کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نحوه دریافت حق بیمه از دارندگان دفترچه سلامت مشخص شد


کد خبر : ۲۴۶۰۰شنبه، ۵ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳:۴۹۲۴۱۱ بازدید

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت از حذف یکی از دفترچه‌های افراد دارای دو یا چند دفترچه بیمه در سال جاری خبر داد و ...

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت از حذف یکی از دفترچه‌های افراد دارای دو یا چند دفترچه بیمه در سال جاری خبر داد و گفت: تکلیف نحوه دریافت حق بیمه از دارندگان بیمه سلامت همگانی تا سه هفته آینده مشخص می‌شود.

مهندس عباس پاشا در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: طی دوسال اخیر موفق به پوشش بیش از 11 میلیون  نفری در قالب بیمه سلامت همگانی شدیم که بیش از 80 درصد آنها حاشیه نشین کلان‌شهرها بودند.

 وی افزود: حق بیمه این گروه از بیمه‌شدگان برای یک سال اول از سوی دولت تقبل شد اما برای ادامه یافتن آن ، کارهای کارشناسی در حال انجام بود تا به فرمولی برای دریافت حق بیمه از دارندگان این دفترچه‌ها برسیم که این امر محقق شده است و نتایج در کمتر از یک ماه آینده اعلام و به این ترتیب نحوه دریافت حق بیمه مشخص خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه البته خدمات بیمه سلامت همگانی برای اقشار نیازمند کماکان به صورت رایگان ارائه خواهد شد و ما وجهی از اقشار نیازمند برای این منظور دریافت نمی‌کنیم گفت: ترتیبی اتخاذ می‌شود تا تنها آن دسته از افراد که دارای توانمندی مالی هستند در اجرای طرح و پرداخت حق بیمه با ما مشارکت کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها