کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

عکسی از آتش گرفتن خودرو BMW در بزرگراه مدرس


کد خبر : ۸۷۶۴۶سه شنبه، ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱:۵۲۳۸۲۶ بازدید

برخورد خودروی بی‌ام‌و با گاردریل و پست برق زمینی در بزرگراه مدرس تهران این خودرو دچار آتش‌سوزی شد و ۲ سرنشین آن جان باختند.

حدود ساعت 2 بامداد سه شنبه 6 مهر وقوع یک تصادف در بزرگراه مدرس به آتش‌نشانی، پلیس و اورژانس تهران اعلام شد. وقتی امدادگران به محل حادثه رسیدند در نخستین بررسی‌ها مشخص شد یک  دستگاه خودرو بی‌ام‌دبلیو شاسی بلند ‌دچار حریق شده و دو سرنشین زن و مرد داخل آن گرفتار شده‌اند.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: با اعلام این خبر بلافاصله دو تیم عملیاتی یک گروه حریق و یک گروه نجات به محل حادثه واقع در شمال به جنوب بزرگراه مدرس، کمی بعد از خروجی بیهقی اعزام شدند. آتش‌نشانان در مدت زمان کمی و در چهار دقیقه به محل رسیده و مشاهده کردند یک دستگاه خودروی بی ام دبلیو شاسی بلند ‌شعله‌ور در حال سوختن است. بررسی‌ها نشان می‌داد خودرو به دلایل نامشخصی هنگام حرکت با گاردریل‌ بزرگراه برخورد کرده و منحرف شده است. این خودرو در حاشیه بزرگراه با یک پست برق و یک اصله درخت برخورد کرده  و باعث شکسته شدن آن شده بود.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان به سرعت آتش را خاموش کرده و هر دو نفر را که دچار سوختگی شدیدی هم شده بودند از خودرو خارج کردند، اما مشخص شد هر دو نفر جان خود را از دست دادند. درنهایت خودرو به محل امن منتقل و برای تعیین علت حادثه به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد.

کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در بررسی‌های اولیه علت وقوع این حادثه را سرعت غیرمجاز خودرو اعلام کردند.

عکسی از آتش گرفتن خودرو BMW در بزرگراه مدرس



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها