کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

گوشت‌ چرخ‌کرده با ضایعات حیوانی!


کد خبر : ۹۵۷۶۸دوشنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۱:۵۲۲۷۴۲ بازدید

مرد شیاد با استفاده از ضایعات طیور و احشام، گوشت چرخ کرده تولید می‌کرد و به رستوران‌ها در شهرری می‌فروخت.

مرد شیاد با استفاده از ضایعات طیور و احشام، گوشت چرخ کرده تولید می‌کرد و به رستوران‌ها در شهرری می‌فروخت.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، مدتی قبل مأموران کلانتری خاورشهر از فعالیت فردی در تولید و توزیع گوشت‌های تقلبی در میان برخی از رستوران‌ها باخبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. در جریان رصدهای انجام شده مشخص شد گزارش واصله صحت دارد و با هماهنگی مقام قضایی مجوزهای لازم برای انجام عملیات نیز دریافت شد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری در این باره گفت:‌ در ادامه مأموران که نسبت به شناسایی هویت و مخفیگاه متهم اقدام کرده بودند، با حضور در مخفیگاه وی در خاورشهر این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

در بازرسی از محل دستگیری این فرد، مأموران با حجم انبوه اضافات و ضایعات طیور و احشام روبه‌رو شدند که در بررسی‌ها مشخص شد متهم با استفاده از چرخ گوشت صنعتی، فضولات کشف شده را با هم مخلوط کرده و به‌عنوان گوشت چرخ شده و با قیمتی ارزان‌تر به رستوران‌ها فروخته است.

وی افزود: از محل تولید این گوشت چرخ‌کرده‌های تقلبی، حدود ۱۰۰کیلوگرم گوشت چرخ‌کرده و حدود ۶۰۰کیلوگرم اضافات و ضایعات طیور و احشام کشف شد که محل با دستور قضایی پلمب و متهم نیز پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده به دادسرا منتقل شد.

 



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها