صدور کارت کار جدید برای اتباع خارجی از اول خرداد

دوشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲:۱۰
کدخبر:۲۲۳۳۸

مدیر کل اشتغال اتباع خارجی وزارت تعاون، کار با اشاره به صدور کارت کار جدید از ابتدای خرداد ماه سال جاری گفت:هزینه تمدید کارت کار به مدت یکسال مانند سال گذشته 207 هزارتومان و برای صدور کارت کار مبلغ  287 هزار و 500 تومان است.

علی اقبالی درباره آغاز صدور کارت یک ساله اتباع خارجی گفت:  با بخشنامه کارت های اتباع خارجی تمدید شده بود. از اول خرداد ماه نیز می‌توانند کارت‌های جدید را از دفاتر کفالت دریافت کنند.

 وی درباره هزینه صدور کارت افزود: هزینه مانند سال گذشته است و تغییر نکرده . کلیه دفاتر کفالت در سال 94  برای تمدید کارت کار بمدت یک سال شمسی مبلغ 207هزار تومان و برای صدور کارت کار مبلغ 287هزار و 500 تومان دریافت می‌کردند و دفاتر حق دریافت هیچگونه مبالغ نقدی دیگر را به غیر از موارد مصوب نداشته و در صورت مشاهده برخورد قانونی می‌کردند. این رقم برای سال جاری همین میزان است و هنوز افزایش نیافته است. 

اقبالی گفت: اتباع  می توانند پس از مراجعه و ارائه مدارک لازم به دفاتر کفالت ، اقامت و اشتغال 14 استان مشمول از این کارت بهره مند شوند.  اتباع پس از مراجعه و ارائه مدارک لازم به دفاتر کفالت که در مرحله اول تشکیل پرونده می‌دهند، طبق زمان‌بندی دفاتر اقدام به تحویل کارت کار می‌کنند.