کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت گذاری کالا تا اطلاع ثانوی با ستاد تنظیم بازار کشور


کد خبر : ۸۸۶۱۷چهارشنبه، ۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳:۴۶۱۹۴۲ بازدید

هرگونه تصمیم‌گیری در مورد نرخ ضوابط قیمت‌گذاری کالا و خدمات که اختیار قیمت‌گذاری آن بر عهده دستگاه‌ها و شوراهای مختلف است، منوط به هماهنگی با...
قیمت گذاری کالا تا اطلاع ثانوی با ستاد تنظیم بازار کشورقیمت گذاری کالا تا اطلاع ثانوی با ستاد تنظیم بازار کشور

 جلسه قبل ستاد تنظیم بازار با دبیری سیدرضا فاطمی‌امین، وزیر صمت و محمد مخبر، معاون اول رییس جمهور برگزار شد که موضوعات مختلفی در حوزه‌هایی مانند کالاهای اساسی، نظارت بر بازار، تامین مواد اولیه و ... تصویب شد.

در این جلسه مصوب شد که تا اطلاع ثانوی، هرگونه تصمیم‌گیری در مورد نرخ ضوابط قیمت‌گذاری کالا و خدمات که اختیار قیمت‌گذاری آن بر عهده دستگاه‌ها و شوراهای مختلف است، منوط به هماهنگی با ستاد تنطیم بازار کشور باشد. همچنین سازمان تعزیرات حکومتی موظف شد تا برای افزایش اثربخشی جرایم نقدی در بازار، پیشنهادات خود را در جهت تعدیل مبلغ این جرایم ارائه دهد و همینطور بازرسی و نظارت بر بازار به صورت دو شیفت کاری ادامه داشته و تشدید خواهد شد.

 مصوبه دیگر این شورا، تخصیص 600 میلیون دلار به شرکت پشتیبانی امور دام و شرکت بازرگانی دولتی ایران بود، این تخصیص از طریق اخذ تضامین لازم از شرکت‌ها برای هرگونه تغییر در نوع ارز تخصیصی خواهد بود.

ایلنا نوشت: در این جلسه با بررسی آخرین وضعیت تامین مواد اولیه تولید پوشک و ماسک، مقرر شد که تامین مواد اولیه برای تولید ماسک اولویت اصلی گرفته و ماهانه حداقل 3500 تن گرانول پلی پروپیلن از طریق عرضه در بورس تامین شود. شرکت صنایع ملی پتروشیمی ایران باید تولید داخل پلی پروپلین ترفتالات را در اولویت قرار دهد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها