کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اعلام قیمت هر پاکت سیمان در بورس


کد خبر : ۸۷۶۹۴چهارشنبه، ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹:۵۴۶۶۱۸ بازدید

مدیر کل نظارت بر کالاهای فلزی و معدنی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان قیمت هر پاکت سیمان تیپ 2 خاکستری عرضه شده ...

مدیر کل نظارت بر کالاهای فلزی و معدنی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان قیمت هر پاکت سیمان تیپ 2 خاکستری عرضه شده توسط کارخانجات تولیدی سیمان در بورس کالا را اعلام کرد.

الهیاری مدیر کل نظارت بر کالاهای فلزی و معدنی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان اعلام کرد: قیمت هر پاکت سیمان تیپ 2 خاکستری عرضه شده توسط کارخانجات تولیدی سیمان در بورس کالا به طور متوسط در حدود 250،000 ریال می باشد که با احتساب هزینه های قانونی نظیر 9% مالیات ارزش افزوده، 13% سود عمده و خرده فروشی و میانگین 100،000 ریال هزینه های حمل و بارگیری هر کیسه سیمان، مجموع بهای مصرف کننده سیمان پاکتی تیپ 2 قابل احصاء است. لذا با بررسی نرخ های اعلامی در بانک قیمت سازمان حمایت ، میانگین نرخ هرکیسه 50 کیلویی تیپ 2 در سطح استانها در حدود 380،000 ریال و در شهرستانهای اطراف کارخانجات تولید سیمان به دلیل کاهش هزینه حمل و بارگیری) در حدود 350،000 ریال می باشد.

وی افزود: البته در برخی از شهرها نظیر تهران به دلیل حجم بالای تقاضا و مصرف و همچنین حمل سیمان از سایر استان ها و تاثیر افزایش نرخ حمل از فواصل دور و نیز هزینه بارگیری سیمان، افزایش نسبی جزیی قیمت سیمان و تاثیر آن بر قیمت نهایی مصرف کننده اجتناب ناپذیر است.

الهیاری گفت: پیش بینی می گردد با توجه به رفع کامل مشکل برق مصرفی کارخانجات و افزایش تولید، طی هفته های آتی وضعیت بازار سیمان با ثبات تر و کاهش بیشتر قیمت ها در بازار محقق گردد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها