کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

موسسه مالی و اعتباری فرشتگان مجوز بانک مرکزی ندارد


کد خبر : ۸۹۹۴دوشنبه، ۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳:۲۳۱۰۴۹۰ بازدید

در حالی نام موسسه مالی و اعتباری فرشتگان در فهرست بانک‌ها و موسسات مالی مجاز در سایت بانک مرکزی قرار ندارد که بنابر اعلام بانک ...

در حالی نام موسسه مالی و اعتباری فرشتگان در فهرست بانک‌ها و موسسات مالی مجاز در سایت بانک مرکزی قرار ندارد که بنابر اعلام بانک مرکزی، بانک‌ها و موسساتی که نام آنها در این فهرست نباشد، مجوز بانک مرکزی را ندارند.شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی در تماس ضبط شده ای که با مسئول شعبه موسسه مالی و اعتباری فرشتگان گرفته شد، از وی پرسیده شد که در حال حاضر نرخ سود سپرده های این موسسه چقدر است که وی گفت: نرخ سود سپرده های موسسه مالی و اعتباری فرشتگان در حال حاضر 29 درصد است .

مسئول این شعبه در پاسخ به اینکه ایا شما تحت نظارت بانک مرکزی هستید یا نه گفت: بله ما تحت نظارت بانک مرکزی هستیم و هیچ ترسی نداریم که این سود را به سپرده های خود می دهیم . موسسه ما یک موسه قدیمی است و شما با مراجعه به شعبه ما در خیابان فاطمی روبروی وزارت کشور پول خود را در موسسه ما سرمایه گذاری کنید .بعد از پخش این صوت ، مجری برنامه گفت : موسسه مالی و اعتباری فرشتگان در حال حاضر 29 درصد سود می دهد و ادعا می کند معتبر است و تحت نظر بانک مرکزی است ، بانک مرکزی سود سپرده ها را مشخصاً تعیین کرده و قطعا این سودها مورد تایید بانک مرکزی نیست . بانک مرکزی باید با این گونه موسسات برخورد کند .

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بانک مرکزی در سایت خود اعلام کرده است، "در راستای شفاف سازی و اطلاع‌رسانی صحیح به هموطنان گرامی، فهرست بانکها و موسسات اعتباری و سایر نهادهایی که مجوز تاسیس و فعالیت آنها توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران صادر و تحت نظارت قرار گرفته‌اند، در این سایت اعلام می‌گردد. توجه به این مهم ضروری است که بانک‌ها و موسسات اعتباری یا سایر نهادهایی که نام آنها در فهرست قرار ندارد، دارای مجوز از این بانک نبوده  و مسئولیت ناشی از عملکرد ناصحیح آنها مستقیماً متوجه کسانی می‌شود که به این موسسات مراجعه داشته‌اند."

با بررسی هایی که در سایت بانک مرکزی انجام شده است، نام موسسه مالی و اعتباری فرشتگان در فهرست بانک‌ها و موسسات مجاز وجود ندارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها