کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

صدور کارت کار جدید برای اتباع خارجی از اول خرداد


کد خبر : ۲۲۳۳۸دوشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲:۱۰۱۰۵۳ بازدید

مدیر کل اشتغال اتباع خارجی وزارت تعاون، کار با اشاره به صدور کارت کار جدید از ابتدای خرداد ماه سال جاری گفت:هزینه تمدید کارت کار به ...

مدیر کل اشتغال اتباع خارجی وزارت تعاون، کار با اشاره به صدور کارت کار جدید از ابتدای خرداد ماه سال جاری گفت:هزینه تمدید کارت کار به مدت یکسال مانند سال گذشته 207 هزارتومان و برای صدور کارت کار مبلغ  287 هزار و 500 تومان است.

علی اقبالی درباره آغاز صدور کارت یک ساله اتباع خارجی گفت:  با بخشنامه کارت های اتباع خارجی تمدید شده بود. از اول خرداد ماه نیز می‌توانند کارت‌های جدید را از دفاتر کفالت دریافت کنند.

 وی درباره هزینه صدور کارت افزود: هزینه مانند سال گذشته است و تغییر نکرده . کلیه دفاتر کفالت در سال 94  برای تمدید کارت کار بمدت یک سال شمسی مبلغ 207هزار تومان و برای صدور کارت کار مبلغ 287هزار و 500 تومان دریافت می‌کردند و دفاتر حق دریافت هیچگونه مبالغ نقدی دیگر را به غیر از موارد مصوب نداشته و در صورت مشاهده برخورد قانونی می‌کردند. این رقم برای سال جاری همین میزان است و هنوز افزایش نیافته است. 

اقبالی گفت: اتباع  می توانند پس از مراجعه و ارائه مدارک لازم به دفاتر کفالت ، اقامت و اشتغال 14 استان مشمول از این کارت بهره مند شوند.  اتباع پس از مراجعه و ارائه مدارک لازم به دفاتر کفالت که در مرحله اول تشکیل پرونده می‌دهند، طبق زمان‌بندی دفاتر اقدام به تحویل کارت کار می‌کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها