کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

لپ‌تاپي ارزان از سونی


کد خبر : ۱۳۴۶پنجشنبه، ۱۸ مهر ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۱:۰۷۳۶۶۶ بازدید

مدل E1512NCX از نمونه‌های ارزان قیمت لپ‌تاپ‌های سونی در بازار داخلی است.
لپ‌تاپي ارزان از سونیلپ‌تاپي ارزان از سونی

این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به پردازنده Intel 3110M Core i3 2.4 GHz - Cache 3MB - BUS 1333 MHz، رم چهار گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه 320 گیگابایت است.کارت گرافیکی این لپ‌تاپ هم از نوع Intel HD Graphics 4000 - MB up to 1024 MB است.در مورد صفحه نمایش این دستگاه هم باید بگوییم که صفحه نمایش 6/15 اینچ از نوع LED Backlit Display و با وضوح تصویر 1366×768 نقطه در اینچ است.

بالای صفحه نمایش هم یک وب‌کم 3/1 مگاپیکسلی با سنسور Exmor برای انجام مکالمات اینترنتی تعبیه شده است. در شرایط نوری مناسب، کیفیت این وب‌کم بسیار مناسب است؛ ولی در شرایط نوری ضعیف، کیفیت رنگ‌ها کاهش یافته و نویز تصاویر زیاد می‌شود. بالای کیبورد هم دو بلندگو تعبیه شده‌ است که به تکنولوژی‌های انحصاری xLOUD و Clear Phase مجهز بوده و صدای شفاف و باکیفیتی را تولید می‌کند. 

این لپ‌تاپ  از کیبوردهای جزیره‌ای با کلیدهای بزرگ و جدا از هم برخوردار است. از لحاظ تعداد پورت‌ها و اتصالات این لپ‌تاپ  دارای خروجی‌های تصویری VGA و HDMI بوده که روی لبه چپی دستگاه تعبیه شده‌اند. تجهیز به پورت‌هایUSB 3.0 ،USB 2.0 و... از دیگر ویژگی‌های این نوت‌بوک است.سونی همراه این لپ‌تاپ یک باتری لیتیوم-یونی ارائه کرده است که در سخت‌ترین شرایط کاربری بین 4 تا 5/4 ساعت شارژدهی می‌کند.

به طور کلی طراحی  زیبا، کیفیت ساخت بالا، تجهیز به پورت‌های فراوان، تجهیز به بلندگوهای با کیفیت، تجهیز به کیبورد و تاچ پد بسیار خوب و قیمت مناسب از نقاط قوت و عملکرد نسبتا ضعیف صفحه نمایش و همچنین شارژدهی متوسط باتری از نقاط ضعف این دستگاه است. این لپ‌تاپ 7/2 کیلوگرمی با قیمتی در حدود دو میلیون و 100 هزار تومان به بازار عرضه شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها