کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

4 گوشی با دوربین عکاسی عالی


کد خبر : ۸۷۷۶۵شنبه، ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶:۳۹۱۸۷۰۵ بازدید

شما روزی چند بار به سراغ برنامه‌ی دوربین گوشی هوشمندتان می‌روید؟ اگر تعداد دفعات زیادی از دوربین گوشیتان استفاده می‌کنید، حتما کیفیت عکس‌ها نیز ...
4 گوشی با دوربین عکاسی عالی4 گوشی با دوربین عکاسی عالی

شما روزی چند بار به سراغ برنامه‌ی دوربین گوشی هوشمندتان می‌روید؟ اگر تعداد دفعات زیادی از دوربین گوشیتان استفاده می‌کنید، حتما کیفیت عکس‌ها نیز برایتان اهمیت دارد. اهمیت کیفیت دوربین عکاسی گوشی هوشمند در دنیای امروز بیشتر شده است و دلیل آن چیزی جز شبکه‌های اجتماعی نیست.

به صورت قطعی نمی‌توان گفت کدام گوشی، بهترین دوربین عکاسی را دارد؛ زیرا سازنده‌ها معمولا رویکردهای متفاوتی در ساخت دوربین عکاسی دارند. بنابراین این لیست می‌تواند به شما کمک کند تا انتخاب بهتری داشته باشید.

از دوربین عکاسی موبایلتان چه انتظاری دارید؟

اخیرا ویدیوهایی با مضمون عکاسی از ماه وایرال شده است و توجه بسیاری به خود جلب کرده است. اگر می‌خواهید چنین عکسی در گالری موبایلتان داشته باشید باید به سراغ سامسونگ گلکسی S21 اولترا بروید. البته اگر بلاگر شبکه‌های اجتماعی باشید و یا آنلاین شاپ دارید و عکاسی با مدل زنده در آیینه انجام می‌دهید، قطعا آیفون 12 پرو مکس بهترین انتخاب است.

گذشته از مثال‌هایی که برایتان آوردیم، اگر به دنبال خرید گوشی با دوربین عالی هستید این مقاله فرشته‌ی نجات شما خواهد بود؛ در این مقاله ما 4 مورد از بهترین گوشی‌ها با دوربین‌های عالی را بررسی و جمع‌آوری کرده‌ایم و به نکاتی اشاره می‌کنیم که بهتر است قبل از خرید بدانید.

سامسونگ - Galaxy S21 Ultra

در حالی که سامسونگ برای ساخت گلکسی S20 اولترا به وعده خود عمل نکرد، اما گلکسی S21 اولترا بسیار موفق عمل کرده است.

بگذارید خیالتان را راحت کنیم؛ گلکسی S21 اولترا در همه چیز فوق پیشرفته و حرفه‌ای عمل می‌کند. دوربین اصلی 108 مگاپیکسل از نوع لنز واید، دو دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی (یکی از آن‌ها بزرگنمایی 3X و دیگری بزرگنمایی 10 برابر ) و یک لنز 12 اولترا واید مجموعه دوربین‌های سامسونگ گلکسی S21 اولترا را تشکیل می‌دهند و قیمت گوشی سامسونگ S21 اولترا هرچند زیاد اما ارزشمند است.

 

عکس‌های بدون بزرگنمایی نیز بسیار عالی به نظر می‌رسند؛ اگرچه گاهی اوقات به خوبی رقبا نیستند اما همراه با تعداد زیادی حالت دوربین می‌شود از این عیب چشم‌پوشی کرد. حالت‌های دوربین S21 اولترا موارد جدیدی مانند نمای مدیر  که به شما امکان می‌دهد همزمان با هر دو دوربین جلو و عقب فیلم بگیرید و دوربین جلویی بسیار قدرتمند 40 مگاپیکسلی برای شما یک تلفن هوشمند مناسب خواهد بود.

آیفون - 12 Pro Max

آیفون 12 پرو مکس بهترین تلفن هوشمند نیست، اما دوربین قانع کننده‌ای دارد و قیمت گوشی آیفون برای این دوربین اصلا قانع کننده نیست. این گوشی شامل یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، یک تله فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2.5 برابر، یک فوق عریض 12 مگاپیکسلی و حتی یک اسکنر LiDAR است که امکان تصویربرداری از حالت شب را فراهم می‌کند.

در واقع شب و به طور کلی نور کم چیزی است که آیفون 12 پرو مکس نسبت به اکثر تلفن‌های هوشمند در تجربه ما بسیار عملکرد بهتری دارد؛ این قابلیت به لطف سنسور بزرگ که می تواند نور زیادی را دریافت کند انجام می‌شود. حالت شب نیز با سنسور اصلی و فوق عریض قابل استفاده است؛ بنابراین محدودیتی ندارید در نوع عکس‌هایی که در شب می‌گیرید.

قابلیت Smart HDR 3 یک ویژگی جدید است که چندین نوردهی را ترکیب می‌کند و بهترین تصویر ممکن را ایجاد می‌کند؛ این قابلیتی است که می‌تواند بدون توجه به نور، برای عکس‌های شما مفید باشد. گزینه‌های ویرایش روی صفحه نیز بسیار عالی هستند و پشتیبانی Dolby Vision برای فیلم‌ها یک قابلیت ویژه محسوب می‌شود.

هواوی - Mate 40 Pro

شاید با دیدن هوآوی میت 40 پرو در این لیست شگفت زده شوید! به هر حال، این گوشی در لیست بهترین گوشی‌های هوشمند ما قرار ندارد؛ اما دلیل آن عدم دسترسی به فروشگاه گوگل پلی است و هیچ ربطی به دوربین‌های آن ندارد.

در واقع، دوربین‌های این گوشی استثنایی هستند. دوربین اصلی 50 مگاپیکسل، یک دوربین 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر و یک دوربین فوق عریض 20 مگاپیکسلی دارد.

هرچند به اندازه‌ی برخی از رقبای حاضر در این لیست دوربین ندارد اما تجربه به ما ثابت کرد که از کیفیت خوبی برخوردار است. از عکس‌های عمودی گرفته تا چشم اندازهای وسیع، عکس‌های بزرگنمایی شده و سوژه‌های نزدیک، در بررسی خود متوجه شدیم که Huawei Mate 40 Pro می‌تواند حتی در شرایط کم نور نیز فوق العاده‌ای عمل کند. میت 40 پرو همچنین دارای یک تنظیم مناسب در جلو است؛ یک دوربین 13 مگاپیکسلی که توسط سنسور زمان پرواز (ToF) برای تشخیص عمق به هم متصل شده است.

 بسیاری از حالت‌ها و ابزارهای عکاسی در Huawei Mate 40 Pro نیز وجود دارد؛ از ویژگی نقاشی با نور گرفته تا حالت عکاسی ماه اختصاصی.

سامسونگ - Galaxy Note 20 Ultra

سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا یک دوربین تله فوتو واقعاً برجسته دارد؛ این دوربین 12 مگاپیکسل با زوم اپتیکال 5 برابر و زوم دیجیتال 50 برابر شگفت انگیز است.

اگر با گوشی هوشمندی هم رده‌ی نوت 20 اولترا بخواهیم مقایسه‌ای کنیم، اس 20 اولترا با بزرگنمایی دیجیتالی 100X را ارائه می‌دهد اما نوت 20 اولترا در واقع به لطف دیافراگم بزرگتر و پیکسل‌های بزرگتر تصویر بهتری را ارائه می‌دهد.

دوربین اصلی سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا با رزولوشن 108 مگاپیکسل و دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسل در آزمایشات ما عملکرد خوبی داشت. استفاده از دوربین این گوشی نیز فوق العاده آسان و سرگرم کننده است و از امکانات اضافی مانند فیلمبرداری 8K و حالت Single Take که همزمان با استفاده از لنزها و حالت‌های مختلف عکس و فیلم می‌گیرد. عکس‌های با نور کم به اندازه برخی از رقبا مانند iPhone 12 Pro Max جزئیات دقیقی ندارند ، اما یک دوربین استثنایی است.

در آخر برای بررسی و خرید انواع گوشی هوشمند و قیمت گوشی می‌توانید از یک مسیر جدید استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی تلکام (پدیده بازرگان پژواک)، با عرضه جدیدترین مدل‌ها از برندهای روز جهان، خریدی مطمئن، آسان و سریع را به مخاطبین خود هدیه می‌دهد. فراموش نکنید که این شرکت، با استفاده از مجرب‌ترین متخصصین در راهنمایی، انتخاب و خرید تا آخر مسیر با شما همراه خواهد بود.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها