کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

7 مرد شرور در انتظار حکم دادگاه


کد خبر : ۸۷۰۲۶شنبه، ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸:۲۶۷۷۹ بازدید

7 مرد شرور که متهم هستند زن جوانی را در یک خانه باغ مورد تعرض قرار داده‌اند، در شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند.

7 مرد شرور که متهم هستند زن جوانی را در یک خانه باغ مورد تعرض قرار داده‌اند، در شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند.

به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، رسیدگی به این پرونده از سال 98 با شکایت زن جوانی به‌نام میترا که مدعی بود در یک باغ مورد آزار و اذیت 7 مرد اتباع بیگانه قرار گرفته، آغاز شد. وی که با سر و وضعی آشفته به پلیس آگاهی رفته بود در توضیح ماجرا به مأموران گفت: من و همسرم وضع مالی خوبی داریم. مدتی پیش تصمیم گرفتیم خانه‌مان را بفروشیم و یک خانه ویلایی در غرب تهران بخریم. به‌همین خاطر در یکی از سایت‌های اینترنتی به‌دنبال ملک مناسبی بودم که موفق شدم یک خانه ویلایی را در حوالی فرحزاد پیدا کردم و با صاحب آگهی که مرد بنگاه‌داری به‌نام دوشنبه که از اتباع بیگانه بود، تماس گرفتم و قرار شد به‌صورت حضوری به دفتر او بروم و به اتفاق ملک را ببینیم. پس از اینکه به سراغش رفتم به من پیشنهاد داد که ابتدا از خانه باغی که در همان حوالی بود، بازدید کنیم. در میانه راه هم گفت که این خانه باغ شرایط خوبی دارد چراکه ملک موروثی است و وراث آن در خارج از کشور سکونت دارند و اگر مورد پسندم واقع شود می‌تواند با تخفیف خوب آن را معامله کند. به همین خاطر مشتاق شدم ملک را ببینم.
وی افزود: پس از اینکه به جلوی ملک مورد نظر رسیدیم، یک لحظه تردید کردم و خواستم با همسرم تماس بگیرم تا تنها وارد خانه نشوم اما مرد بنگاه دار به یکباره من را به داخل خانه هل داد و در را بست. آنجا بود که 6 مرد اتباع بیگانه به من حمله و بی‌رحمانه به من تعرض کردند.
به دنبال شکایت این زن، پلیس به خانه باغ مورد نظر در محدوده فرحزاد رفت و در بررسی آنجا کارت ویزیت مربوط به یک مرد بنگاه دار را پیدا کرد. صاحب کارت ویزیت شناسایی شد و گفت دوشنبه را از قبل می‌شناسد. با اطلاعاتی که این مرد به مأموران داد، دوشنبه طی قرار صوری بازداشت شد اما مدعی شد نه شاکی را می‌شناسد و نه با او ملاقاتی داشته است.
در حالی که تلاش برای ردیابی 6 همدست متهم ادامه داشت، پرونده به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در این میان میترا در دادگاه حاضر شد و گفت: این 7 نفر من را تهدید به مرگ کرده‌اند. آنها پس از ورود به خانه به من حمله کردند و وقتی با مقاومتم روبه‌رو شدند فیلمی را نشانم دادند که مجبور شدم تسلیم خواسته آنها شوم. در آن فیلم مردان اتباع بیگانه قصد داشتند دختری جوان را آزار دهند اما چون مقاومت کرد بی‌رحمانه او را کشتند و جسدش را دفن کردند.
شاکی ادامه داد: با دیدن این فیلم بشدت ترسیده بودم و التماس می‌کردم تا رهایم کنند اما آنها از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ۱۱ شب من را مورد تعرض قرار دادند و شکنجه کردند. حوالی ساعت ۱۱ شب بود که گفتند می‌توانی بروی. بعد هم تهدیدم کردند که اگر در این باره به کسی چیزی بگویم حتماً من را می‌کشند. با این حال پس از خروج از آن خانه به خانه رفتم و با همسرم به پلیس آگاهی مراجعه کردیم.
با افشای جنایت هولناکی که رقم خورده بود، پلیس 6 متهم دیگر پرونده را شناسایی و بازداشت کرد که 5 نفر از آنها منکر اتهام خود شدند و فقط یکی از آنها لب به اعتراف گشود و گفت: دوشنبه زن تنها را به خانه باغ آورد و دوستانم او را آزار دادند اما من دست به شاکی نزدم و فقط نظاره گر ماجرا بودم.
پس از اظهارات شاکی و متهمان، رئیس شعبه ۷ دادگاه کیفری یک استان تهران دستور داد تا ماجرای قتل که فیلم آن به‌عنوان یک تهدید به شاکی نشان داده شده بود، مورد رسیدگی قرار گیرد و مشخص شود که آیا در آن خانه باغ قتلی به وقوع پیوسته یا فیلم ساختگی بوده است.
وقتی مأموران تحقیقات خود را برای مشخص شدن موضوع آغاز کردند فیلمی را که زن جوان مدعی بود، پیدا نکردند و متهمان نیز دست داشتن در یک قتل را انکار کردند. آنها گفتند هیچ کدام از اظهارات شاکی را قبول ندارند و تجاوزی هم در کار نبوده و کسی هم به قتل نرسیده است.
با تکمیل تحقیقات و در حالی که سرنخی از جنایت در باغ مخوف به دست نیامده بود 7 مرد اتباع بیگانه پای میز محاکمه ایستادند. در ابتدای جلسه، زن جوان در حالی که اشک می‌ریخت به تشریح ماجرا پرداخت و گفت: این 7 نفر من را آزار دادند و گفتند من تنها قربانی آنها نیستم. آنها قبلاً چندین زن و دختر دیگر را نیز آزار داده‌اند. در حال حاضر هم به هیچ عنوان حاضر به گذشت نیستم و برای عاملان جنایت درخواست اشد مجازات را دارم.
در ادامه متهمان یک به یک به جایگاه رفتند و اتهام‌شان را انکار کردند و مدعی شدند که شاکی دروغ می‌گوید و ما او را به زور به داخل باغ نکشانده‌ایم. بلکه او با میل و رضایت خودش به خانه باغ آمده بود و با ما ارتباط برقرار کرد.
اما در این میان یکی ازمتهمان گفت: دوستانم به زور زن جوان را آزار دادند. او گریه و التماس می‌کرد که او را آرام کردم و گفتم اجازه نمی‌دهم دوستانم او را اذیت کنند.
با پایان دفاعیات متهمان و وکلای مدافع آنها، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها