کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت انواع خرما در آستانه ماه مبارک رمضان اعلام شد


کد خبر : ۱۲۶۴۹جمعه، ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵:۲۰۳۱۷۲ بازدید

عضوهیئت مدیره انجمن ملی خرما با بیان اینکه قیمت خرما از سردخانه تا مصرف کننده 25 تا 30 درصد افزایش می‌یابد، گفت: برای تامین نیاز ...

عضوهیئت مدیره انجمن ملی خرمابا بیان اینکه قیمت خرما از سردخانه تا مصرف کننده 25 تا 30 درصد افزایش می‌یابد، گفت: برای تامین نیاز مصرف کنندگان در ماه رمضان عملیات انتقال خرمای ذخیره سازی شده از سردخانه‌ها به استان‌ها آغاز شد.

به گزارش تسنیم، محمد صادق حمیدیان افزود: انتقال خرمای ذخیره شده از سردخانه‌ها به مراکز فروش آغاز شده است تا تقاضای مصرف کنندگان در ماه رمضان تامین شود.

عضوهیئت مدیره انجمن ملی خرما با اشاره به قیمت عمده انواع خرما، ادامه داد: هرکیلوگرم خرمای رطب 3 هزار تا 4 هزار تومان، خرمای نیمه خشک هزار و پانصد تا 4 هزار تومان و خرمای خشک از هزار و پانصد تا 6 هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی اضافه کرد:  هرکیلوگرم خرمای خاص رقم پیارم یا صادراتی نیز به قیمت 15 تا 16 هزار تومان به فروش می‌رسد که با کیفیت ترین نوع خرمای کشوراست.

حمدیان با اشاره به نرخ انواع خرما در بازار مصرف اظهار داشت: نرخ این محصولات در بازار مصرف 25 تا 30 درصد قابل افزایش است.

وی با اشاره به دلایل این افزایش قیمت 30 درصدی خرما از سردخانه تا با زارمصرف، گفت: با درنظر گرفتن سود خرده فروشی، حمل و نقل و نگهداری سردخانه‌ای هراستان(واسطه‌ای دیگر) این رقم افزایش قیمت، غیر منطقی نیست.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها