کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

لوکس‌ترین خودرو لکسوس به آمریکا خواهد رفت


کد خبر : ۸۸۳۴۴سه شنبه، ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱:۰۸۴۹۴۴ بازدید

تویوتا سه ماه پس از معرفی نسل جدید لندکروزر، مدل لوکسی از این شاسی‌بلند رونمایی کرد که از زمستان با مارک لکسوس به بازار خواهد آمد.
لوکس‌ترین خودرو لکسوس به آمریکا خواهد رفتلوکس‌ترین خودرو لکسوس به آمریکا خواهد رفت

تویوتا سه ماه پس از معرفی نسل جدید لندکروزر، مدل لوکسی از این شاسی‌بلند رونمایی کرد که از زمستان با مارک لکسوس به بازار خواهد آمد.

برخلاف لندکروزر که قرار نیست در آمریکا فروخته شود، لکسوس اعلام کرده که علاقه‌مندان آمریکایی این شاسی‌بلند می‌توانند مدل LX600 را در این کشور سفارش دهند.

از نظر فنی دو شاسی‌بلند کاملا به یکدیگر شبیه‌اند. لکسوس مانند لندکروزر موتور شش سیلندر ۳.۵ لیتری دارد که ۴۰۹ اسب بخار نیرو تولید می‌کند.

ظاهر لکسوس جدید به جز جلوپنجره و چند تغییر جزیی فرق زیادی با نسل قبلی ندارد. لکسوس علاوه بر مدل معمولی، برای اولین بار یک مدل اسپرت از LX600 ساخته که جلوپنجره‌اش با مدل معمولی متفاوت است.

داخل ماشین کاملا با لندکروزر متفاوت است. لکسوس دو نمایشگر دارد که یکی هفت اینچی است برای کنترل سیستم تهویه مطبوع و تنظیم‌ راحتی سواری ماشین در نظر گرفته شده است. نمایشگر دوم ۱۲.۳ اینچی است و با آن سیستم صوتی، راه‌یاب ماهواره‌ای و بخش‌های دیگر کنترل می‌شود.

f4col5wxwevw367ye1j.jpg

لکسوس برای خریدارانی که تجربه‌ای لوکس‌تر بخواهند مدلی در نظر گرفته که در ردیف عقب یک کنسول بزرگ و فقط دو صندلی دارد.

نزدیک‌ترین رقیب لکسوس رنج‌روور است که ترکیبی مشابه از لوکس‌بودن و قابلیت‌های آف‌رود را به خریداران عرضه می‌کند. لکسوس از دو نسل گذشته این مدل ۵۰۰ هزار دستگاه فروخته و امیدوار است بتواند با نسل جدید در بازار شلوغ شاسی‌بلندهای لوکس موفقیت خود را ادامه دهد.

قیمت LX600 هنوز اعلام نشده است. قیمت پایه نسل قبلی این مدل ۸۷ هزار دلار است و پیش‌بینی می‌شود مدل جدید کمی گران‌تر باشد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها