کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بزرگان رمزارز دور هم جمع می‌شوند


کد خبر : ۸۷۰۱۴جمعه، ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵:۳۹۴۸۶۳ بازدید

بزرگترین کنفرانس بیت‌کوین جهان با عنوان 2022 قرار است از 6 آوریل تا 9 آوریل در میامی برگزار شود.
 بزرگان رمزارز دور هم جمع می‌شوند بزرگان رمزارز دور هم جمع می‌شوند

رسانه بی‌تی‌سی، سازمان‌دهنده بزرگترین کنفرانس بیت‌کوین جهان، آخرین جزئیات رویداد سال ۲۰۲۲ را منتشر کرد. کنفرانس بیت‌کوین ۲۰۲۲ قرار است از ۶ آوریل تا ۹ آوریل در میامی برگزار شود.

در رویداد بیت‌کوین ۲۰۲۱ که امسال در میامی برگزار شد، بیش از ۱۲هزار نفر شرکت داشتند و انتظار می‌رود در بیت‌کوین ۲۰۲۲ میزبان بیش از ۳۰ هزار حامی بیت‌کوین از سراسر جهان باشد. میلیون‌ها نفر هم به صورت زنده پوشش چندزبانه این رویداد را مشاهده خواهند کرد.

این رویداد چهار روزه شامل یک روز صنعتی، یک کنفرانس عمومی دو روزه و یک جشنواره موسیقی یک روزه با عنوان «پول سالم» خواهد بود. در این رویداد بنیان‌گذاران شرکتهای فعال در حوزه بیت‎‌کوین، مدیران اجرایی، متخصصان بیت‌کوین و چهره‌های جدید در میامی برای پنل‌های تخصصی و بحث و تبادل نظر دور هم جمع می‌شوند.

روز صنعتی بیت‌کوین ۲۲ در ۶ آوریل جایی برای گرد هم آمدن متخصصان حوزه مالی، فین‌تک و زیرساختهای انرژی است. در این روز بیش از ۶۰۰۰ نفر از رهبران صنایع جهانی، ۸۰ سخنران و ۴۰۰۰ شرکت حضور خواهند داشت. فروش بلیط این رویداد از هم اکنون اغاز شده و قیمت گرانترین آن ۷۰۰۰ دلار است. البته تخفیفی برای دانشجویان هم در نظر گرفته شده است.

روز گذشته بازا رمزارزها پس از افت ۱۰ درصدی چهارشنبه با پنج درصد رشد مواجه شده و ارزش کل بازار مجددا به مرز ۲٫۲ هزار میلیارد دلاری رسیده است. بیت کوین هم پس از سقوط به سطح ۴۵ هزار دلاری در حال حاضر در محدوده ۴۶ هزار و ۴۰۰ دلاری معامله می‌شود.

کاردانو اما نسبت به بقیه ارزهای دیجیتال برتر عملکرد بهتری در شبانه‌روز گذشته داشته و توانسته با بیش از ۱۰ درصد رشد مجددا به کانال ۲٫۶ دلاری برگردد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها