کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

انواع اتاق های هتل بزرگ شیراز


کد خبر : ۹۳۴۲۵چهارشنبه، ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰:۴۲۱۲۴۲۷ بازدید

هتل بزرگ شیراز از جمله بهترین و بزرگترین هتل‌های شیراز به حساب می‌آید. این هتل در یک ساختمان 13 طبقه در ارتفاعات نزدیک به دروازه قرآن قرار دارد.

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز (https://www.alibaba.ir/hotel/ir-shiraz/shiraz-bozorg) از جمله بهترین و بزرگترین هتل‌های شیراز به حساب می‌آید. این هتل در یک ساختمان 13 طبقه در ارتفاعات نزدیک به دروازه قرآن قرار دارد. این هتل دارای 158 باب واحد اقامتی مختلف است. واحدهای اقامتی این هتل از نظر اماکانات، ظرفیت و فضای داخلی با هم تفاوت دارند. به همین خاطر باید درباره انواع مختلف اتاق‌های این هتل بتوانید تا هنگام رزرو دچار مشکل نشوید. در این مقاله با ما همراه باشید تا انواع مختلف اتاق‌های این هتل 5 ستاره شیراز را به شما معرفی کنیم.

انواع مختلف اتاق‌های هتل 5ستاره بزرگ شیراز

هتل 5ستاره بزرگ شیراز در ساختمانی 13 طبقه قرار دارد و در مجموع با 158 واحد اقامتی از 350 نفر مهمان پذیرایی می‌کند. به‌صورت کلی واحد‌های اقامتی این هتل به 4 دسته مختلف تقسیم می‌شود. در ادامه شما را با انواع اتاق‌های این هتل بیشتر آشنا می‌کنیم.

اتاق یک تخت

اتاق یک تخته را می‌توان ارزان‌ترین نوع اتاق در این هتل دانست. همان طور که از نام این نوع اتاق مشخص است، فقط گنجایش حضور یک نفر را دارد. همچنین باید بدانید که امکان اضافه کردن نفر اضافه به این نوع اتاق وجود ندارد. فضای این اتاق بسیار محدود و کوچک است و در حقیقت فقط جای یک تخت در آن وجود دارد. به همین خاطر نمی‌توان کاناپه تخت خواب شو برای حضور نفری دیگر به آن اضافه کرد.

اتاق یک تخته این هتل، ساده‌ترین نوع اتاق‌های هتل 5ستاره شیراز است. در این اتاق‌ها می‌توان از صبحانه سلف سرویس هتل بهره‌مند شد. همچنین این اتاق‌ها مجهز به چایساز برقی، یخچال و البته تلویزیون هستند. در ضمن هر کدام از اتاق‌های یک تخته مجهز به سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی شده‌اند.

در حقیقت داخل اتاق‌های یک تخته، مسافران به تمامی امکانات رفاهی و اقامتی دسترسی خواهند داشت. این نوع اتاق مناسب افرادی است که به تنهایی سفر می‌کنند. باید بدانید که برخی هتل‌های 5ستاره شیراز، اتاق یک تخته ندارند و کسانی که تنهایی سفر می‌کنند به ناچار باید در اتاق‌های دبل اقامت کنند و هزینه بیشتری بپردازند. پس این نوع اتاق یک آپشن بسیار عالی برای هتل بزرگ شیراز به حساب می‌آید.

اتاق دو تخته توئین

انواع اتاق های هتل بزرگ شیراز

اتاق دو تخته توئین از نظر فضا و وسعت از اتاق‌های یک تخته بزرگتر است. در این اتاق‌ها، دو تخت خواب یک نفره قرار دارد. همچنین مسافران می‌توانند با اضافه کردن یک کاناپه تخت خواب شو، به‌صورت 3 نفره در این اتاق‌ها اقامت کنند. از نظر سرویس و خدمات، امکانات مناسب 2 الی 3 نفر در اتاق‌های توئین قرار می‌گیرد.

اتاق‌های توئین نیز به سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی فرنگی مجهز هستند. همچنین مسافران می‌توانند از امکاناتی همانند تلویزیون، یخچال، صندوق امانانت، چایساز، دراور، کمد لباس، رخت آویز و ... در این نوع اتاق‌ها بهره‌مند شوند. این نوع اتاق جزو رایج‌ترین انواع اتاق در هتل به حساب می‌آید.

همچنین مسافرانی که در این نوع اتاق اقامت داشته باشند، می‌توانند از صبحانه سلف سرویس نیز استفاده کنند. افرادی که به‌صورت دو نفره یا سه نفره سفر می‌کنند و ترجیح می‌دهند که روی تخت خواب‌های جداگانه بخوابند، می‌توانند در این اتاق‌ها اقامت داشته باشند. این نوع اتاق برای مسافرانی که برای کار سفر می‌کنند، بهترین گزینه محسوب می‌شود.

اتاق دابل

اتاق دابل یا همان دبل، از نظر ابعاد و امکانات هیچ تفاوتی با اتاق دو تخته توئین ندارد. در حقیقت به جای آنکه دو تخت خواب یک نفره در اتاق قرار دهند، یک تخت خواب دابل یا همان یک تخت خواب دو نفره در آن قرار داده‌اند. این اتاق برای زوج‌ها یا خانواده‌های کم جمعیت بهترین گزینه محسوب می‌شود.

جالب است بدانید که بیشترین نوع اتاق در سطح جهانی، اتاق‌های دابل به حساب می‌آید. در این نوع اتاق نیز با اضافه شدن کاناپه تخت خواب شو، امکان اقامت 3 نفر وجود خواهد داشت. البته باید بدانید که برای اقامت نفر اضافی، باید مبلغی بیشتر از مبلغی که در بخش رزرو هتل بزرگ شیراز مشاهده می‌کنید بپردازید. به این ترتیب مسافر اضافه هم می‌تواند از خدماتی همانند صبحانه سلف سرویس بهره‌مند شود.

اتاق کانکت چهار تخته

انواع اتاق های هتل بزرگ شیراز

اگر دو خانواده همراه با هم سفر می‌کنند، می‌توانند در اتاق‌های کانکت اقامت داشته باشند. اتاق‌های کانکت چهار نفره در اصل از دو اتاق دو نفره معمولی تشکیل شده است که در بین آن‌ها یک درب اتصالی وجود دارد. این درب مسیر ارتباطی بین دو اتاق محسوب می‌شود. به این ترتیب مسافران برای آنکه بتوانند به اتاق هم دسترسی داشته باشند، نیازی نیست از راهرو استفاده کنند.

در عین حال هر اتاق یک اتاق مستقل به حساب می‌آید. در اتاق‌های کانکت چهار تخته، با اضافه کردن تخت خواب اضافه، امکان اقامت 6 نفر هم وجود دارد. البته باید مبلغی اضافی بابت اقامت نفر اضافه پرداخت کنید. این اتاق‌ها کمی فضای بزرگتری از اتاق‌های دابل معمولی دارند.

به‌صورت کلی بهتر است تصاویر هر کدام از اتاق‌ها را نگاه کنید تا بتوانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. لازم به ذکر است که برخی امکانات در تمامی اتاق‌ها یکسان نیستند. برای مثال برخی اتاق‌های طبقات بالایی دارای بالکن هستند و برخی دیگر بالکن ندارند. اتاق‌های طبقات بالایی قیمت بیشتری دارند و بهترین چشم‌انداز را به مهمانان خود هدیه می‌دهند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها