کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پایان شرارت های سارقان کوه های شیراز


کد خبر : ۸۷۷۰۷پنجشنبه، ۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۴:۵۷۱۴۷۲ بازدید

3 پسر شرور که بعد از آزار و اذیت طعمه‌های خود از آنها سرقت می‌کردند در کوه‌های اطراف شیراز دستگیر شدند.

3 پسر شرور که بعد از آزار و اذیت طعمه‌های خود از آنها سرقت می‌کردند در کوه‌های اطراف شیراز دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، همزمان با شکایت چند شهروند شیرازی که بین 18 تا 23 سال سن داشتند مبنی بر سرقت به عنف همراه با آزار و اذیت در کوه‌های اطراف شیراز، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت. در بررسی‌های اولیه از شاکی‌ها مشخص شد وقتی آنها برای تفریح به محدوده کوه‌های اطراف شیراز رفته‌ بودند اعضای یک باند ۳ نفره پس از سرقت اموالشان، در برخی موارد آنان را نیز مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند که مأموران پس از چند هفته تلاش شبانه روزی موفق شدند 3 متهم این پرونده را در محدوده کوه‌های اطراف شیراز شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ «کاووس حبیبی» رئیس پلیس آگاهی استان فارس در این باره گفت: متهمان در بازجویی‌های اولیه تاکنون به 32 فقره سرقت به عنف با ایراد ضرب و جرح و در برخی موارد همراه با آزار و اذیت اعتراف کرده‌اند. آنها پس از سیر مراحل قضایی برای تحقیقات تخصصی در اختیار پلیس آگاهی استان قرار دارند.

سرهنگ حبیبی در پایان افزود: این روزها یک فایل صوتی در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر تجاوز به عنف در محدوده کوه دراک که در این زمینه از شهروندان می‌خواهیم به شایعات بی‌پایه و اساس توجه نکنند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها