کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

افزایش قیمت مسکن مهر ربطی به دولت یازدهم ندارد


کد خبر : ۸۷۳۳دوشنبه، ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰:۱۲۲۲۸۱ بازدید

وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که افزایش 12 میلیون تومانی قیمت مسکن مهر ربطی به دولت یازدهم ندارد از برنامه بانک مرکزی برای راه‌اندازی صندوق پس‌انداز مسکن ...

وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که افزایش 12 میلیون تومانی قیمت مسکن مهر ربطی به دولت یازدهم ندارد از برنامه بانک مرکزی برای راه‌اندازی صندوق پس‌انداز مسکن در همه بانک‌ها پس از تصویب شورای پول و اعتبار خبر داد.

عباس آخوندی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صندوق پس‌انداز مسکن به‌صورت حساب ویژه پس‌انداز مطرح است و بانک مسکن به تدریج برنامه‌های خود را در این بخش اعلام خواهد کرد.

وی با بیان این‌که راه‌اندازی صندوق پس‌انداز مسکن در همه بانک‌ها باید در شورای پول و اعتبار تصویب شود، افزود: در حال حاضر در هر هفته حدود 9 هزار واحد مسکن مهر فروش اقساطی می‌شود و افزایش 12 میلیونی تومانی مسکن مهر مربوط به تعهدات قبلی است و ربطی به این دولت ندارد.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد:  سالانه باید 800 هزار واحد مسکن شهری و 200 هزار واحد مسکن روستایی در کشور ساخته شود که دولت در بخش مسکن روستایی پرداخت سالانه 200 هزار وام را تصویب کرد و در حوزه شهری هم سالانه 300 هزار تسهیلات در بافت فرسوده تامین می شود.

به گفته آخوندی، با توجه به این مسئله نیمی از کل تقاضای مسکن تعیین تکلیف شده و بقیه تقاضا (50 درصد) به فعالیت‌های اقتصادی مسکن بازمی‌گردد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها