کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهای بیت‌کوین از 66 هزار دلار گذشت


کد خبر : ۸۸۴۳۵پنجشنبه، ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴:۰۱۲۷۳۱ بازدید

حتی تصورش نیز ساده نیست. بهای هر بیت‌کوین تنها طی چهار هفته 50 درصد افزایش یافته است: بیش از 66 هزار دلار. یکی از دلایل افزایش ارزش ...
بهای بیت‌کوین از 66 هزار دلار گذشتبهای بیت‌کوین از 66 هزار دلار گذشت

حتی تصورش نیز ساده نیست. بهای هر بیت‌کوین تنها طی چهار هفته 50 درصد افزایش یافته است: بیش از 66 هزار دلار. یکی از دلایل افزایش ارزش بیت‌کوین ورود سهام این رمزارز به بازار بورس وال‌استریت اعلام شده است.

رکورد جدید بهای بیت‌کوین در بازارهای مالی جهان: هر بیت‌کوین روز چهارشنبه ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) معادل ۶۶ هزار و ۳۵۹ دلار معامله شد. این بیشترین رشد بهای بیت‌کوین از ماه آوریل به این سو است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس با انتشار گزارشی از واشنگتن خبر افزایش بی‌سابقه بهای بیت‌کوین را اعلام کرده است. گفته شده است که پس از آن، بهای این رمزارز اندکی کاهش یافته است.

بهای بیت‌کوین طی چهار هفته گذشته رشدی ۵۰ درصدی داشته است. آمار منتشر شده حتی از آن حکایت دارد که بهای بیت‌کوین در سال جاری ۱۲۰ درصد افزایش یافته است.

دلایل متعددی برای افزایش بهای بیت‌کوین از سوی تحلیلگران بازارهای مالی ارائه شده است. از یک سو گفته می‌شود، پایین بودن نرخ بهره بانکی، باعث تشویق سرمایه‌گذاران در رمزارزها شده است.

از سوی دیگر می‌گویند، نقدینگی و حجم پول سرگردان نیز در دست سرمایه‌گذاران به حدی رسیده  است که تزریق پول به بازار رمزارزها را ممکن ساخته است.

بی تردید اما یکی از دلایل افزایش بهای بیت‌کوین طی هفته‌های گذشته، کشیده شدن پای بیت‌کوین به بازار وال‌استریت است.

البته گفته می‌شود که بیت‌کوین تنها برای سرمایه‌گذارانی جذاب است که در برابر نوسانات بازارهای مالی، حاضر به پذیرش ریسک هستند.

به عنوان نمونه، ارزش بیت‌کوین بارها سقوطی شتابان را تجربه کرده است. در همین رابطه می‌توان به سقوط بهای بیت‌کوین در ماه ژوئن سال جاری اشاره کرد. در آن ماه، بهای هر بیت‌کوین به کمتر از ۳۰ هزار دلار رسیده بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها