کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اپلیکیشن تاپ مارت، سوپر مارکت همراه!


کد خبر : ۸۷۰۸۹یکشنبه، ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴:۲۶۲۹۶ بازدید

امروزه پیشرفت علم و تکنولوژی در عرصه‌های مختلف باعث شده تا افراد بتوانند کارهای روزمره خود را به صورت آنلاین و بدون نیاز به حضور فیزیکی انجام دهند. اما حوزه‌ای که ...

امروزه پیشرفت علم و تکنولوژی در عرصه‌های مختلف باعث شده تا افراد بتوانند کارهای روزمره خود را به صورت آنلاین و بدون نیاز به حضور فیزیکی انجام دهند. اما حوزه‌ای که تا چندی پیش نتوانسته بود پیشرفت کافی داشته باشد، سوپر مارکت و فروشگاه لوازم مصرفی زندگی بود. زیرا پیش از این، یک اپلیکیشن قدرتمند و با پشتوانه که بتواند حوزه خرید اینترنتی از سوپر مارکت را برای مردم ایران فراهم سازد، وجود نداشت. به همین علت همواره افراد مجبور به مراجعه حضوری به سوپر مارکت‌ها بودند که قطعا نکته‌ای منفی به شمار می‌رفت.

اما امروزه اپلیکیشن تاپ مارت در پی ان است تا تمام مشکلات مردم را راجع به خرید اینترنتی از سوپر مارکت‌ها رفع کند. زیرا تاپ مارت نوعی سوپر مارکت و فروشگاه همراه است که می‌توانید همواره از خدمات آن بهره‌مند شوید. این یک خبر بسیار خوب می‌باشد که دیگر نیاز ندارید برای خرید محصول، در سوپر مارکت حضور پیدا کنید. بلکه کافی است تنها با زدن چند دکمه، سفارش خود را به ثبت برسانید و منتظر رسیدن آن باشید. در این مقاله اپلیکیشن تاپ مارت را به شما به صورت کامل معرفی می‌کنیم.

تاپ مارت چیست؟

تاپ مارت یک فروشگاه آنلاین است که افراد می‌توانند از آن انواع محصولات مصرفی خود را خریداری کنند. به نوعی افراد با نصب اپلیکیشن تاپ مارت، یک سوپر مارکت همراه خود دارند و می‌توانند همواره بدون نیاز به حضور فیزیکی سفارش خود را در آن ثبت کنند. ثبت سفارش در تاپ مارت می‌تواند با سه شیوه آنلاین، تلفنی و صوتی انجام گیرد. در بخش‌های بعدی مقاله به توضیحات بیشتری از این سه روش برای قبت سفارش می‌پردازیم.

اپلیکیشن تاپ مارت با دو نسخه اندروید و ios قابل دانلود است و تمام افراد می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند. در واقع اپلیکیشن تاپ مارت این توانایی را به کاربران خود می‌دهد تا افراد از سوپر مارکت مورد نظر خود، هر گونه محصولی را خریداری کنند. حتی اگر محصول مورد نظر در فروشگاهی موجود نبود، می‌توان همان را در لیست موجودی‌های فروشگاه دیگری پیدا کرد. به طور کلی در اپلیکیشن تاپ مارت چیزی به نام "وجود ندارد" دیده نمی‌شود؛ زیرا بیش از 6000 قلم کالا در آن موجود است که می‌توان هر کدام را در فروشگاه‌های مختلف یافت.

مزایای اپلیکیشن تاپ مارت

اپلیکیشن تاپ مارت در آینده‌ای نزدیک، خود را در کل کشور مطرح خواهد کرد. زیرا این اپلیکیشن مزایا و ویژگی‌هایی را در اختیار کاربران خود قرار داده است تا رضایت آن‌ها را به حداکثر برساند. با توجه به کاربرد این مزایا، می‌توان مطمئن بود که اپلیکیشن تاپ مارت در محقق کردن هدف خود موفق شده است. برخی از این مزایا را به اختصار بررسی می‌کنیم:

  • سفارشات تماما در کمتر از 1 ساعت به افراد تحویل داده می‌شود.

شاید این مشکل در اپلیکیشن‌ها و وبسایت‌های مشابه وجود داشته باشد که پروسه تحویل کالا بسیار طولانی است. اما اپلیکیشن تاپ مارت به طور کامل این مشکل را رفع کرده و به مشتریان خود تضمین تحویل سفارش در کمتر از 1 ساعت را می‌دهد. البته 1 ساعت حداکثر زمان تحویل سفارش است؛ میانگین زمان تحویل سفارشات در اپلیکیشن تاپ مارت، 30 دقیقه می‌باشد. یعنی تا یک چایی دم کنید، پیک موتوری زنگ در خانه‌تان را می‌زند.

  • می‌توانید مراحل سفارش خود را به صورت آنلاین مشاهده کنید.

قابلیت بسیار کاربردی که در اپلیکیشن تاپ مارت در اختیار کاربران گذاشته شده است، امکان مشاهده وضعیت خرید می‌باشد. به طوری که می‌توانید مرحله‌ای که خریدتان در آن جریان دارد را مشاهده کنید و خیال خود را راحت سازید. همچنین می‌توانید موقعیت مکانی پیک حامل سفارشاتتان را مشاهده کنید که یک قابلیت کم یاب و بسیار کاربردی برای شما به شمار می‌رود.

  • می‌توانید پرداخت خود را به سه شیوه انجام دهید.

امروزه بیشتر افراد برای کارت بانکی خود رمز دوم یا رمز پویا دریافت کرده‌اند و با آن می‌توانند پرداخت‌های آنلاین انجام دهند. اما باز هم افرادی پیدا می‌شود که این امکان را ندارند. به همین دلیل اپلیکیشن تاپ مارت به کاربران حق انتخاب از بین سه شیوه خرید را می‌دهد؛ پرداخت آنلاین، پرداخت از کیف پول اعتباری و پرداخت نقدی در محل. افراد می‌توانند طبق شرایط خود یکی از شیوه‌ها را آزادانه انتخاب کنند و پرداخت خود را انجام دهند.

  • می‌توانید در هفت روز هفته سفارشات خود را ثبت کنید.

بر خلاف تصورات، اپلیکیشن تاپ مارت در هفت روز هفته کار می‌کند و شما همواره می‌توانید سفارشات خود را در آن به ثبت برسانید. در این هفت روز تیم پشتیبانی تاپ مارت کنار شما خواهد بود تا در صورت وجود هرگونه مشکل، بتوانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

  • در اپلیکیشن تاپ مارت بیش از 6000 کالای مصرفی وجود دارد.

ویژگی بی نظیری که اپلیکیشن تاپ مارت از آن بهره دارد، وجود بیش از 6000 کالای مصرفی است. یعنی تقریبا تمام لوازم مصرفی در خانه و هر چیزی که می‌توان از سوپر مارکت یافت، در تاپ مارت وجود دارد. خریدهای سنگین خانه، از مشکل حمل بار برخوردار هستند که باعث شده این کار خارج از توان برخی از افراد، مانند افراد مسن یا کم توان، باشد. اما اپلیکیشن تاپ مارت مشکل حمل را از بین برده و پیک موتوری تمام لیست خرید را تا در خانه شما می‌آورد. در نتیجه دیگر نیاز نیست کودکان خود را به خرید بفرستید.

  • می‌توانید زمان ارسال سفارشات خود را تعیین کنید.

چنین ویژگی خاصی را می‌توان تنها در اپلیکیشن تاپ مارت مشاهده کرد. اگر برای عصر یا اوقات دیگری از روز برنامه‌ای دارید، می‌توانید سفارشات خود را تنظیم کنید تا دقیقا سر موقع آن‌ها را برایتان بیاورند. ارسال‌ها همواره در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شوند و لازم نیست هیچ‌گونه نگرانی از این بابت داشته باشید.

  • سفارشات با کمترین قیمت ارسال می‌شوند.

بر خلاف پلتفرم‌های مشابه، نیازی نیست برای ارسال سفارشات‌تان هزینه زیادی پرداخت کنید. زیرا ارسال‌ها در تاپ مارت با حداقل هزینه صورت می‌گیرد و بخش زیادی از هزینه ارسال را تاپ مارت پرداخت می‌کند.

  • می‌توانید فروشگاه‌های موجود در اپلیکیشن تاپ مارت را با یکدیگر مقایسه کنید.

فروشگاه‌ها هر کدام دارای معیارهایی هستند که بر اساس عملکرد آن‌ها در اپلیکیشن ثبت شده است. اگر در انتخاب فروشگاه مورد نظر خود برای سفارش دادن مردد هستید، می‌توانید آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید. با مقایسه فروشگاه‌ها قطعا انتخاب ساده‌تری خواهید داشت.

  • می‌توانید نظرات خود را درباره عملکرد هر کدام از فروشگاه‌ها ثبت کنید.

ثبت نظر برای هر کدام از فروشگاه‌ها می‌تواند بسیار مهم باشد؛ زیرا برای هر کدام از آن‌ها یک دغدغه است تا خدمات خود را به بهترین شکل انجام دهند. به همین دلیل، در اپلیکیشن تاپ مارت امکان نظر دهی برای هرکدام از فروشگاه‌ها وجود دارد و می‌توانید پیشنهادات و انتقادات خود را در آن مطرح کنید. همچنین می‌توانید نظرات مشتریان سابق را ببینید و طبق آن‌ها فروشگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

  • شیوه‌های ثبت سفارش متنوعی در اپلیکیشن تاپ مارت وجود دارد.

جالب است بدانید که شما می‌توانید به سه نوع سفارشات خود را ثبت کنید. در روش اول، سفارش خود را داخل اپلیکیشن به ثبت می‌رسانید. در روش دوم، شما با تماس با تاپ مارت، لیست سفارشات خود را به پشتیبانی تاپ مارت اعلام می‌کنید. در روش سوم و آخر، می‌توانید به صورت ویس لیست سفارشات خود را به پشتیبانی بفرستید. راه‌های متنوع سفارش دادن برای راحتی کار شما گذاشته شده تا بتوانید در هر شرایطی سفارش خود را ثبت کنید.

  • در صورت سالم نبودن محصولات، تا 24 ساعت می‌توانید آن‌ها را باز گردانید.

مرجوعی کالا در اپلیکیشن تاپ مارت، تنها در شرایطی خاص امکان پذیر است که می‌توانید این شرایط را در قسمت قوانین و مقررات تاپ مارت مشاهده کنید. در صورتی که در محصولات یکی از موارد گفته شده وجود داشته باشد، می‌توانید آن را تا 24 ساعت بازگردانید.

شیوه دانلود و استفاده از اپلیکیشن تاپ مارت

همانطور که ذکر شد، امکان استفاده از اپلیکیشن تاپ مارت به تمام افراد داده شده است. به این صورت که مهم نیست چه موبایلی داشته باشید، برای موبایل شما نسخه‌ای از اپلیکیشن تاپ مارت وجود دارد. ابتدا باید اپلیکیشن تاپ مارت را دانلود کنید. دانلود نسخه اندروید اپلیکیشن تاپ مارت و دانلود نسخه وب اپلیکیشن همواره قابل انجام است.

پس از نصب اپلیکیشن، آن را باز کنید. برای ورود به اپلیکیشن دو روش وجود دارد؛ اگر می‌خواهید از جشنواره‌ها و تخفیف‌های اپلیکیشن خبردار شوید، با شماره خودتان وارد شوید. در غیر این صورت می‌توانید گزینه "انتخاب آدرس و شروع خرید" را بزنید. سپس باید آدرس خودتان را وارد کنید تا پس از هر سفارش، ارسال‌ها دقیق و بدون مشکل انجام شوند.

در مرحله بعدی باید فروشگاهی که می‌خواهید خریدهای خود را از آن انجام دهید را باید انتخاب کنید. می‌توانید با لمس هر کدام، عملکرد، نظرات و رفتار فروشنده را ببینید و یکی را برگزینید. پس از اتمام انتخاب، شما حالا جزوی از خانواده تاپ مارت هستید؛ می‌توانید از خدمات بی نظیر این اپلیکیشن استفاده کنید و به عمده مشکلات خود پایان دهید.

تاپ مارت، همراه همیشگی شما در زندگی

حالا کاملا با اپلیکیشن تاپ مارت آشنا شده‌اید، این اپلیکیشن بی نظیر شما را از رفت‌وآمدهای اضافی خلاص می‌کند؛ دیگر نیازی نیست کار خرید را به افراد دیگر بسپارید و دعا کنید که آن را فراموش نکند. همین حالا می‌توانید با دانلود اپلیکیشن تاپ مارت، از خدمات آنلاین و بی نظیر آن بهره ببرید و لذت یک زندگی مدرن را تجربه کنید. تاپ مارت، همراه همیشگی شما در زندگی!



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها