کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سرقت موتورسیکلت با آبمیوه


کد خبر : ۸۷۳۷۳دوشنبه، ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۱:۰۷۶۱۶ بازدید

سارق سابقه‌دار که به‌عنوان مسافر سوار موتورسیکلت‌ها می‌شد بین راه با خوراندن آبمیوه مسموم به صاحب موتور او را بیهوش و اموالش را سرقت می‌کرد.

 سارق سابقه‌دار که به‌عنوان مسافر سوار موتورسیکلت‌ها می‌شد بین راه با خوراندن آبمیوه مسموم به صاحب موتور او را بیهوش و اموالش را سرقت می‌کرد.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ششم مرداد یک پرونده با موضوع سرقت موتورسیکلت به روش بیهوشی از سوی مردی در کلانتری 132 نبرد تشکیل شد. شاکی در تشریح ماجرا گفت: یک جوان را به‌عنوان مسافر از خیابان مولوی سوار موتورسیکلت خود کرده و قرار بود او را به خیابان شوش شرقی ببرم اما در بین راه با بیان اینکه هوا گرم است خواست که در مقابل یک دکه روزنامه‌فروشی توقف کنم تا برای من و خودش آبمیوه بخرد که پس از نوشیدن دچار سرگیجه شده و کنار خیابان توقف کردم. سپس متوجه نشدم چه بر سرم آمد، بعد از ساعتی در یک پارک واقع در خیابان شوش شرقی به هوش آمدم و متوجه شدم موتورسیکلت و گوشی تلفن همراه و مدارک و وجه نقدم به سرقت رفته است.

سرهنگ کارآگاه شهرام سلطانی، سرپرست پایگاه ششم پلیس آگاهی در این‌باره گفت: با توجه به اهمیت موضوع و لزوم شناسایی سارق، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت زورگیری پایگاه قرار گرفت و مأموران برای تحقیقات محلی و میدانی به محل وقوع حادثه رفته و پس از بررسی دوربین‌های مداربسته مشرف به محل سرقت تصویر واضحی از سارق به‌دست آورده و در ردیابی‌های تخصصی هویت متهم به‌نام عبدالله 35 ساله ساکن تهران‌نو شناسایی و مشخص شد وی هشت فقره سابقه کیفری داشته و به تازگی نیز توسط پایگاه ششم دستگیر و روانه زندان شده بود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضایی و با بهره‌گیری از امکانات پلیسی محل تردد و اختفای متهم واقع در خیابان شوش شناسایی و دهم مردادماه در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه با ورود به محل اختفای متهم شناسایی و دستگیر شد. در بازرسی از آن محل، موتورسیکلت مسروقه و سایر اموال کشف و ضبط شد.

سلطانی افزود: پس از انتقال متهم به پایگاه و با توجه به دلایل و قرائن موجود به سرقت موتورسیکلت شاکی به روش بیهوشی اقرار و در بررسی سایر سرقت‌های مشابه و دعوت از مالباختگان دو نفر دیگر از شاکی‌ها که دارای پرونده وقوع مشابه در این یگان بودند متهم را به‌عنوان سارق اموال خود شناسایی کردند.

سرپرست پایگاه ششم پلیس آگاهی گفت: متهم به همراه نتیجه تحقیقات به دادسرا معرفی شدند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها