کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اعلام مبلغ فیش حقوقی استاندار گیلان


کد خبر : ۲۵۱۰۶یکشنبه، ۲۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴:۰۳۲۵۹۸ بازدید

استاندار گیلان پرداختی‌های دولت را در چارچوب خدمات کشوری عنوان کرد و افزود: استاندار دولت ماهانه پنج میلیون تومان حقوق می‌گیرد و ...

استاندار گیلان پرداختی‌های دولت را در چارچوب خدمات کشوری عنوان کرد و افزود: استاندار دولت ماهانه پنج میلیون تومان حقوق می‌گیرد و وزیر آن شش تا هفت میلیون تومان با توجه به سابقه کاری که دارد، حقوق دریافت می‌کند.

محمدعلی نجفی ظهر امروز در نخستین جلسه سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 گیلان با اشاره به اینکه برخی از افراد ادعا کردند اعتبارات فرهنگی بابت حقوق پرداخت شده است اظهار کرد: پرداختی‌های به تعدادی از اعضای هیأت مدیره و مدیران عامل بانک‌ها انجام شده است.

استاندار گیلان اظهار کرد: وقتی در قانون فعالیت‌ها مشخص نباشد برخی از کارها انجام می‌شود و باید در مجلس قوانینی را وضع کرده و این امر را هدایت کنند.

نجفی، پرداخت حقوق‌های نجومی را مربوط به مدیران شرکت‌های بیمه، بانک‌ها و در قالب شرکت‌های خاص خواند و تصریح کرد: بنده در شرکت‌های مس، فولاد و ... حضور داشتم و پرداخت حقوق در این شرکت‌ها با پرداخت‌های دولتی متفاوت است.

وی، پرداختی‌های دولت را در چارچوب خدمات کشوری عنوان کرد و افزود: استاندار دولت ماهانه پنج میلیون تومان حقوق می‌گیرد و وزیر آن شش تا هفت میلیون تومان با توجه به سابقه کاری که دارد، حقوق دریافت می‌کند.

استاندار گیلان با تأکید براینکه پرداختی‌های دولت مشخص است، بیان کرد: از سال 90 برخی از پرداختی‌ها در چارچوب برنامه پنجم توسعه کشور اجرایی شده است و اگر تخلفی صورت گرفته، طبق قانون بررسی می‌شود.

نجفی با تأکید بر برخورد با متخلفان حقوق‌های نجومی، خاطرنشان کرد: طبق دستور رئیس جمهور برخورد با دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی اعم از آنها که حق قانونی داشتند یا فراتر از اختیارهای قانونی عمل کردند، آغاز شده است.

وی ادامه داد: پاداش مدیران عامل شرکت‌های مس، فولاد و ... براساس تراز سالانه است، شرکتی که سالانه یک‌هزار و 350 میلیارد تومان سود خالص دارد مشخص است 200 میلیارد تومان آن را صرف موارد خاص کرده و به یک تیم فوتبال 20 تا 30 میلیون تومان پرداخت می‌کند و این موضوع را نباید به حساب دولت تمام کرد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها