کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

متقاضیان دریافت وام 100 میلیونی کارآفرینی بخوانند


کد خبر : ۲۴۸۲۴جمعه، ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳:۲۴۱۰۵۷ بازدید

مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید از پرداخت ۱۵هزار میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال زایی در سال ۹۵ خبر داد.

مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید از پرداخت ۱۵هزار میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال زایی در سال ۹۵ خبر داد.

اصغر نورالله زاده می‌گوید: طبق پیش‌بینی‌هایی که داشتیم قرار است ۵۰ هزار طرح مورد حمایت مالی قرار گیرد که این مسئله چندین هزار فرصت شغلی به صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد خواهد کرد.

وی درباره سقف تسهیلات پرداختی به کارآفرینان بیان داشت: حداکثر تسهیلات پرداختی ۱۰۰ میلیون تومان با کارمزد چهار درصد است و حدود ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار برای این طرح در نظر گرفته ایم.

نورالله زاده با بیان اینکه حدود ۳درصد وام‌گیرندگان در پرداخت اقساط تعلل دارند گفت: ۹۷ درصد کارآفرینان در پرداخت اقساط خود دقیق هستند. در طرح پیشنهادی شورای عالی اشتغال، استعدادهای شغلی مناطق ارزیابی شده و براساس آن نقشه راهی تعریف شده است تا افراد بتوانند بر اساس پتانسیل‌های شغلی منطقه خود کارآفرینی کنند و بازار‌های تقاضا نیز به صورت دقیق شناسایی شده است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با تأکید بر اینکه به دنبال اجرای طرح “هرروستا یک محصول” هستیم گفت:در حال حاضر ۱۰ محصول دارای مشتری در بازار وجود دارند که یکی از آنها روسری است. فرش، پوشاک، صنایع دستی، مصنوعات چرمی، زیورآلات، اسباب بازی و روسری خدمات در حوزه گردشگری با هدف اشتغالزایی برای افراد به ویژه در روستاها، مورد حمایت است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها