کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رجیستری تبلت‌ های مسافری در هنگام ورود به کشور


کد خبر : ۸۵۵۷۵شنبه، ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵:۴۸۱۹۸۹ بازدید

سخنگوی گمرک گفت: مسافرانی که از بامداد شنبه نهم مرداد 1400 وارد کشور می‌شوند و با خود تبلت به همراه دارند باید قبل از خروج از ...
رجیستری تبلت‌ های مسافری در هنگام ورود به کشوررجیستری تبلت‌ های مسافری در هنگام ورود به کشور

سخنگوی گمرک گفت: مسافرانی که از بامداد شنبه نهم مرداد 1400 وارد کشور می‌شوند و با خود تبلت به همراه دارند باید قبل از خروج از گمرک نسبت به رجیستر دستگاه اقدام کنند.

به گزارش ایران جیب به نقل از گمرک ایران، سید روح الله لطیفی گفت: مسافرانی که از امروز وارد کشور می‌شوند و با خود تبلت به همراه دارند باید قبل از خروج از گمرک، نسبت به رجیستر دستگاه اقدام کنند.

وی با اشاره به پایان مهلت رجیستری تبلت‌ها از امشب اظهار کرد: مهلت رجیستری تبلت‌های لنوو از تاریخ دوم مرداد تمام شده و برای سایر تبلت‌ها از ساعت ۲۴ امشب تمام می‌شود.

لطیفی در ادامه بیان کرد: مسافرانی که از ساعت ۲۴ امشب از مرزهای هوایی، زمینی و دریایی وارد کشور می‌شوند و با خود تبلت به همراه دارند باید آن را ثبت کنند، یعنی قبل از خروج از گمرک ورودی آن را به بخش مسافری همان گمرک اظهار کنند تا فرآیند رجیستر آن دستگاه آغاز شود.

سخنگوی گمرک افزود: به شرط اینکه کالاهای همراه آن‌ها از نوع تجاری نباشد، یعنی تبلت صرفاً مسافری باشد و به قصد تجارت وارد نشده باشد، مقدمات اولیه رجیستری مانند تلفن همراه انجام می‌شود و مابقی اقدامات لازم نیز باید در سامانه و سامانه همتا انجام شود.

لازم به یادآوری است که استعلام اصالت و رجیستری ساعت‌ها و تبلت‌ها و موبایل‌ها فقط از طریق کد دستوری «*۷۷۷۷#» امکان‌پذیر است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها