کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قرعه کشی خودرو، بدترین شیوه مدیریتی است


کد خبر : ۹۶۸۵۲چهارشنبه، ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸:۴۴۴۶۰۱ بازدید

رئیس انجمن قطعه‌سازان خودرو گفت: خودروسازن اعلام می‌کنند که محصولاتشان با زیان در حال تولید است و از سوی دیگر هر کسی که خوش شانس ...
قرعه کشی خودرو، بدترین شیوه مدیریتی استقرعه کشی خودرو، بدترین شیوه مدیریتی است

رئیس انجمن قطعه‌سازان خودرو گفت: خودروسازن اعلام می‌کنند که محصولاتشان با زیان در حال تولید است و از سوی دیگر هر کسی که خوش شانس باشد و در قرعه کشی خودرو برنده شود بین ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان سود می‌کند، این بدترین شیوه تصمیم گیری و مدیریت برای یک اقتصاد است.

آقای محمدرضا نجفی‌منش در مصاحبه اختصاصی با صدا و سیما افزود: وزارت صنعت باید از قیمت گذاری دستوری دست بردارد و با رقابتی کردن بازار اجازه دهد عرضه و تقاضا تعیین کننده قیمت باشد، در واقع وزارت صنعت به جای دخل و تصرف در قیمت و عرضه، باید بر کیفیت تمرکز کند و مطالبه گر کیفیت خودرو باشد.

وی اضافه کرد: برای ارتقاء کیفیت خودرو نیاز داریم که ابتدا ابزار‌های سنجش کیفیت را در کشور تکمیل کنیم، یعنی مراکز ارزیابی کیفیت به دستگاه‌های جدید مجهز شوند و آزمون‌های دقیق ارزیابی کیفی در کشور برپا شود.
 
رییس انجمن قطعه‌سازان خودرو گفت: مسئولیت کیفیت خودرو بعهده خود خودروسازان است و شرکت‌های ارزیاب بعنوان آزمایشگاه‌های ارزیابی کیفیت عمل می‌کنند و نتیجه را چه مطلوب و چه نامطلوب به خودروساز اعلام می‌کنند، ۵۰ درصد کیفیت به مرحله طراحی خودرو بستگی دارد و باید از ابتدا خودرویی را طراحی و تولید کرد که ویژگی‌های کیفی در آن لحاظ شده باشد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها