کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خودرو دیگنیتی با برخی تغییرات جدید به بازار می آید


کد خبر : ۹۵۲۹۷شنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰:۱۳۲۴۶۴ بازدید

دیگنیتی پرستیژ از تیرماه 1401 از سوی بهمن موتور روانه بازار خواهد شد.
خودرو دیگنیتی با برخی تغییرات جدید به بازار می آیدخودرو دیگنیتی با برخی تغییرات جدید به بازار می آید

خودروسازی بهمن با تولید و مونتاژ دیگنیتی در ایران کیفیت آن را تضمین کرد و افق‌های جدیدی را برای بازار SUV کوپه مونتاژ ایران گشود. حال طبق اعلام قبلی، شرکت بهمن موتور قصد دارد «دیگنیتی پرستیژ» را با ویژگی‌های منحصر به فرد در اوایل تیر ماه سال جاری به بازار معرفی نماید. خودرویی که با مرور ویژگی های آن متوجه خواهیم شد که یک کوپه با قوای محرکه و توان استثنایی و شاید بی‌رقیب باشد.

دیگنیتی پرستیژ ظاهر خود را به روز کرده و گامی به جلو برداشته است. طراحان این خودرو به جزئیات اهمیت داده‌اند. جزئیاتی که این خودرو را جوان پسندتر کرده است. ایجاد تغییراتی جزئی در سپر جلو و چراغ مه شکن این ماشین را به خودروی اروپایی و آمریکایی تبدیل کرده است. به همین ترتیب طراحی رینگ 20 و بازطراحی اگزوز ابهتی چشم گیر به دیگنیتی پرستیژ داده است.

توجه به رفاه و زیبایی کابین در دیگنیتی پرستیژ با صندلی برقی ده حالته راننده، نورپردازی داخلی هفت رنگ و صفحه کلید دیجیتال به اوج می‌رسد. همچنین با نصب سیستم صوتی با برند Pioneer و آمپلی فایر مجزا ۱۵۰ وات تجربه خوبی از سفر را به سرنشینان می‌دهد.
 

** تفاوت دیگنیتی پرستیژ و پرایم چیست؟

تفاوت اصلی بین پرستیژ و پرایم در قوای محرکه آنها است. این خودرو مجهز به یک موتور ۲ لیتری (Euro-HD) توربو شارژ با سیستم پاشش مستقیم GDI ساخت بوش که توانی معادل 230 اسب بخار و گشتاور حدود 360 نیوتن متر را تولید می نماید. گیربکس پرستیژ AT6 جدیدترین نسل PowertechHyundai است.
 

**معنای قدرت 230 اسب بخار بودن پرستژ چیست؟

قدرت 230 اسب بخاری پرستیژ را بخاطر بسپارید یا گوشه‌ای آن را یادداشت کنید. می‌خواهیم دست به یک مقایسه بزنیم تا بتوانیم درکی از قدرت این SUVقدرتمند بازار ایران داشته باشیم. برای همین منظور دیگنیتی پرستیژ را با یکی از خودروهای SUV شرکت رنو که در ایران شناخته شده، مقایسه می‌کنیم. رنو KOLEOS موتوری با حجم 2.5 دارد که حدود 171 اسب بخار نیرو تولید می‌کند یا هیوندای سانتافه 188 اسب بخار و هیوندای توسان 155 اسب بخار قدرت دارد. به همین ترتیب می‌توان به تولیدات شرکت کیا هم اشاره کرد. کیا اسپورتیج 176 اسب بخار و سورنتو 188 اسب بخار قدرت دارد. حال این توان تولید نیروی هیوندای، کیا و رنو را با قدرت دیگنیتی پرستیژ مقایسه کنید تا بتوانید اقتدار این ماشین را در جاده‌ها تصور کنید.
 

** دیگنیتی پرستیژ چه زمانی وارد بازار می‌شود؟

شرکت بهمن وعده داده است دیگنیتی پرستیژ را در سال 1401 عرضه کند. پیش از این بهمن همواره خوش قول بوده و به وعده‌های خود عمل کرده است. بنابراین ماشین‌بازها و دوست داران دیگنیتی می‌توانند روی وعده این شرکت خودروسازی شناخته، بدون نگرانی حساب باز کنند.
 

**قیمت دیگنیتی پرستیژ چقدر است؟

هنوز به طور رسمی قیمت دیگنیتی پرستیژ اعلام نشده است. تاکنون سبک کاری خودروسازی بهمن اینطور بوده است که قیمت‌ها خودروها تا رونمایی رسمی محصول اعلام نشود. به نظر می‌رسد این سنت در خصوص دیگنیتی پرستیژ نیز حفظ شده است و آنها این قاعده را رعایت کرده‌اند. بنابراین خودرو دوستان باید منتظر برنامه رونمایی دیگنیتی پرستیژ که در تیرماه 1401 خواهد بود صبر کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها