کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب در بازار ایران


کد خبر : ۸۵۵۸۵شنبه، ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱:۲۶۱۱۴۹ بازدید

اگر جزو آن دسته افرادی هستید که هنوز اقدام به خرید دستگاه تصفیه آب نکرده اید، بهتر است که برای خرید بهترین برند دستگاه تصفیه آب شناخت کافی درباره ی مارک های ...

اگر جزو آن دسته افرادی هستید که هنوز اقدام به خرید دستگاه تصفیه آب نکرده اید، بهتر است که برای خرید بهترین برند دستگاه تصفیه آب شناخت کافی درباره ی مارک های معتبر و هم چنین انواع دستگاه های آب تصفیه کن داشته باشید. باید بدانید که دستگاه های متنوعی در بازار عرضه می شوند که از نظر قیمت و هم چنین کیفیت باهم متفاوت هستند که دستگاه های تایوانی از هر لحاظ مناسب ترین گزینه برای خرید می باشند. برای این که دستگاه آب تصیه کن را با بهترین قیمت خریداری نمایید در ادامه اطلاعاتی در این رابطه به شما خواهیم داد.

بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب در بازار ایران

بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی

آب تصفیه کن های تایوانی سال های زیادی است که در ایران وارد بازار شده اند و از پر استفاده ترین دستگاه ها می باشند. از آن جایی که این دستگاه ها قیمت مناسب و مقرون به صرفه دارند و هم چنین قدرت تصفیه ی فوق العاده ای آن ها ارزش خرید این دستگاه ها را زیاد کرده است. برند های تایوانی معتبر که در ایران نمایندگی دارد سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو می باشند که بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی شناخته می شوند.

برند های تایوانی با داشتن تاییدیه های FDA,NSF کاملا مطابق با استاندارد های بین المللی ساخته می شوند و کم ترین میزان خطا را دارند. قدرت بالای تصفیه در آن ها به علت فیلتر های با کیفیت به خصوص ممبران مارک آمریکایی می باشد. این دستگاه ها که از فناوری اسمز استفاده می کنند انواع مواد و املاح مضر آب مثل کر، نیترات،فلوراید، فلزات سنگین، باکتری ها و میکروب و رسوبات را از بین می برند و در عین حال خاصیت معدنی مفید آب را نیز حفظ می کند. دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اکثرا از نوع زیر سینکی می باشد که به راحتی در زیر سینک آشپزخانه نصب می شوند. این دستگاه ها در مدل های 6 الی 9 مرحله ای عرضه می شوند که هر چه تعداد مراحل بیشتری داشته باشد گران تر هستند. در ادامه به بررسی تعدادی از انواع دستگاه ها ی تصفیه آب تایوانی می پردازیم.

بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی

آب تصفیه کن اسمز معکوس

بی شک بهترین نوع دستگاه تصفیه آب خانگی مدل اسمز معکوس می باشد. آب تصفیه کن اسمز معکوس یک دستگاه برقی با پمپ و مخزن می باشد. فیلتر های درون این دستگاه پروپیلن، کربن گرانول، کربن بلاک، ممبران، پست کربن و مینرال می باشد. این فیلتر هر کدام یک بخش از آلاینده ها ی آب را حذف می کنند. مهم ترین بخش و در واقع قلب دستگاه فیلتر ممبران می باشد. این فیلتر میلیون ها منافذ بسیار  ریز در غشای خود دارد که به قطر 0001/0 میکرون هستند. به دلیل ریز بودن این منافذ برای عبور آب از این فیلتر نیاز به یک پمپ می باشد تا آب را با فشار خیلی زیاد از آن عبور دهد. در این فرایند تنها مولکول های آب اجازه عبور از این فیلتر را خواهند داشت و تمامی املاح و مواد مضر حذف خواهند شد. از مزایای تصفیه آب اسمز معکوس کاهش سختی آب و شیرین شدن آن می باشد. هم چنین با حذف کلر و مواد شیمیایی رنگ و مزه و بوی آب نیز بهتر خواهد شد. فیلتر مینرال نیز وظیفه ی حفظ خواد معدنی آب را دارد. مخزن این دستگاه حجم زیادی از آب تصفیه شده را در خود نگه می دارد که با هر بار باز کردن شیر دستگاه می توان از آن استفاده کرد حتی در زمان قطعی برق.

 

آب تصفیه کن قلیایی

یکی از بهترین دستگاه های اسمز معکوس که دارای 7 مرحله تصفیه می باشد آب تصفیه کن قلیایی است. این دستگاه از روش RO برای حذف آلودگی های آب استفاده می کند ولی یک مرحله ی اضافه نیز دارد. فیلتر آلکالاین این دستگاه در مرحله ی هفتم وظیفه ی کنترل میزان PH یا سختی آب را دارد و این فیلتر PH آب را افزایش داده تا از میزان اسید آن بکاهد و آب قلیایی شود. آب قلیایی به دلیل تفاوت در ساختار مولکولی بیشتر از آب غیر قلیایی جذب پوست و بدن می شود و باعث آب رسانی بهتر خواهد شد. هم چنین از بیماری های گوارشی جلوگیری کرده و از اسیدیته شدن بدن به دلیل مصرف غذاهای چرب و سرخ کردنی پیشگیری می کند. افزایش متابولیسم و کاهش وزن از دیگر مزایای این آب می باشد.

آب تصفیه کن فرابنفش

آب تصفیه کن فرابنفش مناسب گند زدایی و ضد عفونی کردن آب هایی می باشد که دارای میکروب و باکتری های ریز و فراوان هستند. آب هایی که از چاه ها ی عمیق و نیمه عمیق برداشت می شوند آلودگی ها ی میکروبی زیادی دارند که تنها فیلتر های اسمز معکوس نمی تواند همه ی آن ها را از بین ببرد. فیلتر فرابنفش در دستگاه RO که در مرحله ی آخر قرار می گیرد وظیفه دارد تا آب را از هر نوع باکتری و ویروس پاک کند. از آن جایی که در آب های شهری برای گند زدایی آب از کلر استفاده می شود این دستگاه مناسب آب شهری نیست. فیلتر فرابنفش توسط لامپ جیوه داخل دستگاه تولید شده که مانع از رشد باکتری ها در آب می شود.

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

یکی از مهم ترین فاکتور هایی که برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی باید مد نظر داشته باشید، معتبر بودن فروشگاهی است که از آن دستگاه را تهیه می کنید. به این دلیل که دستگاه ها ی تقلبی در بازار توسط افراد سود جو به فروش می رسند باید مراقب باشید تا دستگاه بی کیفیت را تهیه نکنید. شرکت راد گستر نوین نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران است که برند های بزرگ و معتبر مثل سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو را مستقیما از کمپانی به فروش می رساند.

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

شما می توانید با خرید آنلاین آب تصفیه کن از این این شرکت در وقت و هزینه ی خود صرفه جویی کنید. کلیه دستگاه های مجموعه ی راد گستر نوین دارای ضمانت طلایی یک ساله ی شرکت می باشند و از استاندارد ترین و با کیفیت ترین برند های دنیا هستند. مناسب ترین قیمت دستگاه تصفیه آب را از فروشگاه اینترنتی تصفیه آب راد گستر نوین خریداری خواهید کرد و خدمات پس از فروش آن نیز توسط این شرکت برای شما انجام خواهد شد. پشتیبانی مادام العمر و مشاوره رایگان خرید، ارسال و نصب رایگان و شرایط خرید اقساطی و نقدی دستگاه نیز از دیگر خدمات این شرکت می باشد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها