کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ایرانی ها از خرید ملک در ترکیه متضرر می شوند؟


کد خبر : ۸۸۷۸۱دوشنبه، ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴:۲۸۶۹۱۷ بازدید

یک کارشناس مسائل ترکیه با اشاره به رشد پدیده خطرناک «خرید ملک در ترکیه از سوی اتباع ایرانی»، گفت: اخیراً تخمین زده شده است که ایرانی‌ها مبلغ ...
ایرانی ها از خرید ملک در ترکیه متضرر می شوند؟ایرانی ها از خرید ملک در ترکیه متضرر می شوند؟

یک کارشناس مسائل ترکیه با اشاره به رشد پدیده خطرناک «خرید ملک در ترکیه از سوی اتباع ایرانی»، گفت: اخیراً تخمین زده شده است که ایرانی‌ها مبلغ ۷ میلیارد دلار خانه در ترکیه خریده‌اند.

سید علی قائم مقامی با افزود: ایرانی‌ها املاکی به ارزش ۲۵۰ هزار دلار برای اخذ اقامت و پاسپورت ترکیه در این کشور خریده‌اند که تا ۵ سال حق فروش این منازل را ندارند و تنها امکان فروش این منازل شهروندان ترکیه را دارند.

کارشناس مسائل ترکیه خاطرنشان کرد: ارزش واقعی واحد‌های مسکونی که در ترکیه به اتباع ایرانی، عراقی، عربستانی، سوری فروخته شده بین ۱۲۰ تا ۱۳۰ هزار دلار است اما این واحدهای مسکونی با دوبرابر قیمت واقعی خود برای جذب سرمایه به فروش رسیده‌اند.

به گزارش ایران جیب به نقل از میزان، قائم مقامی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری ایرانی‌ها در بخش مسکن ترکیه ارزش چندانی در اقتصاد این کشور نداشته است، گفت: با این حال خروج ارز از کشور برای سرمایه گذاری در کشوری بیگانه توجیه عقلانی،علمی و منطقی ندارد چراکه هم اکنون ترکیه با مشکلات اقتصادی فراوانی روبرو است که ممکن است آتش آن گریبان افرادی که در این کشور مسکن تهیه کردند را نیز بگیرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها