کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پنجمین کشتیرانی برتر دنیا در بندر شهید رجایی پهلو گرفت


کد خبر : ۱۴۲۹۲چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲:۴۳۲۹۹۲ بازدید

کشتی اورلژیون متعلق به خط کشتیرانی اورگرین تایوان به‌عنوان پنجمین شرکت برتر کشتیرانی دنیا ساعت یک بامداد امروز در بندر شهید رجایی ...
پنجمین کشتیرانی برتر دنیا در بندر شهید رجایی پهلو گرفتپنجمین کشتیرانی برتر دنیا در بندر شهید رجایی پهلو گرفت

کشتی "اورلژیون" متعلق به خط کشتیرانی "" اورگرین تایوان" به‌عنوان پنجمین شرکت برتر کشتیرانی دنیا ساعت یک بامداد امروز در بندر شهید رجایی پهلو گرفت که تخلیه و بارگیری آن در حال اتمام است.

به گزارش تسنیم، نخستین کشتی بزرگ خط مستقیم کانتینری EVERGREEN تایوان بامداد امروز در بندر شهید رجایی پهلو گرفت و عملیات تخلیه و بارگیری این کشتی رو به پایان است.

کشتی نسل پنجمی اورلژیون 8500 TEU کانتینر ظرفیت دارد که طی هفته های گذشته از بندر شانگهای حرکت خود را آغاز کرده و با گذر از بنادر هنگ کنگ، تایوان، مالزی، سری لانکا و جبل علی در ترمینال 2 بندر شهید رجایی پهلو گرفت.

پیش‌تر ایدنی مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به راه اندازی خط EVERGREEN از سال 2000 میلادی در بندر شهید رجایی گفته بود: قرار است 7 فروند کشتی کانتینری این خط تایوانی در مسیر خاور دور به بندرعباس با تخلیه و بارگیری هفته ای پنج تا شش هزار TEU کانتینر در بندر شهید رجایی فعالیت خود را از سر گیرد. 

وی تاکید کرد: با از سرگیری تردد مستقیم خطوط معتبر کشتیرانی جهان در بندر شهیدرجایی فاصله دستیابی به کالاها به میزان یک هفته کاهش می یابد و این امر باعث صرفه جویی قابل توجهی در زمان و هزینه خواهد شد.

خط کشتیرانی  EVERGREEN تایوان 201 فروند کشتی با ظرفیت 948 هزار و 788 TEU کانتینر را در اختیار دارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها