کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت پنیر سنتی به کیلویی 166 هزار تومان رسید


کد خبر : ۹۰۶۶۵یکشنبه، ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸:۵۲۳۸۲۸ بازدید

نرخ هرکیلو پنیر سنتی به 166 هزار تومان و هر کیلو پنیر سفید به 70 هزار تومان رسید. پنیر از ابتدای امسال تا 35 درصد افزایش ...
قیمت پنیر سنتی به کیلویی 166 هزار تومان رسیدقیمت پنیر سنتی به کیلویی 166 هزار تومان رسید

روزنامه همشهری: بعد از افزایش قیمت شیر در تیرماه امسال، کارخانه‌های لبنی قیمت محصولات غیرحمایتی خود را متناسب با این افزایش قیمت بالا بردند و انواع پنیرهای صبحانه نیز با این موج افزایش قیمت، بین ۲۵ تا ۳۵ درصد بسته به برند و نوع پنیر، گران شدند.

نرخ فروش پنیر سفید نسبتا چرب پگاه با وزن ۴۵۰ گرم که از پرفروش‌ترین پنیرهاست و قیمت مناسب‌تری نسبت به دیگر همتایان خود دارد هم‌اکنون به ۲۴.۵۰۰ تومان رسیده است، اما برآورد دیگر پنیرهای ساده صبحانه نشان می‌دهد قیمت هر کیلو پنیر سفید که ساده‌ترین پنیر مورد استفاده خانوارهاست، از ۵۲.۵۰۰تومان در اردیبهشت امسال با رشدی ۲۰هزار تومانی به ۷۰هزار تومان رسیده است.

افزایش قیمت در برخی برندها تابستان امسال و بعد از اعلام افزایش قیمت شیر خام اعمال شد. کاله از شرکت‌هایی بود که تغییرات قیمت محصولات تولید خود را از مردادماه اعمال کرد و به‌طور مثال پنیرهای معروف خامه‌ای ویلی این شرکت ۴تا ۶هزار تومان گران شدند. پنیر ویلی ۲۰۰گرمی که ۱۴.۵۰۰تومان بود از مردادماه ۱۷.۹۰۰ تومان قیمت خورد و همین پنیر در وزن ۳۵۰ گرم از ۲۲.۵۰۰ به ۲۸.۵۰۰ رسید.

پنیرهای ۳۰۰ گرمی فتا دوشه برند هراز هم که در فروردین امسال ۱۶هزار تومان قیمت داشتند، یک‌ماه بعد ۱۸هزار تومانی شدند و حالا قیمتشان به ۲۱هزار تومان رسیده است. پنیرهای سنتی مثل پنیر لیقوان و تبریز هم در ۶‌ماه گذشته قیمتشان بالاتر رفته است. هر کیلو از این پنیرها که از انواع پاستوریزه گران‌قیمت‌تر هستند تا بهار امسال ۱۳۳هزار تومان قیمت داشت اما حالا برآورد قیمت‌ این نوع پنیرها نشان می‌دهد قیمت هر کیلو از آنها به ۱۶۶هزار تومان رسیده است. قوطی‌های ۷۵۰گرمی پنیر سالار لیقوان ظرف ۶‌ماه گذشته از ۹۹.۵۰۰تومان به ۱۲۵هزار تومان افزایش قیمت داشته‌اند.
 

قیمت پنیر



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها