کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ببر پرنده شرکت فولکس‌واگن


کد خبر : ۹۸۸۳۶دوشنبه، ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸:۴۸۳۱۹۶ بازدید

زیرمجموعه فولکس‌واگن در چین از یک تاکسی پرنده رونمایی کرده که می‌تواند چهار مسافر با بار را تا 200 کیلومتر به صورت خودران جابه‌جا کند.
ببر پرنده شرکت فولکس‌واگنببر پرنده شرکت فولکس‌واگن

زیرمجموعه فولکس‌واگن در چین از یک تاکسی پرنده رونمایی کرده که می‌تواند چهار مسافر با بار را تا 200 کیلومتر به صورت خودران جابه‌جا کند. پرواز آزمایشی این تاکسی پرنده تابستان سال آینده انجام خواهد شد. 

این تاکسی پرنده به نشانه سال ببر در تقویم چینی "ببر پرنده" نام دارد. طول ببر پرنده ۱۱.۲ متر و عرضش ۱۰.۶ متر است، هشت ملخ افقی و دو ملخ عمودی دارد و قوای محرکه الکتریکی دارد.

فولکس‌واگن می‌گوید این تاکسی پرنده را برای مشتریان ثروتمند چینی طراحی کرده که نمی‌خواهند در ترافیک سنگین شهرها گرفتار شوند. طراحان ببر پرنده برای فهمیدن نیاز مشتریان از بیش از صد ثروتمند چینی نظرسنجی کرده‌اند. 

یک موسسه بریتانیایی به نام تنجرین و یک شرکت هواپیماسازی چینی به نام سان‌وارد (Sunward) هم با فولکس‌واگن در این پروژه همکاری می‌کنند.

فولکس‌واگن تنها شرکتی نیست که در تدارک ساخت تاکسی‌های پرنده است. رولزرویس، هیوندای، کادیلاک و هوندا هم در حال اجرای پروژه‌های مشابهی هستند. دولت کره‌جنوبی هم اعلام کرده که از سال ۲۰۲۵ خطوط تاکسی هوایی را در شهر سئول راه‌اندازی خواهد کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها