کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پیش‌بینی آخر هفته بارانی در کشور


کد خبر : ۹۰۹۷۴دوشنبه، ۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵:۱۶۱۱۲۸ بازدید

سازمان هواشناسی برای اواخر هفته بارش باران، رگبار پراکنده و وزش باد شدید برای اغلب استان‌های کشور پیش‌بینی کرد.

«فریبا گودرزی» امروز (دوشنبه) در گفت‌وگو با ایرنا افزود: امروز در مناطقی از استان‌های هرمزگان و جنوب کرمان و سیستان‌وبلوچستان رگبار پراکنده، رعد و برق، باران و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

وی بیان‌داشت: در سایر مناطق کشور نیز از امروز تا روز چهارشنبه با توجه به پایداری جو، افزایش نسبی غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پر جمعیت را شاهد خواهیم بود.

گودرزی خاطرنشان‌کرد: روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی در مناطقی از خوزستان، لرستان، جنوب ایلام، کهگیلویه و بویر احمد، ارتفاعات کرمان، چهارمحال و بختیاری، فارس و هرمزگان شاهد بارش باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش شدید باد خواهیم بود.

این کارشناس هواشناسی ادامه‌داد: روز پنجشنبه بارش‌ها در این مناطق شدت بیشتری خواهد گرفت و گستره بارش‌ها مناطقی از جنوب کشور مانند خوزستان و مناطق مرکزی مانند اصفهان و استان مرکزی را در بر می‌‍‌گیرد.

وی گفت: روز جمعه در بیشتر مناطق کشور به‌جز شمال غرب و تا حدودی غرب شاهد بارندگی خواهیم بود و بارش‌ها در نیمه جنوبی کشور شدت بیشتری خواهد داشت.

گودرزی اضافه‌کرد: امروز و فردا آب‌های خلیج فارس و روزهای پنجشنبه و جمعه خلیج فارس و دریای عمان مواج است.

وی خاطرنشان‌کرد: برای تهران امروز آسمانی صاف همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود، بیشینه دمای پایتخت ۱۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما یک درجه بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته ارومیه با منفی ۱۰ درجه سانتی‌گراد و تبریز و شهرکرد با منفی ۹ درجه سانتی‌گراد سردترین و بندرعباس با حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین مراکز استان‌ها بودند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها