کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

معرفی باارزش‌ترین برند خودرویی جهان


کد خبر : ۸۸۷۱۱یکشنبه، ۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲:۰۱۵۹۵۷ بازدید

تویوتا برای سومین سال پیاپی باارزش‌ترین برند خودروسازی جهان شد. ارزش برند این شرکت در رده‌بندی سال 2021 موسسه اینتربرند با ...
معرفی باارزش‌ترین برند خودرویی جهانمعرفی باارزش‌ترین برند خودرویی جهان

تویوتا برای سومین سال پیاپی باارزش‌ترین برند خودروسازی جهان شد. ارزش برند این شرکت در رده‌بندی سال 2021 موسسه اینتربرند با بیش از ۵۴ هزار میلیون دلار برآورد شده است. با این ارزش تویوتا هفتمین برند جهان و باارزش‌ترین برند در بین خودروسازان است.

موسسه اینتربرند برندها را براساس موفقیت تجاری، تاثیر بر تصمیم‌گیری مشتری و پول اضافه‌ای که مشتری حاضر است برای برند بپردازد،‌ ارزش‌گذاری می‌کند. امسال شرکت اَپل برای نهمین سال پیاپی با بیش از ۴۰۸ هزار میلیون دلار با ارزش‌ترین برند جهان انتخاب شد.

دومین خودروساز در فهرست امسال اینتربرند، مرسدس-بنز است که در رتبه هشتم باارزش‌ترین برندهای جهان قرار دارد. پس از بنز، ب‌ام‌و با کسب رتبه دوازدهم، مقام سوم را در بین خودروسازان کسب کرده است.

تسلا، خودروساز الکتریکی آمریکایی، با ۱۸۴ درصد افزایش نسبت به سال قبل رتبه چهاردهم را کسب کرد و در بین خودروسازان چهارم شد. هوندا، هیوندای، آئودی، فولکس‌واگن، فورد و پورشه به ترتیب رتبه‌های پنجم تا دهم را در بین خودروسازان کسب کردند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها