کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

راهکارهایی برای تشخیص بهترین رمزارز‌ها


کد خبر : ۸۷۳۱۷شنبه، ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵:۲۲۶۵۵۳ بازدید

همان طور که می‌دانید بازار رمزارز‌ها به‌شدت نوسانی است و مهم است که با تحلیل و اطلاعات کافی دست به معامله‌گری...
راهکارهایی برای تشخیص بهترین رمزارز‌هاراهکارهایی برای تشخیص بهترین رمزارز‌ها

همان طور که می‌دانید بازار رمزارز‌ها به‌شدت نوسانی است و مهم است که با تحلیل و اطلاعات کافی دست به معامله‌گری در این بازار بزنید. در این مطلب می‌آموزیم که چگونه از راهکارهایی برای تشخیص بهترین رمزارز‌ها استفاده کنیم.

ارزش معاملات


ارزش معاملات، همان طور که از اسم آن پیداست، مجموع ارزش کل معاملات انجام شده بر روی یک دارایی است. سهامداران باید به دنبال رمزارزی باشند که ارزش معاملات ۲۴ ساعت گذشته‌اش حداقل ۱۵۰ میلیون دلار بوده باشد.

این موضوع باعث می‌شود تا رمزارز موردنظر هم نقدشوندگی مناسبی داشته باشد و هم احتمال پامپ و دامپ شدن آن توسط گروه‌های مختلف پایین بیاید.

بازدهی رمزارز‌ها


بازدهی گذشته یک دارایی تضمینی برای اینکه آن دارایی همیشه پربازده باشد نیست. ولی توجه به سابقه قیمت می‌تواند دلیلی برای بررسی بیشتر آن برای ما فراهم آورد.

الگوی شمع‌های ژاپنی (Candle Pattern) در نمودار قیمت


توجه به الگو‌های شمعی پس از تشخیص روند قیمت بسیار ضروری است. مثلاً تشکیل الگوی پوشای صعودی هنگامی که قیمت پس از یک روند صعودی پرقدرت اصلاح نزولی تشکیل داده، سیگنالی برای ورود به معامله خرید است. 

اندیکاتور SMA


اندیکاتور SMA (۱۰) با شرط تقاطع صعودی با میانگین ۲۰ روزه یکی از بهترین اندیکاتور‌ها برای انتخاب رمزارز‌هایی است که احتمال افزایش قیمت دارند. سیگنال خرید وقتی صادر می‌شود که میانگین متحرک ساده ۱۰ روزه به‌صورت صعودی میانگین ۲۰ روزه را قطع کند. 

اندیکاتور RSI


یکی دیگر از سیگنال‌های خرید قوی توسط اندیکاتور RSI صادر می‌شود. زمانی‌ که خط RSI به‌صورت صعودی خط ۳۰ را از پایین به بالا قطع کند به آن معنی است که رمزارز از محدوده اشباع فروش خارج می‌شود. 

اندیکاتور MACD


سیگنال خرید توسط MACD زمانی صادر می‌شود که تقاطع صعودی خط MACD با خط سیگنال تشکیل شود. 

بهتر آن است نتایجی که از طریق این راهکارها به‌دست می‌آورید به‌دقت و با توجه به فاکتور‌های بنیادی تحلیل کنید و سپس اقدام به خرید کنید. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها