کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

واژگون شدن وانت نیسان حامل بار هندوانه/ تصاویر


کد خبر : ۲۴۰۳۱یکشنبه، ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴:۰۹۱۵۷۰ بازدید

خودرو وانت نیسان حامل بار هندوانه در بزرگراه آزادگان تهران واژگون شد.

پس از اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی رانندگان خودروهای عبوری، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 14 و 21 را ساعت 11:00 روز گذشته به بزرگراه آزادگان(مسیر غرب به شرق)، زیر پل امام علی(ع) رهسپار کرد.

مجید یادگاری فرمانده آتش نشانان اعزامی در خصوص این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو وانت نیسان حامل بار هندوانه به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخورد با گاردریل کنار بزرگراه، واژگون شده بود.

وی با اشاره به اینکه این حادثه ترافیک شدیدی را ایجاد کرده بود، اضافه کرد: آتش نشانان از مسیر مخالف خود را به محل حادثه رساندند و به سرعت با نصب علائم هشدار دهنده در مسیر، قطع جریان برق خودرو و جلوگیری از نشت بنزین و روغن خودرو وانت، محل حادثه را ایمن سازی کردند.

این فرمانده آتش نشانی در ادامه گفت: خوشبختانه راننده خودرو وانت نیسان بدون آسیب دیدگی قبل از رسیدن آتش نشانان از خودرو خارج شده بود که نیروهای عملیاتی خودرو وانت نیسان را به حالت اولیه بازگرداندند و پس از انتقال این خودرو به حاشیه بزرگراه و شستشوی آثار باقی مانده از حادثه، محل حادثه را تحویل عوامل پلیس راهور دادند و مأموریت خود را به پایان رساندند.

cbim6fc6ui2ueg5fzc7y.jpg

ehwbet5p13wp3ku8s3lv.jpg

xooiba63toxxbrt9dm87.jpg



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها