک اس فایو و چری ایکس سی سه نیو فیس خیلی بهتره از این....
لینچان: 1395/7/2920:48:07،
7
4
اولش که بگن حدودا 75 تا 90 تا براتون آب می خوره ینی بعد از اومدن بالا 100 میلیونه که در این صورت چینیا بازم ارزونترند
a: 1395/7/2920:53:35،
7
6
من سوالم این هست که با این ابعاد این ماشین چطور یک ماشین شاسی بلند محصوب می شود؟ بیشتر شبیه یک هاچ بک با یک باربند می ماند.
متینا : 1395/7/2921:09:09،
11
8
ارتفاعش اندازه 206 هه بعد میگه شاسی بلند واقعی
مهدی: 1395/7/2921:10:26،
7
6
شاس بلند 1.5 متری هم از اون حرفهاست!البته من تو نمایشگاه دیدم قیافه بدی نداشت.به نظر من قیمت 50 تا 60 باید می بود
رافال M: 1395/7/2921:38:35،
8
7
پژو 2008 در قیاس با 206sd
طول برابر 4.2 متر
عرض 7.5 سانت بیشتر
ارتفـاع 9.4 سانت بیشتر
بد هم نیست...ولی به نظرم 70-90 بیشتر نمیارزه
مهدی مام: 1395/7/2922:09:49،
12
5
مگه قرار نبود قیمتش 72 تا 78 میلیون تومان باشه.چرا فراموش کردین صحبتهای آقای یکه زارع رو.ایرانجیب خواهشا از الان این قیمت رو جا ننداز.
رضا: 1395/7/2922:33:26،
5
4
ببخشيد ميدونم اين سوال من ربطي به موضوع نداره من ميخواستم يه اپتيما از عظيم خودرو يا پرشين ثبت نام ٩٠روزه انجام بدم ايا ماشينو تحويل ميدان به نظر شما
محمد: 1395/7/3000:05:34،
13
3
بزرگترین اشتباه زندگیت رو میکنی اگه ثبت نام کنی.
چون بعد از ۱۴۰ روز شمارو مجبور به انصراف میکنن.
تازه مشکل از اینجا ببعد شروع میشه چون ۳۰ الی ۴۵ روز طول میکشه پولت رو پس بدن.
كامران: 1395/7/2923:15:59،
12
7
موتور ١٦٠٠ براي ماشين شاسي بلند؟؟؟؟
خنده دار نيست؟
کراس: 1395/7/3007:28:58،
5
9
تو ایران این لگن های کوتوله رو میگن شاسی بلند !!!! اینا کراس اور هم بزور حساب میشن ، همشون ، پژو ، جک ، لیفان ، توسان ، اسپورتیج و ... همه با ارفاق کراس اور هستند ، باز کره ای ها لااقل دو دف هستند بقیه که با ۲۰۶ خیلی فرق ندارند .
fred: 1395/7/3000:58:40،
4
4
2008 کجاش شاسی بلنده !!!!! جو میدی ها
عجب: 1395/7/3002:15:37،
8
8
تو همه سایتها برتری با رنوکپچر است ولی این نویسنده داره ساز خودش رو میزنه
رضا: 1395/7/3002:24:07،
5
4
اینها که گفته بودند توی دی ماه و نهایتا زمستان و قبل از عید تحویل مشتری خواهند داد الان شما نوشتید که تحویل زمستان 96!!!! تبلغش ام که از 94 شروع شده!!!! یعنی مردم برای آمدن یک خودرو باید 2 سال صبر کنند آیا ؟؟؟!!!! یعنی مردم الان خودروی جدید نخرند آیا ؟؟؟ !!!!‌ خیلی دوست داریم سوار این خودرو بشیم اما ظاهرا سرعتش باید خیلی پایین باشه مگه نه آیا؟؟!!!
حامد: 1395/7/3012:41:01،
4
4
ترو خدا از این خودرو های بی کیفیت و گرون قیمت نخرید بلکه تلنگری بشه براشون یا کیفیت ماشینا رو بالا ببرن یا اینکه ارزون بشه به خدا خیلی ها کشته شدن از بی کیفیت بودن این خودروها
ساسان: 1395/7/3017:23:20،
7
4
کاش مقایسش با چانگان هم میزدی در حالی که با همین امکانات و بیشتر قیمت کمتری داره. چرا پژو چینی بخریم. چانگان لااقل چینی خوشنام و پرفروشی هست.
نیما: 1395/8/320:42:54،
4
4
کپچر و تیوولی و پژو 2008 هیچ کدوم شاسی بلند(SUV) نیستند.
اینها کراس اور هستند.
از ابعاد و انجینشون میشه فهمید.
ضمنا پژو 2008 قیمت قبت نامش 95 میلیون هست که با هزینه های عوارض و پلاک و ارزش افزوده قیمتش موقع ثبت نام 105 تا 107 میلیون میشه و بنده خدا هایی که فکر کردن با 107 میلیون شاسی بلند خریدند باید 6 ماه تا 9 ماه صبر کنن(این پیش فروش ها رو شب عید ایران خودرو انجام میده تا بتونه عیدی و مزایای شب عید کارکنان رو از این طریق تامین کنه)
107 میلیون ماهی 1.5 میلیون سود بانکیش هست که وقتی 8 ماه تو جیب ایرانخودرو هست و البته احتمالا سود مشارکت در نظر نمیگره(چون قیمت قطعی هست و نمیتونه بعدا دبه در بیاره) با این سود ماشین واسه خریدار حدود 120 میلیون هزینه در بر داره و بعد موقع تحویل یه 206 تپل شده و الیته به روز و خوشگل تحویل میگیره
بنده خدا خیال میکرده شاسی بلند خریده بعدا میبنه یه ماشین ه

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا