کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برخی از معاملات فرابورس به علت نقص فنی انجام نشد


کد خبر : ۹۴۱۹۲دوشنبه، ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۹:۲۹۱۶۹۹ بازدید

معاملات فرابورس ایران امروز به خاطر بروز مشکل فنی سخت افزاری در برخی سرورها انجام نشد، ولی ...
برخی از معاملات فرابورس به علت نقص فنی انجام نشدبرخی از معاملات فرابورس به علت نقص فنی انجام نشد

میثم فدایی مدیر عامل فرابورس ایران گفت: معاملات فرابورس ایران امروز به خاطر بروز مشکل فنی سخت افزاری در برخی سرورها انجام نشد، ولی مشکل رفع شده و معاملات فردا سه شنبه در زمان اداری معاملاتی انجام می‌شود.

وی گفت: این مشکل سخت افزاری فقط برای معاملات فرابورس بود و معاملات سایر بازارها طبق روال انجام شد،‌ فردا هم اگر مشکل جدیدی پیش نیاید، معاملات فرابورس در ساعت خود انجام می‌شود.

وی همچنین در توئیتی نوشت: با احترام و عرض پوزش از سهامداران محترم بازار سرمایه، در راستای شفافیت و پاسخگویی، اختلال ایجاد شده در سامانه معاملات امروز، به دلیل مشکلات سخت افزاری بوده که پیگیری‌های مستمر از شرکت مدیریت فناوری بورس جهت حل مشکل صورت پذیرفت.

به گفته فدایی،‌هم‌چنین به منظور ایجاد دسترسی عادلانه برای ذی‌نفعان بازار‌های فرابورس ایران، معاملات امروز دوشنبه در هیچ یک از بازارهای فرابورس ایران خارج از زمان متعارف جلسات معاملاتی صورت نپذیرفت.

به گزارش فارس، همچنین روح اله دهقان مدیر فناوری بورس در مورد مشکل هسته معاملاتی فرابورس گفت: سازمان بورس در این زمینه شفاف‌سازی می‌کند.

به گفته دهقان، یک نوع مشکل فنی هسته معاملاتی پلتفرم فرابورس برای نخستین بار پیش‌آمده و تاکنون تجربه این اشکال فنی را نداشته‌ایم. به‌احتمال‌زیاد سازمان بورس هم در این خصوص شفاف‌سازی خواهد داشت.

به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس در مورد مشکل هسته معاملاتی در پلتفرم فرابورس توضیح داد: به‌طور دقیق نمی‌توانیم جزئیات مشکل پیش‌آمده را شفاف کنیم، اما درصدد حل این مشکل هستیم، باید بررسی‌های فنی انجام شود. این نقص فنی در بورس تهران نیست و فقط شامل معاملات فرابورس است.

دهقان در پاسخ به این سؤال که آیا در روز معاملاتی امروز مشکل برطرف می‌شود؟ گفت: هیچ‌چیز مشخص نیست.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها