کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تکمیل و تجاری سازی ۲۳ هزار دستگاه از محصولات سایپا همزمان با تعطیلات تابستانی خودروسازان


کد خبر : ۸۵۵۹۹یکشنبه، ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸:۰۸۲۳۰ بازدید

گروه خودروسازي سايپا با هدف افزایش عرضه و تحویل خودرو به مشتریان، در سه هفته اخیر و با وجود تعطیلات تابستانی خودروسازان، نزدیک به ۲۳ هزار دستگاه خودرو از انواع محصولات دارای کسری قطعات را تکمیل و تجاری سازی کرده است.
تکمیل و تجاری سازی ۲۳ هزار دستگاه از محصولات سایپا همزمان با تعطیلات تابستانی خودروسازانتکمیل و تجاری سازی ۲۳ هزار دستگاه از محصولات سایپا همزمان با تعطیلات تابستانی خودروسازان

خطوط تولید صنعت خودرو کشور از جمله گروه خودروسازی سایپا به منظور انجام تعمیرات نگهداری سالانه (اوورهال) از 30 تیر تا 9 مردادماه در تعطیلات تابستانی بودند؛ با این وجود گروه خودروسازی سایپا به منظور بهره گیری از حداکثر فرصت برای پوشش تعهدات مشتریان در سه هفته اخیر، حدود 23 هزار دستگاه انواع محصولات دارای کسری قطعات را تکمیل و تجاری سازی کرد.

این خودروها به همراه محصولاتی که تولید آنها از روز نهم مردادماه در خطوط تولیدی گروه خودروسازی سایپا از سر گرفته می شود، تحویل مشتریان خواهد شد.

پیش بینی می شود با تکمیل کاری این تعداد خودرو، علاوه بر کاهش قابل توجه در خودروهای ناقص موجود در سایپا، روند تحویل خودرو مشتریان این گروه خودروسازی سرعت بیشتری پیدا کند.

گفتنی است ميزان تعهدات جاری و آتی مربوط به تحويل خودروهاي مشتريان به عدد بی‌سابقه ۱۷۰ هزار دستگاه كاهش يافته كه به گفته معاون بازاریابی و فروش سایپا، همه اين خودروها در زمان مقرر و سررسید، تحويل خريداران خواهد شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها