کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پیش بینی قیمت دلار در روزهای آینده


کد خبر : ۸۷۸۹۶چهارشنبه، ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰:۰۹۱۷۶۸۴ بازدید

امران سلطانی‌زاده با اشاره به تاثیر انتصاب صالح‌آبادی در بازار ارز بیان کرد: جو این خبر در همان ابتدا باعث شد قیمت دلار ...
پیش بینی قیمت دلار در روزهای آیندهپیش بینی قیمت دلار در روزهای آینده

رییس سابق کانون صرافان ایرانیان با اشاره به انتصاب صالح‌آبادی به عنوان رییس بانک مرکزی گفت: به نظر می‌رسد با مشخص شدن این موضوع شاهد بازگشت تعادل و آرامش به بازار ارز باشیم.

امران سلطانی‌زاده با اشاره به تاثیر انتصاب صالح‌آبادی در بازار ارز بیان کرد: جو این خبر در همان ابتدا باعث شد قیمت دلار در معاملات ظهر امروز اندکی کاهش یابد و از حدود ۲۸۱۵۰ به مرز ۲۸هزار تومان بازگردد؛ بنابراین انتظار می‌رود حضور صالح‌آبادی در بانک‌مرکزی، بازار ارز را از شرایط بلاتکلیف خارج کرده و آن را به سمت آرامش و تعادل سوق دهد.

به گزارش اقتصاد آنلاین،  سلطانی‌زاده روی کار آمدن رییس بانک‌مرکزی را مانع ادامه شیطنت نوسان‌گیران دانست و تصریح کرد: از آنجا که نوسان‌گیران با این اتفاق دچار زیان خواهند شد، سعی می‌کنند با کمرنگ کردن اثر مثبت آن در فضای مجاری، مانع کاهش قیمت دلار شوند، اما قدرت این سیگنال مثبت به حدی بالاست که تحرکات نوسان‌گیران را متوقف خواهد کرد.

این فعال بازار ارز پیش‌بینی کرد: با روی کار آمدن صالح‌آبادی تکلیف بازار ارز مشخص و فضای نوسان‌گیری برچیده خواهد شد؛ بنابراین پیش‌بینی می‌شود بازار ارز هفته نزولی در پیش داشته باشد و دلار با کاهش قیمت همراه شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها