کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

احتمال وقوع سیلاب در برخی مناطق کشور


کد خبر : ۸۵۲۶۵سه شنبه، ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲:۰۱۷۵۸ بازدید

کارشناس هواشناسی گفت: امروز ادامه بارش‌ها را در نواحی جنوبی کشور...

کارشناس هواشناسی گفت: امروز ادامه بارش‌ها را در نواحی جنوبی کشور پیش رو خواهیم داشت و بارش‌هایی که یک هفته پیش شروع شده همچنان ادامه دارد.
به گزارش تسنیم، امیر سرکرده با اعلام این خبر افزود: در برخی مناطق بارش‌ها منجر به سیلاب و بروز مشکلات شده است که امروز نیز بارش‌ها را همچنان در سیستان و بلوچستان، نواحی شرقی و شمالی استان هرمزگان، استان فارس، جنوب استان بوشهر و ارتفاعات مرتفع استان چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد شاهد خواهیم بود و در نواحی شرقی استان خوزستان امروز رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی را خواهیم داشت.

وی گفت: برای فردا نیز همچنان همین شرایط را در نواحی جنوبی پیش رو داریم. برای شمال کشور در ارتفاعات البرز امروز و فردا بارش اتفاق می‌افتد و روز جمعه در نواحی شمالی و سواحل دریای خزر با شمالی شدن جریانات بارش‌ها شروع می‌شود. در استان گیلان و مازندران و گلستان هم از روز جمعه بایستی منتظر بارش باشیم.

کارشناس هواشناسی افزود: در استان اردبیل نیز برای جمعه و شنبه بارش را پیش رو خواهیم داشت ضمن این که کاهش دما بر روی سواحل دریای خزر اتفاق می‌افتد و این کاهش در روز جمعه به 8 درجه می‌رسد که در واقع شنبه و یکشنبه نیز شمالی‌ها این کاهش دما را نسبت به امروز تجربه می‌کنند.

سرکرده گفت: آب‌های جنوبی و شمالی کشورمان مواج است، دریای عمان، خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای خزر مواج و متلاطم خواهند بود و وزش باد را همچنان در نواحی شرقی، مرکزی و جنوب غرب کشور پیش رو خواهیم داشت.

وی ادامه داد: شدت وزش باد در شمال سیستان و بلوچستان یعنی منطقه زابل بیشتر است که متأسفانه باعث تولید گرد و خاک می‌شود.

کارشناس هواشناسی افزود: در خراسان جنوبی و رضوی امروز وزش باد نسبتاً شدید است و در شمال استان کرمان و جنوب استان‌های تهران، قزوین، البرز و سمنان وزش باد شدیدی را پیش رو داریم.

سرکرده گفت: در نواحی جنوب غرب کشور استان‌هایی مثل ایلام و خوزستان وزش باد و گرد و خاک اتفاق خواهد افتاد ضمن این که تهران امروز آسمانی صاف دارد و دما در گرمترین ساعات به حول و حوش 37 درجه بالای صفر خواهد رسید.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها