کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مردم طلا برای مصرف بخرند نه سرمایه‌گذاری


کد خبر : ۲۶۳۰شنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۶:۱۷۲۹۵۸ بازدید

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر از کاهش 27 درصدی قیمت طلا در سال 2013 میلادی خبر داد و گفت: این میزان کاهش در بیش از 12 سال اخیر بی سابقه است.

محمد کشتی آرا در گفتگو با رادیو اقتصاد درباره علت این کاهش قیمت طلا گفت : در چند ماه اخیر خرید اوراق قرضه در امریکا و افزایش ارزش دلار سبب شده است ارزش و جذابیت طلا کاهش یابد و عرضه آن از تقاضا بیشتر شود.قیمت هر اونس طلا  اول سال  جاری میلادی 1380 دلار بود که هم اکنون به 1204 دلار رسیده است.

وی افزود: اگر این سیاست‌ها در امریکا ادامه یابد، قیمت طلا بازهم کاهش می یابد.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر با پیش بینی تثبیت قیمت طلا در سه ماه آینده به مردم توصیه کرد طلا را برای مصرف خریداری کنند نه برای سرمایه گذاری.رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشور تاکید کرد: همین نوسان‌ها  به بازار داخل هم منتقل می شود اما التهاب آفرین و شوک قیمتی نیست.


رئیس اتحادیه کشوری فروشندگان طلا و جواهر قیمت هر اونس طلا را امروز (شنبه) 1204 دلار (35 دلار کاهش در یک هفته اخیر ) اعلام کرد.

کشتی آرای گفت: نرخ سکه بهار آزادی طرح قدیم و جدید نیز یکسان و 856 هزار تومان (23 هزار تومان کاهش در یک هفته اخیر) است.رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران ، قیمت هر گرم طلای 18عیار را نیز 87 هزار و 250 تومان اعلام کرد.

کشتی آرای گفت : نیم سکه  423 هزار تومان ( 10 هزار تومان کاهش در یک هفته) ، ربع سکه 260 هزار تومان و سکه های یک گرمی 170 هزار تومان فروخته می شود.وی باردیگر تاکید کرد: کاهش قیمت طلا در پایان سال میلادی بی سابقه است و معمولا افزایش می یافت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها