کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مرغ 50 هزار تومانی واقعیت دارد؟!


کد خبر : ۹۴۱۹۳دوشنبه، ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۹:۲۸۸۸۴۴ بازدید

خبر فروش مرغ گرم کیلویی 50 هزار تومان با واقعیت بازار همخوانی ندارند چراکه بازرسان وزارتخانه...
مرغ 50 هزار تومانی واقعیت دارد؟!مرغ 50 هزار تومانی واقعیت دارد؟!

معاون توسعه بازرگانی وزارت کشاورزی گفت: خبر فروش مرغ گرم کیلویی 50 هزار تومان با واقعیت بازار همخوانی ندارند چراکه بازرسان وزارتخانه رصد لحظه‌ای داشتند.البته گزارش‌هایی از گران‌فروشی در مرغ بسته‌بندی به‌دست ما رسید که به موقع با متخلفان برخورد کردیم.

به گزارش ایلنا، نشست مانور سراسری تشدید نظارت بر قیمت کالاهای اساسی 8 فروردین با حضور عباس عسگرزاده معاون توسعه بازرگانی وزارت کشاورزی برگزار شد.

در این نشست عسگرزاده از آغاز مانور علی بن ابی طالب برای نظارت بر بازار ماه رمضان خبر داد و افزود: مانور نظارت بر بازار ماه رمضان از 8 فروردین آغاز و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت. رویکرد و هدف ما این است که اجازه کم فروشی، احتکار و گران را ‌فروشی ندهیم.

معاون توسعه بازرگانی وزارت کشاورزی با رد خبر فروش مرغ کیلویی 50 هزار تومان، افزود: نرخ مصوب مرغ گرم کیلویی 31 هزار تومان و مرغ منجمد کیلویی 20 هزار تومان تعیین شده است. این نرخ‌ها کارشناسی شده هستند و در آن همه هزینه‌های تولید اعم از قیمت نهاده و حمل و نقل لحاظ شده است.

وی با اشاره به ماموریت وزارت کشاورزی در تامین اقلام اساسی نوروز، گفت: بنا به مدارک و مستندات رسمی فراوانی در همه اقلام داشتیم و بازار نوروز تامین و هیچ گزارش کمبودی کالای اساسی به دست ما نرسید.

به گفته معاون وزیر کشاورزی؛ با وجود گستردگی جابه‌جایی‌ها و مسافرت شهروندان، اقلام مورد نیاز مردم در کل کشور تامین و رضایت مردم فراهم شد.

وی با بیان اینکه برای تامین کالاهای اساسی ایام نوروز از 3 ماه پیش برنامه‌ریزی‌های دقیق صورت گرفت، افزود: بازار لحظه به لحظه رصد شد و هر جا کمبودی احساس کردیم در زمان مشخص کالا به بازار تزریق شد. بسیج اصناف، بازرسان صمت که به وزارت کشاورزی آمدند و بازرسان تعزیرات حکومتی در این مسیر همراه ما بودند.

عسگرزاده با اشاره به ادامه مانور نظارت بر قیمت گذاری کالاهای اساسی، گفت: این نظارت تا پایان نوروز ادامه خواهد داشت و من به مردم قول می‌دهم که در بحث تامین نهاده‌ها، گندم، تخم‌مرغ، مرغ و گوشت با هیچ کمبودی مواجه نباشیم و مردم می‌توانند با آرامش و اطمینان نیازهای خود را خریداری کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها