واژگون شدن وانت نیسان حامل بار هندوانه/ تصاویر

یکشنبه، ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴:۰۹
کدخبر:۲۴۰۳۱

پس از اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی رانندگان خودروهای عبوری، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 14 و 21 را ساعت 11:00 روز گذشته به بزرگراه آزادگان(مسیر غرب به شرق)، زیر پل امام علی(ع) رهسپار کرد.

مجید یادگاری فرمانده آتش نشانان اعزامی در خصوص این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو وانت نیسان حامل بار هندوانه به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخورد با گاردریل کنار بزرگراه، واژگون شده بود.

وی با اشاره به اینکه این حادثه ترافیک شدیدی را ایجاد کرده بود، اضافه کرد: آتش نشانان از مسیر مخالف خود را به محل حادثه رساندند و به سرعت با نصب علائم هشدار دهنده در مسیر، قطع جریان برق خودرو و جلوگیری از نشت بنزین و روغن خودرو وانت، محل حادثه را ایمن سازی کردند.

این فرمانده آتش نشانی در ادامه گفت: خوشبختانه راننده خودرو وانت نیسان بدون آسیب دیدگی قبل از رسیدن آتش نشانان از خودرو خارج شده بود که نیروهای عملیاتی خودرو وانت نیسان را به حالت اولیه بازگرداندند و پس از انتقال این خودرو به حاشیه بزرگراه و شستشوی آثار باقی مانده از حادثه، محل حادثه را تحویل عوامل پلیس راهور دادند و مأموریت خود را به پایان رساندند.

cbim6fc6ui2ueg5fzc7y.jpg

ehwbet5p13wp3ku8s3lv.jpg

xooiba63toxxbrt9dm87.jpg