کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پیش فروش بدون محدودیت محصولات زامیاد آغاز شد


کد خبر : ۸۶۳۶۶سه شنبه، ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰:۰۱۹۶۰۴ بازدید

با اعلام سازمان فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا، طرح پیش فروش سه محصول شرکت زامیاد بدون محدودیت از امروز سه شنبه ...
پیش فروش بدون محدودیت محصولات زامیاد آغاز شدپیش فروش بدون محدودیت محصولات زامیاد آغاز شد

با اعلام سازمان فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا، طرح پیش فروش سه محصول شرکت زامیاد بدون محدودیت از امروز سه شنبه، دوم شهریورماه آغاز شده است.

براساس بخشنامه جديد معاونت بازاريابي و فروش گروه خودروسازی سايپا، متقاضيان خريد دو مدل نیسان آپشنال (تک سوز و دوگانه سوز) و پادرا پلاس مي توانند از ساعت 10 صبح امروز، سه شنبه به صورت 24 ساعته صرفا به سايت فروش اينترنتي محصولات گروه خودروسازي سايپا به آدرس www.saipa.iranecar.com مراجعه و ثبت نام کنند.

متقاضیان برای انجام مراحل ثبت نام، ابتدا اطلاعات فردي خود را وارد کرده و پس از دريافت كد كاربري و ثبت نام نهایی، با مراجعه به نمايندگي هاي منتخب، مدارك هويتي و احراز سكونت قرارداد خود را تحویل می دهند.

با توجه به برنامه ریزی های مدون و موثر سایپا در حوزه های تولید و فروش که منجر به ایجاد تناسب عرضه و تقاضا در بازار شده، این طرح عرضه محصولات نیز بدون محدودیت و قرعه کشی انجام می شود و تمام متقاضیان موفق به خرید خودرو مورد نظر خود خواهند شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها