کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

افزایش کرایه تاکسی در ترافیک و بارندگی قانونی شد


کد خبر : ۹۳۱۷۵سه شنبه، ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴:۳۴۳۰۰۳ بازدید

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: پس از راه اندازی سامانه هوشمندسازی تاکسیرانی، در ساعات اوج ترافیک و ...
افزایش کرایه تاکسی در ترافیک و بارندگی قانونی شدافزایش کرایه تاکسی در ترافیک و بارندگی قانونی شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: پس از راه اندازی سامانه هوشمندسازی تاکسیرانی، در ساعات اوج ترافیک و بارندگی‌ تغییراتی در پرداخت کرایه‌ها ایجاد می‌شود بدین صورت که به رانندگان می توانند در این مواقع مبلغ بیشتری را از مسافران دریافت کنند.

سید مجتبی شفیعی در پایان چهل و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بررسی نرخ کرایه انواع تاکسی و سرویس مدارس و تعیین بهای انواع خدمات تاکسیرانی در سال ۱۴۰۱ گفت: طبق سال‌های گذشته و در چارچوب تعیین شده نرخ کرایه‌های تاکسی از ساعت ۲۲ تا ۶ بامداد ۲۰ درصد اضافه خواهد شد که به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.

شفیعی همچنین با اشاره به هوشمندسازی خدمات تاکسیرانی گفت: اعضای شورای شهر تهران بر فراهم کردن بستر و راه اندازی سامانه هوشمندسازی تاکسیرانی تاکید دارند و براساس تصویب اعضای شورای شهر تهران سازمان تاکسیرانی موظف شد در ۶ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱ هوشمندسازی مرکزی را راه اندازی کند.

معاون شهردار تهران افزود: با راه اندازی این سامانه در پرداخت کرایه تاکسی‌ها در ساعات اوج ترافیک و بارندگی‌ها تغییراتی در پرداخت کرایه‌ها ایجاد خواهد شد و به رانندگان این اجازه را خواهند داد که در ساعات اوج ترافیک و بارندگی مبلغ بیشتری را از مسافران دریافت کنند.

وی بیان کرد: براساس مصوبه شورای شهر تهران با راه اندازی این سامانه رانندگان مجاز هستند تا ۳۰ درصد در زمان اوج ترافیک و بارندگی کرایه بیشتری از مسافران دریافت کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها